Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

topic gesloten?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
[P&W]
[topic=415789/1/30]
Door mbravenboer (Lite-Mod P&W) - dinsdag 19 februari 2002 00:29

--------------------------------------------------------------------------------
Script-requests zijn sowieso niet toegestaan en we worden ook niet blij van requests om een script aan te passen wat mensen met minder verstand met PHP hebben gehad van mensen met meer verstand van PHP. Je moet eerst maar eens zelf aan de slag gaan en met de juiste documentatie proberen om eruit te komen.
In het algemeen geldt dat wanneer je het doornemen van de documentatie en het leren van PHP teveel werk vindt, je hier ook geen topic moet openen .
Ik weet heus wel hoe en waneer een topic te openen..
ik heb een hele dag vanalles zitten uitvogelen..omdat ik dan een beetje tijd heb gehad,.. en tis neit dat ik et neit WIL.. wat ik duidelijk aangaf..maar geen tijd hebt.. en ik et graag zou willen..voor iets waarik niet uit kom.. en allng met hanleidingen aan de slag aan et maken ben..

kvind et niet erg ok,..dat deze gesloten word.. beetje.. nutteloos.. laat em lekker open vind ik, reden genoeg om hulp te vragen.. tis geen request..en forums zijn om elkaar te helpen.. en niet alles te closen..dat vind ik soms een beetje TE,..dat slotjes gedoe..

gaarne em weer openen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
gitaarwerk: Ik weet heus wel hoe en waneer een topic te openen..
Tja, kennelijk is het in dit geval dus toch niet zo geslaagd ;) .
ik heb een hele dag vanalles zitten uitvogelen..omdat ik dan een beetje tijd heb gehad,.. en tis neit dat ik et neit WIL.. wat ik duidelijk aangaf..maar geen tijd hebt.. en ik et graag zou willen..voor iets waarik niet uit kom.. en allng met hanleidingen aan de slag aan et maken ben..
Dat is natuurlijk allemaal prachtig, maar het beleid in P&W is duidelijk dat we inzet en interesse verlangen. We zijn geen forum om zaken aan de praat te krijgen. We willen best helpen om zaken aan de praat te krijgen, maar het moet dan wel na duidelijke inzet zijn. In jouw geval gebruik je ons in feite als makkelijk oplossing om een hoop leerwerk te vermijden. Dat is best logisch, maar om P&W een beetje interessant te houden willen we dergelijke topics vermijden.
kvind et niet erg ok,..dat deze gesloten word.. beetje.. nutteloos.. laat em lekker open vind ik, reden genoeg om hulp te vragen.. tis geen request..en forums zijn om elkaar te helpen.. en niet alles te closen..dat vind ik soms een beetje TE,..dat slotjes gedoe..
Beleid is beleid. P&W is tegenwoordig behoorlijk druk en we proberen daarom hard om P&W toch interessant te houden voor de mensen die we graag in P&W zien. We modden daarom streng. Dit doen we niet omdat we boe-mannen willen spelen, maar simpelweg om het forum een bepaalde kant op te sturen :) .
gaarne em weer openen
Ik zie geen argumenten waarom hij weer open zou moeten... Zelfs een topic in LA verandert daar niet zo veel aan in dit geval...

Veel topics zijn discussie-gevallen en vaak blijven ze dan open. Omdat jouw topic enkele hints bevat die duidelijk op een script-request lijken heb ik in dit geval een slot gezet. Als je zelf aan de slag gaat en tegen concrete problemen aanloopt (dit is meer een algeheel probleem) kan je voor die concrete problemen een topic openen. Als het duidelijk is dat je gewoon zelf bezig bent blijven deze wel open.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 02:04 schreef mbravenboer het volgende:

Dit doen we niet omdat we boe-mannen willen spelen
:D ben jij toch geen boe-man dan :D sorry . moest er ff uit :D

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
hier [topic=411717]
en hier [topic=409498]

en hier [topic=408584]
en hier [topic=408376]

Soortgelijke zaken ivm scriptrequest,heel mischien dringt er nu toch iets door bij de beleidsmensen ???

Je komt het te vaak tegen de laatste tijd wat zeg ik kijk eens naar de slotjes er zijn er meer dan open topics af en toe en volgens mij is dat niet een probleem van geen faq lezen maar meer een probleem met de faq

maar goed ik zal geen "oude" koeien meer uit de sloot halen ik dank dat het wel duidelijker gaat worden na verloop van tijd :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• mbravenboer
wizzard: Soortgelijke zaken ivm scriptrequest,heel mischien dringt er nu toch iets door bij de beleidsmensen ???
Het beleid is tot stand gekomen in overleg met de vaste bezoekers van P&W. Deze vaste bezoekers zijn erg belangrijk omdat zij het forum interessant en zinvol maken. Zonder heb zouden er maar weinig leuke topics zijn die inhoudelijk een breed, genuanceerd en correct antwoord bieden.

