Toon posts:

[VB] kopieren naar klembord vergeet punt.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben gister begonnen met het boek Basiscursus visual basic en heb mn eerste programmaatje gemaakt, een euroconverter, maar nu heb ik een probleem met de optie om het bedrag naar het klembord te versturen.
Kijk maar: http://home.hetnet.nl/~jimleliveld/euroconverter%202.02%20Beta.exe
Want als je het naar de klembord kopieert, vergeet hij de punt: 22.592 word 22592
Ik heb de code gebruikt: Clipboard.SetText Str(txteuro.Text)

Weet iemand wat ik verkeerd doet, of ik toe moet voegen?

grtz jim

Verwijderd

Zo concurentie voor mijn eurocalculator!
Zelfde curcus gedaan ckr :+
Ik weet niet hoe dat met die punt moet.
Hier is mijn euro calculator in beta versie:
ftp://mito.no-ip.com :Y)

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

unknownjim: Want als je het naar de klembord kopieert, vergeet hij de punt: 22.592 word 22592
Ik heb de code gebruikt: Clipboard.SetText Str(txteuro.Text)

Weet iemand wat ik verkeerd doet, of ik toe moet voegen?
Misschien niet str(txteuro.Text), het is namelijk al een text... Weet het niet zeker, want heb VB niet bij de hand

PS: groeten hoeft niet.... Staat in de faq

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je dat dan? dat ik str() weg laat, en aleen: txteuro.text neerzet? ik kan het nu ff niet uitproberen, zit midden in de les. maar ik zal et even proberen.

[kee zal nooit meer grtz-en] Jim

• EvdB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 20:18
Ik heb hem eventjes geprobeerd maar bij mij werkt het gewoon, wanneer ik plak in Excel 2000 of EditPlus.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb het geprobeerd, in excel geeft ie wel de . maar wat ik raar vind, in de optie DATAFORMAT, van de properties van txtEuro kan ik kiezen om het getal af te ronden, als geld, dus 2 cijfers achter de komma, maar als ik op toepassen klik werkt het niet in het programma.. :S

weet iemand nog een andere manier hiervoor?

jim.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op dinsdag 19 februari 2002 11:24 schreef unknownjim het volgende:
jim.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#02
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
tnx :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1