Ik zoek een goed kaartje met TVout die ook onder Win2k draait. Verder speel ik geen spellen. Hij zou moeten draaien op een MSIK7T-266 Pro2-RU met 256 MB DDR (Crusial) geheugen. Verder een 22"scherm. Ik wordt helemaal gek van de hoeveelheid aan keuzes die je hebt in dit segment. Iemand een advies?
Verwijderd
matrox is uitstekend voor 2D
over de tv-out van matrox hoor ik wisselende berichten...
alleen zal je aan 100 euro niet genoeg hebben voor een matrox kaartje (niet voor een g550)
dan moet je je budget verhogen naar max. 150 euro
met een g550 heb je een prima kaart voor perfecte 2D weergave op je 22" en ook nog tv-out
over de tv-out van matrox hoor ik wisselende berichten...
alleen zal je aan 100 euro niet genoeg hebben voor een matrox kaartje (niet voor een g550)
dan moet je je budget verhogen naar max. 150 euro
met een g550 heb je een prima kaart voor perfecte 2D weergave op je 22" en ook nog tv-out
kijk daarmee uit, je moet er dan 1 hebben van bijvoorkeur Elsa, omdat de 2MX van andere fabrikanten brakke uitgangsfilters hebben. Op een 22"@1600x1200 krijg je met brakke filters een verschrikkelijk rotbeeld. Dat is je 22" monitor niet waard. Spaar dan nog even door voor een Matrox.Op dinsdag 19 februari 2002 10:54 schreef KillerAce_NL het volgende:
Neem een GF2 MX.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()