Merk op dat veel van het commentaar in de topics die jij noemt afkomstig is van mensen die zelden of nooit in P&W komen. De regelmatige P&W bezoekers zijn over het algemeen behoorlijk tevreden.
Je komt het te vaak tegen de laatste tijd wat zeg ik kijk eens naar de slotjes er zijn er meer dan open topics af en toe en volgens mij is dat niet een probleem van geen faq lezen maar meer een probleem met de faq.
Mwah, dat is zwaar overtrokken. Op de ergste dagen staan er nog altijd veel meer topics open dan dicht in P&W. Het beleid is meer dan duidelijk, net als de sluit-messages. Dat mensen het niet eens kunnen zijn met het beleid is een ander verhaal. Merk overigens op dat een groot deel van de slotjes in P&W topics zijn van mensen die voor het eerst in P&W komen.
maar goed ik zal geen "oude" koeien meer uit de sloot halen ik dank dat het wel duidelijker gaat worden na verloop van tijd :)
Beleid is er niet omdat wij dat beleid zo leuk vinden... Slotjes zetten doe ik echt niet voor de lol. Met dit beleid proberen we P&W interessant te houden. Aan de response van vaste bezoekers (waar jij er overigens niet echt eentje van bent als ik je history zo bekijk, je bent meer een vaste LA bezoeker) te merken gaan we de goede kant op.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Misschien een afdeling scripst en scriptrequests op Tweakers? (Als hiervoor de mensen/tijd beschikbaar zijn)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Op dinsdag 19 februari 2002 04:00 schreef rubenski het volgende:
Misschien een afdeling scripst en scriptrequests op Tweakers? (Als hiervoor de mensen/tijd beschikbaar zijn)
volg de links van wizard en je kan erover lezen en wat men daarvan denkt.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Ik vind persoonlijk dat mbravenboer heel netjes en duidelijk uitlegd waarom het topic een slotje krijgt, geheel volgens het beleid voor dat forum. Dus kan het zijn dat enkele, of wellicht velen het niet eens zijn met het beleid voor dat forum. Duidelijk is i.i.g. dat men zulke verzoeken 'he pas jij mijn geripte script even aan zodat ik het zelf niet hoef te leren' niet in dit forum wil.

Een andere vraag is, zijn er dan altertieven? Yep, zat sites waar je scripts kan rippen! Ben ik het met het beleid eens? Ja, maar dat is mijn persoonlijke mening en whoami >:)

• Nielsz
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 02:58 schreef wizzard het volgende:
en hier [topic=409498]
En nog steeds niet doorhebben dat die sarcastisch bedoelt is |:( :D

altijd leuk zulke topics in /15 openen >:) :P

• wizzard
Weet je ik begrijp het ook wel maar ik vind het gewoon jammer dat er op vragen die ik heb geen antwoord kan komen vanwege het beleid.

Kijk ik heb niet zoveel verstand van php en al die andere dingen , dus ga je een kant en klaar script gebruiken en uit elkaar slopen.

Zelf vind ik dat een goeie manier om er iets meer van te leren alleen soms kom je er even niet meer uit, en dan vraag je dat maar dat kan dus niet meer hier ?

Daarom ben ik er ook niet op tegen dat er voor dit soort vragen ook een onderdeel komt op het forum, ik denk dat dat ook best een leuk onderdeel kan worden.

En vooral omdat er zoveel mensen zijn met dat soort vragen, zelf gebruik ik eigenlijk altijd de search maar daar kun je het ook niet altijd uithalen.

Dus ik snap het wel dat er wat strenger opgetreden word tegen deze vragen , maar denk dan bij mezelf kan GoT er niet voor zorgen dat je ook met deze vragen aan kunt komen ??

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Nielsz
  • Niet online
Ikzelf heb .NET geinstalleerd zonder helpfiles :7 weet je zeker dat je uren plezier hebt ;) maar mij zie je ook geen vragen stellen in /15 omdat ik het ff niet op kan lossen. Ik ga zelf wel uren en uren kloten net zolang totdat het werkt.

