Toon posts:

Moslimscholen?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vandaag op teletekst:

Aanpak extremisme op moslimscholen HILVERSUM Staatssecretaris Adelmund van Onderwijs wil moslimscholen die extreme ideeen in hun leerstof verwerken,hard aanpakken.Ze zei in NOVA dat "scholen die over de grens gaan hun borst kunnen natmaken". Adelmund zal justitie inschakelen om de scholen te onderzoeken.Ze heeft onlangs inzage gehad in een nog geheim rapport van de BVD over de kwestie.Van de 32 moslimscholen zouden tien nauwe banden onderhouden met fundamentalistische stichtingen in Amsterdam en Eindhoven. Die krijgen geld uit Saudi-Arabie,dat ze onder meer besteden aan lesmateriaal met teksten tegen niet-islamieten.

Ik vind dat ze nooit met moslimscholen hadden moeten beginnen. Dit was wel te verwachten. Inburgering van allochtonen help je hier niet mee vind ik. Moslimjongeren moeten gewoon samen met autochtone jongeren leshebben. Ze leren dan met deze jongeren om te gaan wat in de toekomst in hun voordeel kan werken bijv op hun werk.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Geen goede zaak die scholen. Zo is het eind zoek.

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

[topic=415927/1/55]

is al een topic over :)

Verwijderd

[topic=415927/1/50]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

oeps dubbel

Money for nothin' and your chicks for free

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hard aanpakken die lui. Gaan ze hier in Nederland lekker terroristen opleiden. Dat slaat toch alles. :r :r

nofi

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 10:31 schreef Courage het volgende:
[topic=415927/1/50]
Search leverde niks. Nu weet ik ook waarom! En mijn topic is onderbouwd :D

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 10:33 schreef 100%TUKKER het volgende:

[..]

Search leverde niks. Nu weet ik ook waarom! En mijn topic is onderbouwd :D
Dat ben ik helemaal met je eens. Die andere moet keihard dicht (met alleen een link in de first post). :{

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verder in het andere topic aub :)

Hoewel dit topic beter gestart is, is in de andere een discussie gaande, hier nog niet.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.