ne troll pas?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Volgens mij schrijft mijnheer RetepV hier geen troll.

Mochten er mensen zijn die dit inderdaad een troll vinden, dan ben ik beniuewd naar de argumenten.

* KeX heeft er een +1tje aan gewaagd. (stond op -1)

uit:Microsoft steekt $200 miljoen in eerste .NET campagne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Er is meer sprake van onterecht met 'troll' modereren. :(

Zie ook [topic=415546/1/25]

Het strukturele probleem hier is dat niet iedereen exact weet wat een troll nou precies is. In het begin, toen ik net de mogelijkheid gekregen had om te reacties op nieuwsberichten te modereren wist ik ook niet precies wat ermee bedoeld werd:
"On the Internet, flamebait is a "posting" or note on a bulletin board, a Usenet newsgroup, a Web site, or other public forum that is intended to elicit the extremely strong responses characteristic of flaming and active public discussions. To be effective, flamebait should be a bit subtle (but not too subtle) so that potential flamers will "take the bait." "
Ik krijg het idee dat er meerdere mensen zijn die nu in dezelfde situatie van onwetendheid verkeren als ik in het begin.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

non cest ne pas troll, il est euh hm shit
ik ben't helemaal verleerd het is geen troll wou ik zeggen :P
+1 added

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een troll. Hij bazelt onzin verpakt in brokken die waar lijken te zijn. Alleen al het stukje tussen de edit blokken zijn reden genoeg om wat erboven staat met een bak zout te nemen, sorry hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
LoL... hij noemt wel een hoop moeilijke dingen, maar ik heb toch wel redelijk smakelijk moeten lachen om zijn argumentatie :D

-1 fout :)

* Renegade zit te twijfelen tussen troll en overbodig.

edit:
[quote]
Programmeren is meer dan alleen maar wat code op een rijtje te zetten en hopen dat de code niet klapt
[/quote]

klapt :? wtf is klapt :? :P

Anyway, hij is een heel betoog tegen microsoft .net, terwijl hij volgens mij nog niet echt iets over het .net framework heeft gelezen.
Hij noemt conclusie na conclusie met redelijk ongeloofwaardige feiten, en als toetje op de slagroom moet hij zelf nog aanstippen dat hij al jaren programmeert om, waarbij hij zijn eigen irritaties tegenspreekt :P

Zijn schrijfwijze doet me trouwens een beetje aan een prediker denken (no offence intended)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op dinsdag 19 februari 2002 13:43 schreef Renegade het volgende:
[..]

klapt :? wtf is klapt :? :P
klinkt als crashen, vastlopen :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Ja, maar ik geloof dat ie een nieuw woord heeft uitgevonden :P

edit:

Jup :P

volgens de van Dale:[quote]
klapt: Žklap·ta·fel (de ~)

1 tafel waar de poten scharnierbaar onder bevestigd zijn
2 tafel waarbij een gedeelte van het blad kan worden neerlaten
3 tafeltje dat men tegen een wand kan klappen => vouwtafel
[/quote]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Even vooraf:

De edit is ronduit suf te noemen.

Ik vind persoonlijk het deel over wie voor de kosten op moet draaien wat dubieus qua trollerigheid, zeker gezien het, inderdaad van een hoog predikantegehalte voorziene, pas op of de zondvloed valt over u vingertje mbt tot het nadenken over de aanschaf van .NET.

Verder ben ik niet gecharmeerd van reacties die voorzien zijn van met bold geaccentueerde termen, maar dat is een kwestie van smaak.

Maar al is het algemeen gebazel en wat gespeculeer in die eerste 7 alinea's, ik blijf de mening houden dat een reactie dan niet gelijk naar -1: vlam (daar stond deze op) in de kelder gestuurd moet worden. Dit soort moderatie extremen, zorgen er IMO ook voor dat het modsysteem op zijn kant gaat.

* KeX denkt dat deze reactie zelfs op +één niet eens zo slecht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
ach, hij probeert het nog te onderbouwen, een 1 of een 0 kan ik wel mee leven :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999