Ik ben zelf nog onhandiger met een soldeerbout dan een fruitvlieg, dus ik ben afhankelijk van hulp van anderen.
Nu is mijn vraag of het zinvol is een keer een dag te organiseren waar tweakers bij elkaar komen om elkar te helpen met Modden en OC-en.
ik denk dan dus aan:
hulp bij het unlocken van je XP
Voltagemods
waercooling
een kast verbouwen als je zelf geen Dremel hebt etc.
Uiteraard zal er goed afgesproken moeten worden hoe het met garantie zit als iemand anders het voor je doet. Als we dan ook een Comp shop vragen die ons van onderdelen kan voorzien (artic silver, unluck stuff etc, fans, fanguards, een nieuw moederbord als de ouwe kaduuk is
)
Ik weet niet of er meer mensen zijn die hier iets in zien ?
zo niet hang er dan maar een slotje aan.....
--------
ik ben in ieder geval op zoek naar iemand die me kan helpen met een voltagemod (omgeving almelo). Ik heb 2 linker handen *zucht*
Nu is mijn vraag of het zinvol is een keer een dag te organiseren waar tweakers bij elkaar komen om elkar te helpen met Modden en OC-en.
ik denk dan dus aan:
hulp bij het unlocken van je XP
Voltagemods
waercooling
een kast verbouwen als je zelf geen Dremel hebt etc.
Uiteraard zal er goed afgesproken moeten worden hoe het met garantie zit als iemand anders het voor je doet. Als we dan ook een Comp shop vragen die ons van onderdelen kan voorzien (artic silver, unluck stuff etc, fans, fanguards, een nieuw moederbord als de ouwe kaduuk is
Ik weet niet of er meer mensen zijn die hier iets in zien ?
zo niet hang er dan maar een slotje aan.....
--------
ik ben in ieder geval op zoek naar iemand die me kan helpen met een voltagemod (omgeving almelo). Ik heb 2 linker handen *zucht*
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD