20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Tja, misschien een beetje boerse manier, maar je kunt ook gewoon een image maken en die dan op de andere pc ploffen.
dat is 1.
ook nog dezelfde documenten, even een cross-cable ertussen hangen, en je maakt snelkoppelingen naar elkaars schijven, nog even de standaardopslagdirectory(je snap wat ik bedoel, weet eigenlijk niet echt waar dat zit) wijzigen en klaar is arie zou ik zeggen
dat is 1.
ook nog dezelfde documenten, even een cross-cable ertussen hangen, en je maakt snelkoppelingen naar elkaars schijven, nog even de standaardopslagdirectory(je snap wat ik bedoel, weet eigenlijk niet echt waar dat zit) wijzigen en klaar is arie zou ik zeggen
Eigenlijk gaat het mij erom dat ik "Mijn Documenten" en de "outlook"-inhoud het zelfde heb op beide PC`s.
Zo moet PC1 alles op HD hebben, en op PC2 moet je overal bij kunnen.
Ik heb nu netwerkmappings gemaakt op PC2 naar de C van PC1, maar zodra ik dan naar C:\Documents and Settings\USER\ ga, zegt ie ACCES DIENED
Terwijl ik op allebei de PC`s USER het zelfde heb... (met zelfde ww)
En Outlook is volgens mij ook weer een verhaal apart...
TJ
Zo moet PC1 alles op HD hebben, en op PC2 moet je overal bij kunnen.
Ik heb nu netwerkmappings gemaakt op PC2 naar de C van PC1, maar zodra ik dan naar C:\Documents and Settings\USER\ ga, zegt ie ACCES DIENED
En Outlook is volgens mij ook weer een verhaal apart...
TJ
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Als je in elkaars outlook wil kijken dan moet je volgens mij Exchange server hebben (correct me if i'm wrong)
Exchange 
Ik hoef trouwens alleen maar de agenda van outlook t zelfde te hebben, want ik kan zeggen op de PC`s:
Laat berichten staan op de server voor 14 dagen...
Haal ik ze gewoon 2x binnen
Ik hoef trouwens alleen maar de agenda van outlook t zelfde te hebben, want ik kan zeggen op de PC`s:
Laat berichten staan op de server voor 14 dagen...
Haal ik ze gewoon 2x binnen