[OC&CM] hulp bij OC&CM

Pagina: 1
Acties:

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 08:49

Masselink

Voor de dorst

Topicstarter
Ik ben zelf nog onhandiger met een soldeerbout dan een fruitvlieg, dus ik ben afhankelijk van hulp van anderen.

Nu is mijn vraag of het zinvol is een keer een dag te organiseren waar tweakers bij elkaar komen om elkar te helpen met Modden en OC-en.

ik denk dan dus aan:

hulp bij het unlocken van je XP
Voltagemods
waercooling
een kast verbouwen als je zelf geen Dremel hebt etc.

Uiteraard zal er goed afgesproken moeten worden hoe het met garantie zit als iemand anders het voor je doet. Als we dan ook een Comp shop vragen die ons van onderdelen kan voorzien (artic silver, unluck stuff etc, fans, fanguards, een nieuw moederbord als de ouwe kaduuk is :? )

Ik weet niet of er meer mensen zijn die hier iets in zien ?
zo niet hang er dan maar een slotje aan.....

--------

ik ben in ieder geval op zoek naar iemand die me kan helpen met een voltagemod (omgeving almelo). Ik heb 2 linker handen *zucht*

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
leuk idee, tweakers week ofzo. groot terrein, veel tweakers en kraampjes van oc-shop en andere (online)winkels.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

wel goed idee dunkt me, kan ik ook 's een raampie in m'n pctje krijgen... >:) (ma ja, het wordt wel ver rijden vanuit Friesland :( )

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Topicstarter
Laten we maar eens kijken hoeveel mensen het leuk zouden vinden mee te doen, dan kijk ik wel of het haalbaar is om te organiseren....

Verwijderd

dit word zo vaak geprobeerd, moet eerst zien of het doorgaat. Er komt namelijk veel organisatie bij kijken ...

Als het doorgaat, doe ik zeker mee :)

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

Ik doe dan ook mee

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
goed plan

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Zou idd erg leuk zijn als zoiets vanuit Twaekers.net georganiseerd wordt.
Dan kom ik ook zeker langs. :)

Een soort tweakers OC/CM dag.
Het zou dan ook handig zijn als er dan ook een water koeling testbank staat enzo.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Verwijderd

als het is zal ik er zeker zijn

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
uhhh ik vind dat je case modden zelf moet doen, en voor een voltage mod ga je toch geen weekend bij elkaar zitten :/

niemand komt aan mijn case behalve ik zelf, anders heb je ook geen eer aan je werk vind ik

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 18:15 schreef Rappie het volgende:
uhhh ik vind dat je case modden zelf moet doen, en voor een voltage mod ga je toch geen weekend bij elkaar zitten :/

niemand komt aan mijn case behalve ik zelf, anders heb je ook geen eer aan je werk vind ik
je hebt helemaal gelijk, maar waarom zijn er zoveel vragen op dit forum over CM en OC als je alles zelf wilt doen. Je kunt op zo'n dag prutsen en vragen stellen aan mensen die het al eerder hebben gedaan....net als je hier doet. alleen dan kun je veel sneller reageren, en je eigen situatie direct laten zien.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 13:52
als nou hiero is iemand een heeeeeeeeeel grote schuur had, hadden we er een 2de hands verkoop kunnen houden en hulp voor mensen die hulp nodig hebben met OC&CM

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Op dinsdag 19 februari 2002 11:08 schreef bouke_h het volgende:
wel goed idee dunkt me, kan ik ook 's een raampie in m'n pctje krijgen... >:) (ma ja, het wordt wel ver rijden vanuit Friesland :( )
Dan houden wij wwn meeting in friesland... kom ik ook vandaan :D

Verwijderd

ah ver rijden vanuit friesland, stel je aan hee!

'k woon in dr88 (zoals jullie waarschijnljk weten, ook in friesland), en ik ga vaak genoeg heen en weer naar rotterdam/amsterdam etc. dit valt best mee! vergeet niet hoe klein nederland is he! sugt.. je moet er wat voorover hebben
Pagina: 1