Toon posts:

RTCW probleem met resolutie 1280 x 1024

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb de search gebruikt maar kon geen oplossing vinden voor mijn probleem:

Als ik RTCW(gekochte versie met patch 1.1) opstart in resolutie 1280 x 1024 dan krijg ik een raar beeld, het is een stukje naar rechts getrokken en ik mis een gedeelte beeld aan de linkerkant(groter dan het naar rechts getrokken gedeelte). Andere resoluties werken prima, maar met een 19inch monitor vind ik 1280 x 1024 gewoon het lekkerst. Dit probleem heb ik ook met Mohaa en Q3 arena. Allemaal Q3 engine spellen dus, met bijvoorbeeld UT heb ik het probleem niet. Als ik nu een tijdje klooi met de instellingen in RTCW wil ie 'per ongeluk' nog wel eens op goed full screen beeld schieten in 1280 x 1024. Ik heb reeds 3 verschillende detonators geprobeerd en ook verschillende refreshrates voor mijn monitor. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem??? Ik wordt nl gek van het feit dat ik telkens 5 minuten moet gaan klooien met instellingen voor ik een lekker potje kan gaan fraggen.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:33
Misschien heeft het er mee te maken dat je RTCW, Q3 en MoH:AA in OpenGL speelt, en UT in Direct3D?

Sorry, maar ik weet zo gauw ook geen oplossing ;(

Verwijderd

ik had dat in 1600x1200

en nieuwe windows instalatie verhielp voor mij dit probleem!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een ander idee behalve XP opnieuw installeren??

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 18:25
kan het niet gewoon een verschil in refresh rate zijn tussen openGL en direct3D ofzo, waarbij de instellingen van je monitor bij de refreshrate van q3 engine spellen
er gewoon iets naast zitten?
misschien kun je es proberen met je monitor de boel bij te stellen tijdens zo'n spel, als je mazzel hebt helpt het
en als je pech hebt ga je terug naar windows om daar het beeld de andere kant op verschoven te vinden, en dan zet je
'm gewoon weer terug

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:33

inXs

known as inXs

als je je desktop op 1280x1024 zet moet het dacht ik wel werken.

superB

Verwijderd

Nee hoor, ik heb mijn desktop in 1280*960 draaien, net als Empire Earth, maar die moest ik ook nog instellen, maar hij onthoudt alles prima.

Zal idd wel met iets refreshrate of Direct3D/OpenGL te maken hebben.

Verwijderd

[topic=344123/1/250]

:) Mag ook daar verder gaan ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.