Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
eh, Niemand die hier wat van af weet?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Een klein beetje geduld kan geen kwaad hoor...
Misschien was een andere topictitel iets duidelijker geweest.
Misschien was een andere topictitel iets duidelijker geweest.
Probeer eens of je wel goed van floppy kunt booten ofzo?
Misschien zijn de instellingen van je harde schijf veranderd ofzo (iets met sectoren, koppen en dat soort zaken!)
Oh, en schoppen na een half uurtje wordt niet echt gewaardeerd, dus heb een beetje geduld..
Misschien zijn de instellingen van je harde schijf veranderd ofzo (iets met sectoren, koppen en dat soort zaken!)
Oh, en schoppen na een half uurtje wordt niet echt gewaardeerd, dus heb een beetje geduld..
nee, aan die instellingen is verder niks veranderd hoor! anders nog id-en?
ps. sorry voor 't schoppen maar das m'n natuur he
ps. sorry voor 't schoppen maar das m'n natuur he
Nah, wat ik bedoel is dat de bios je hdd zelf anders vertaald.. Dus op een of andere manier ziet xp je hdd dan anders waardoor het ding niet wil booten..Op dinsdag 19 februari 2002 09:59 schreef Rage_667 het volgende:
nee, aan die instellingen is verder niks veranderd hoor! anders nog id-en?
Misschien kun je proberen vanaf cd-rom te booten en een repair uit te voeren (dan wordt de bootsector weer opnieuw terug gezet, en ook de masterboot-record kun je repareren).
Wat ook nog wel eens wil helpen is booten vanaf een win98 diskette, en van daaruit een fdisk /mbr te doen..
De harddisk wil wel booten, want ik krijg wel dat menuutje dat je kan kiezen voor "laatste instellingen die werkten" en "veilige modus" enzo. Dat kan 'm dus niet zijn. Ook die biosupgrade is wel goed gegaan, want hij loopt wel netjes door de bios heen. hij telt alles goed. (geheugen etc. en hd's)
Misschien even je CMOS resetten en je instellingen opnieuw instellen?
Het kan ook zijn dat er weer een nieuw foutje in de BIOS zit.
Dat had ik gisteren ook.
Om het een probleempje met een oud mobo op te lossen moest ik hem flashen maar ik kreeg er weer andere vage problemen voor terug, dus maar weer de oude versie erin gezet.
Het kan ook zijn dat er weer een nieuw foutje in de BIOS zit.
Dat had ik gisteren ook.
Om het een probleempje met een oud mobo op te lossen moest ik hem flashen maar ik kreeg er weer andere vage problemen voor terug, dus maar weer de oude versie erin gezet.
Senile! Senile Oekaki
Pagina: 1