[win2k] Diverse rare dingen Xfire

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 19:58
Sinds gisteren win2k installed met laatste drivers voor win2k voor mijn terratec Xfire.
Tevens laatste viadrivers installed.

De volgende problemen heb ik:
- geen geluid uit achterchannel, behalve in de 3d test uit het controlpanel
- volume en balansslider van winamp doen niks (maar dat is waarschijnlijk maar één van de vele gelinkte symptomen)

Iemand dezelfde probs gehad en op kunnen lossen?

(Dit is nog los van het feit dat ik totaal geen A3d of EAX kan draaien onder CS)

• Stefke
Niemand?

Verwijderd

Heb ook problemen met de xfire en de nieuwste [3057] driver :(

Na installatie komt er uit uitgang 1 niets.
Alleen als ik in winamp de output op directsound plugin zet, komt er wel wat geluid uit.
Uitgang 2 doet het wel.
Kaart is niet kapot want met de driver van de cd doen allebei de uitgangen het wel goed.

Ik ga de hercules fortissimo 2 driver van de week eens proberen. Schijnen wel te werken.

• Stefke
Ow...

Bij mij deed juist channel 2 niks.

En ik begrijp dat het bij jou met oudere 2k drivers (van de xfire CD) het WEL goed werkte?

Intussen heb ik win2k eraf gepleurd en ben winXP aan het proberen.

laat aub effe weten als het wat wordt met die andere drivers, dan kan ik dat ook nog eens proberen

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Ik heb met games geen geluid achter, met winamp op directsound wel en met de line-in ook...

Volumeregeling van winamp wel oooit gehad... moest ik em van DS op wav out zetten, of omgedraait...

• Stefke
Ik had onder win2000 in sommige gevallen juist WEL geluid achter (maar omdat EAX en A3d zo slecht werkten weet ik niet in welke situatie dat was).

het is een zootje

Dat met winamp kan ik uitproberen.
Pagina: 1