Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
alleen maar met de amerikaanse en europese
Verwijderd
reality is for people with no imagination
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Engelang mag en gaat helpen bij het proberen te bergen van de onderzeer
[/small update]
Verwijderd
gaan draaien.
1 atmosfeer is ongeveer 10 meter water(druk).
Dus 100 meter is 10 atmosfeer.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Er zijn zelfs Russen uit een onderzeer op 300 meter diepte ontsnapt.
De eerste gaat in de torpedobuis met een zuurstof masker en pak (zijn aan boord). Hij laat na op druk te zij gekomen een kabel met een luchtbalon los zodat deze naar de oppervlakte gaat. Vervolgens gaan ze 1 voor 1 de buis in en moeten ze over 100 meter 1 uur doen om naar boven te komen (ze houden zich aan de kabel vast) anders kunnen de longen klappen of de caison ziekte optreden.
De bemanning heeft het vanaf 300 meter gered dus dat moet hier op 100 meter zeker kunnen maar of ze het aandurven???. Deze man zij alleen dat de mensen van nu niet goed zijn opgeleid en er is geen radio contact en dus kunnen ze het niet overbrengen naar de bemanning.
Verwijderd
De reden dat dit nog niet is gebeurd is dat er waarschijnlijk niet genoeg zuursof is (ook geen stroom) om de pakken op druk te brengen of dat de luiken beschadigd zijn.
PSN: mug_8pm
Verwijderd
een dag te laat dus
dus volgens mij halen ze het niet
Vind het trouwens niet vreemd dat Rusland zich te trots voelde om hulp te vragen.
Hun enige trots waren de duikboten, om dan gered te worden door "de oude vijand" is dan een bittere pil.
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Zelfs de hele bevolking van rusland gaat nu keet schoppen vrees ik tegen hun regering.
Moet je na gaan als er nou eens vrienden of familie van jou op die schuit zouden zitten.
En Kok zegt dit lossen we zelf wel op en dagen later zitten die gasten nog te creperen in die zwarte zwemworst zonder dat er een redelijke reddingspoging is geweest die ook maar kleine kans van slagen had.
De russen zeggen ja slecht weer: harde wind en hoge golven.
Maar het weerstation van de thuishaven van die boys zei gisteravond dat het heel kalm weer was op de plek des onheils.
Denk daar maar eens over na!!
Ik denk dat het hele verhaal met een sisser afloopt. Het is toch altijd bij dit soort dingen dat het achteraf allemaal wel meeviel?
zouden ze het nog redden...
Laten we lekker link gaan doen...
Je moet er niet aan denken om dat mee te maken...
Heel langzaam ga je dood door zuurstofgebrek... Heeeeell langzaaamm...
Je ziet iedereen om je heen ook langzaam sterven...
Verwijderd
Als er na de explosies nog 116 mannen in leven waren, dan zullen ze nu echt wel zuurstof gebrek hebben, want bij de explosies is een enorme hoeveelheid zuurstof gebruikt. Tevens zal de temperatuur langzaam dalen tot ongeveer 4°C en zal dit ook de temperatuur in de duikboot worden. Ik denk niet dat ze dit lang hebben kunne volhouden.
Rusland had ook meteen om hulp moeten vragen, want volgens mij is er alles gammel.
Verwijderd
ach ja 118 Russen meer of minder, who cares?
Verwijderd
Poetin was nog lekker op vakantie terwijl die gasten in die boot dood liggen te gaan omdat ze toevallig in dienst moesten. En de familie maar blij zijn dat ze niet een oorlogsgebied ingestuurd zijn in hun diensttijd, maar "veilig" bij de marine zaten... Precies zoals ik een vrouw op tv heb zien zeggen: "Dit rotland doet helemaal niets voor ze!"
Vraagje: Als zuurstofgebrek inderdaad het probleem is, betekend dat dan een "zachte" dood? Ik bedoel, iets van moe, duizelig, slapen, over...?
Verwijderd
Verwijderd
Er komen dus wel steeds nieuwe mensen aan boord ! Of bestond een deel van de bemanning uit zwangere vrouwen ?
2/3e van de bemanning was op slag dood, alleen in het achterste deel (bij de 2 kern-reactoren) zouden eventueel nog overlevenden kunnen zijn. De voorste helft is namelijk opengescheurd en staat vol met water.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
alleen dat heeft niks geholpen want de duikers kregen het ontsnappings luik niet open
dat is waarschijnlijk ontzet bij de knal of wat dan ook
Verwijderd
.En maar wachten met het toestemmen van hulp buiten af. hoop toch dat de westerse landen het beter doen.
Verwijderd
Beetje dimmen graag. We gaan niet de fascist uithangen. Ik wil jou wel eens horen als er familie of kenissen van jou in nood zijn. Dat die Russische regering te arrogant is om hulp te vragen (prutsers) is wel terecht.
Ze willen waarschijnlijk ook niet dat de rest van de wereld te weten komt wat er in de boot zit/zat. Echt niet alleen wat er in de krant staat anders zetten ze die levens niet op het spel
Dat is dus onzin.. Hoe denk je dat iemand 1 uur zonder lucht zou kunnen?Vervolgens gaan ze 1 voor 1 de buis in en moeten ze over 100 meter 1 uur doen om naar boven te komen (ze houden zich aan de kabel vast) anders kunnen de longen klappen of de caison ziekte optreden.
Ze zouden naar boven moet gaan met iets dat drijft (zoals een luchtballon of een zwemvest, die opgeblazen zijn tot minstens 17 bar er van uitgaant dat de onderzeer op 150 meter ligt). Er is pas kans op Caiosn als je langer dan 5 minuten bezig bent om boven te komen en ze hebben geen kans dat hun longen klappen aangezien de druk in de onderzeer gelijk is aan die van de lucht aan het oppervlakt..
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat hier uitkomt...Brokstukken van wellicht Britse duikboot bij Koersk gevonden'
MOSKOU - De Russissche autoriteiten hebben in de omgeving van de verongelukte onderzeeër Koersk brokstukken gevonden van een buitenlandse, wellicht Britse duikboot. Dit bericht het persbureau interfax op basis van anonieme bronnen binnen de Russische strijdkrachten.
Groot-Brittannië ontkent dat een van haar onderzeeërs averij heeft opgelopen. Vlak nadat bekend werd dat de Koersk op de bodem van de Barentsz-zee lag, afgelopen maandag, opperde Moskou al de mogelijkheid van een botsing.
Een aanvaring met een onderzeeër uit de Verenigde Staten werd toen waarschijnlijker geacht. Westerse hulpverleners die sinds het weekeinde het rampgebied verkennen, beweren dat een explosie binnen de Russische onderzeeër de meest waarschijnlijke oorzaak is van de ramp.
Virussen? Scan ze hier!