• wizzard
Op dinsdag 19 februari 2002 11:54 schreef Nielsz het volgende:
Ikzelf heb .NET geinstalleerd zonder helpfiles :7 weet je zeker dat je uren plezier hebt ;) maar mij zie je ook geen vragen stellen in /15 omdat ik het ff niet op kan lossen. Ik ga zelf wel uren en uren kloten net zolang totdat het werkt.
Yup das ook de manier om het te doen maar ik heb die uren tijd niet, ben druk druk druk en ik weet dat dat geen reden is om maar onzin te gaan vragen, maar ik doe echt wel eerst mijn best om het zelf te kunnen alleen soms lukt het echt niet :(

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

heb ik wel 1 verzoek: kan je aub wat vloeiender nederlands schrijven?
na 2 zinnen ben ik compleet de weg kwijt...

om een heel bericht als 1 lange zin met puntjes te typen is vrij 'moeilijk' op z'n zachtst gezegd.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Nielsz
  • Niet online
fuck dubbelpost; het blijkt toch net iets moeilijker dan ik dacht :D

• Nielsz
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 12:07 schreef chem het volgende:

om een heel bericht als 1 lange zin met puntjes te typen is vrij 'moeilijk' op z'n zachtst gezegd.
Nah..het..typen..niet...Het..ontcijferen..des..te..meer.. ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

Op dinsdag 19 februari 2002 12:11 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Nah..het..typen..niet...Het..ontcijferen..des..te..meer.. ;)
ik word er echt helemaal duizelig van.

Ik weet dat niet iedereen gezegend is met een vlekkeloze beheersing van z'n moerstaal, maar als je je vraag niet eens kan formuleren :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• mbravenboer
wizzard: Weet je ik begrijp het ook wel maar ik vind het gewoon jammer dat er op vragen die ik heb geen antwoord kan komen vanwege het beleid.
Antwoorden zijn alleen interessant als vragen ook interessant zijn... Wat hebben we aan smakken vragen die gemakkelijk zelf op te lossen zijn? Ik denk dat je als programmeer forum inzet en zelfwerkzaamheid moet promoten. Als je maar simpelweg triviale of luie vragen gaat beantwoorden promoot je absoluut geen inzet en zelfwerkzaameheid.
Dus ik snap het wel dat er wat strenger opgetreden word tegen deze vragen , maar denk dan bij mezelf kan GoT er niet voor zorgen dat je ook met deze vragen aan kunt komen ??
Ik begrijp die behoefte wel, maar ik denk niet dat binnen de stijl en doelstellingen van GoT past...

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Waarom snappen sommige mensen nou nog niet dat er op heel GoT ervanuit wordt gegaan dat:
• Je redelijk wat van computers weet
• Als iets niet weet, er een probleem mee krijgt, dan probeert meer te leren
• Dat je minimaal eerst 10 uur (;)) in een probleem moet hebben gestoken voordat je het hier op GoT post
• PW-specifiek: Debuggen ook mogelijk is, gewoon wat echo-jes ertussen door enzo. (Het stukje in de FAQ is wel erg ver weggestopt :P)

• wizzard
Op dinsdag 19 februari 2002 12:07 schreef chem het volgende:

Sorry :)

Ik ben dan zo bezig met mijn verhaal, dat ik het in een keer doortik.

En leestekens vind ik een beetje overbodige energie :)

Tijd is geld en tijd besparen het motto van 2002 dus leestekens zijn uit :9

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
hmmz.. owkee.. nou ja.. ik vind,..dat als jullie dat vinden..dan neit te nutteloos is dan :)
hehe.. ik probeer wel verder.. :'(

naja.. ik zit heir lang genoeg en jlie doen et ook maar voor het forum.. kmoet et maar accepteren :)

no hard feelings hoor,.. lijkt altijd alleen amar zo,..maar das et nadeel van alleen text

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 09:49 schreef Sepans het volgende:

'he pas jij mijn geripte script even aan zodat ik het zelf niet hoef te leren' niet in dit forum wil.

Een andere vraag is, zijn er dan altertieven? Yep, zat sites waar je scripts kan rippen! Ben ik het met het beleid eens? Ja, maar dat is mijn persoonlijke mening en whoami >:)
is waar..lijkt et op.. maar dat bedoel ik niet.. ik kwam gewoon neit uit een klein styukje ervan..ik verwacht ook neit dat anderen men werk doen..dat weet ik donders goed.. maar goed.. tis gesloten.. laat et lekker zo.... no hard feelings..ik probeer op school nog wel ff te kijken,.. of iemand anders wat weet..

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

zie verder: [topic=411717/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.