Is dat mogelijk?
Ik weet dat je een footer kan maken door de tabelhoogte op 100% te zetten (of gebruik te maken van de TFOOT tag) maar het probleem is dan dat de footer niet direct te zien is indien de inhoud van de pagina groter is dan de gereserveerde cel.
Even grafish uitleggen:
Echter, als de teskt in Info-cel te groot wordt krijg je zoiets:
en dat wil ik dus niet, ik wil dat de footer op dezelfde plaats blijft staan. Hoe kan ik hiervoor zorgen zonder dat ik frames ga gebruiken?
(Of: hoe bepaal ik de hoogte van de middelste TR, zodat de onderste netjes onderaan staat?)
Ik weet dat je een footer kan maken door de tabelhoogte op 100% te zetten (of gebruik te maken van de TFOOT tag) maar het probleem is dan dat de footer niet direct te zien is indien de inhoud van de pagina groter is dan de gereserveerde cel.
Even grafish uitleggen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Zo wil ik hem: /--------------------\ | Header | ---------------------- | | ^| | | Info-cel I| <- Scrollbalk :) | | v| ---------------------- | Footer | \--------------------/ |
Echter, als de teskt in Info-cel te groot wordt krijg je zoiets:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| /--------------------\^ | Header |I ----------------------I | | |I | | Info-cel |I <- Scrollbalk | | |I | | |I | | |I | | |I | | |I <<- Einde browserscherm ----------------------I | Footer |I \--------------------/v |
en dat wil ik dus niet, ik wil dat de footer op dezelfde plaats blijft staan. Hoe kan ik hiervoor zorgen zonder dat ik frames ga gebruiken?
(Of: hoe bepaal ik de hoogte van de middelste TR, zodat de onderste netjes onderaan staat?)
If nothing is written below, I was the last to reply...