Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
heb jij deze via de v24 kabel aan de praat kunnen krijgen onder linux ?
Verwijderd
webvox heeft 2 analoge poorten + interne isdn adapter en kan je met usb en v 24 kabel aansluiten
van de smartvox zijn versies met analoog modem + isdn adapter+ 1 analoge poort dit is dus afhankelijk van de soort smartvox wordt in het algemeen via de v24 kabel aangesloten
maar wat wil je werkend krijgen kan nl aan vrij veel info komen
van de smartvox zijn versies met analoog modem + isdn adapter+ 1 analoge poort dit is dus afhankelijk van de soort smartvox wordt in het algemeen via de v24 kabel aangesloten
Move HA>>IT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik wil weten of ik de webvox ook vanuit linux/BSD met AT commando's kan aansturen alszijnde een extern modem..Op dinsdag 19 februari 2002 17:53 schreef dot_goeroe het volgende:
webvox heeft 2 analoge poorten + interne isdn adapter en kan je met usb en v 24 kabel aansluiten
de smartvox schijnt deze optie wel te hebben (nogal wiedes want er zit ook een anoloog modem in
Verwijderd
Als het goed is moet dit kunnen je moet dan kiezen voor een van de geemuleerde modems maar ik weet niet hoe je boel onder linux aan de gang krijgt en bij modem emulatie ben je wel je isdn snelheid kwijt
Pagina: 1