planetarion...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45522

Topicstarter
wie speelt hier planetarion ??

vraag ik me af.. want planetarion is vet kewl.voor de mensen die niet weten waar ik heb over heb klik hier

heeft nu weer free signups...

want ik wil wel wat mensen kennen die pa spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:22
wat is dat planatarion?? die site staan me teveel tekentjes (het is al laat!)

/edit, ow shit, het is alweer vroeg, over 5 min gaat de wekker :P :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

= Aantal reacties verwijderd >:)
= Rustig on-topic verder gaan en deze blijft
open :)

Nee ik speel het zelf niet want ik ben op dit moment met Ragnarok bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48926

ik heb 3 rondes planetarion gespeeld (3, 4 en 5), maar vond enkel 3 echt goed... 4 was enorm lame met die parallellen en 5 had te weinig spelers... gelukkig had ik veel vrienden op planetarion IRC en daardoor was het wel leuk.
Ronde 5 was zo lame dat we met een gal met maar 6 spelers en 19 inactievelingen top 60 geeindigd zijn

Anoniem: 47713

Ik speel t :D
Vet cool spel

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Ben© afgehaakt na ronde 3.
Die mega clan's verzieken het.

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 14:51

Jive

MooMooMastah

Mwuah ..
Heb van 2e maand 1e ronde tot eind 4e ronde gespeeld ..

Ben gestopt omdat het teveel tijd koste ...
Ik op een gegeven moment bijna bang was om te gaan slapen uit angst van een masale aanval op me planeet/galax ..
Je zoveel scheepjes nodig had en met zoveel mensen succesvol 24/7 moest samenwerken om succesvol te kunnen aanvallen

Uber Aliance's zijn op zich best mee te werken ... iedereen is immers ooit n00b geweest, en ik heb verschillende aliances gehad ...
Maar de simpelheid van samenwerken en lol trappen is er door de complexiteit uitgehaald, waardoor het voor n00bs verrot moeilijk word om in het spel te komen.

Het cheatten met mekaar was best leuk ... maar al dat ge-backstab wat er tussen de aliances gedaan werd is me echt zwaar de keel uit gaan hangen.

En voor diegenen die mischien willen weten watik allemaal uitgevreten heb ...
Ik ben DPA/Fury/Tuba/Legion/Virus en nog een trits andere aliances geweest, en had zo ongeveer overal wel vrienden zitten ...
Mun gal was 3x in de top-100 en me planeet ook 3x hoog geeindigd.

Ronde3 was leuk ... maar ronde2 leuker.
Vlootjes met alleen thieves naar een planeet sturen, en vervolgens met zijn eigen astropods zijn roids pikken in dezelfde tick >:)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190425

Planetarion bestaat nog steeds. Ronde 75 staat op het punt te beginnen.

Mochten er nog mensen zijn die oude tijden willen herleven.. :)

Stuur even een berichtje ben met groep oudgedienden die net als ik ook niet meer 's nachts wakker worden maar gewoon relaxt spelen. Nu 3 rondjes gedaan en toch echt wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Dat het nog steeds bestaat :|. Was voor mij ergens rond de wisseling van het millenium. Wel grappig dat ik nog namen en allianties zie die ik herken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt openingspost is van 2002 :D Ben er ook heel lang uit geweest maar kwam via via toch weer in aanraking met dit spel dan. Volgens mij de enige van die oldschool spellen wat nog echt text based is. Vroeger nog andere spellen gespeeld zoals DawnofMyth, Starsphere, TheColonies en Planetia. Planetarion had toen veruit de meeste spelers altijd en is nu dus ongeveer de enige overgebleven nog. Wel jammer, zeker in deze tijd worden deze spellen weer interrestant omdat iedereen op zn mobieltje kan spelen. Ik dan weer niet op mn Nokia baksteen maar ik prefereer dan ook nog de ouderwetse desktop PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-06 16:32
Haha, ja het heeft nog een hartslag inderdaad.
Vorige week een planeetje gemaakt, puur uit nieuwsgierigheid.

Uiteraard de pech dat je dan in een matige galaxy terecht komt waar geen communicatie is. (Ja, via Telegram. Weinig zin om dat te installeren. Niks mis met IRC.)

Doe mij toch het oude PA maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe ronde startende. Tickstart aanstaande vrijdag. Geef mij maar berichtje wil je redelijke alliance of galaxy :)

EDIT: Haha ok :)
Trouwens niet iedereen gebruikt TG voor PA. Wij gebruiken Discord aangezien vele dat al gebruikten voor andere games.
https://discord.gg/2YuqpJZ

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 190425 op 12-03-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Move van HSA >> STG. In 2002 bestond dat ongetwijfeld nog niet, maar nu wel :P
Pagina: 1