[P&W]
[topic=415789/1/30]
ik heb een hele dag vanalles zitten uitvogelen..omdat ik dan een beetje tijd heb gehad,.. en tis neit dat ik et neit WIL.. wat ik duidelijk aangaf..maar geen tijd hebt.. en ik et graag zou willen..voor iets waarik niet uit kom.. en allng met hanleidingen aan de slag aan et maken ben..
kvind et niet erg ok,..dat deze gesloten word.. beetje.. nutteloos.. laat em lekker open vind ik, reden genoeg om hulp te vragen.. tis geen request..en forums zijn om elkaar te helpen.. en niet alles te closen..dat vind ik soms een beetje TE,..dat slotjes gedoe..
gaarne em weer openen
[topic=415789/1/30]
Ik weet heus wel hoe en waneer een topic te openen..Door mbravenboer (Lite-Mod P&W) - dinsdag 19 februari 2002 00:29
--------------------------------------------------------------------------------
Script-requests zijn sowieso niet toegestaan en we worden ook niet blij van requests om een script aan te passen wat mensen met minder verstand met PHP hebben gehad van mensen met meer verstand van PHP. Je moet eerst maar eens zelf aan de slag gaan en met de juiste documentatie proberen om eruit te komen.
In het algemeen geldt dat wanneer je het doornemen van de documentatie en het leren van PHP teveel werk vindt, je hier ook geen topic moet openen .
ik heb een hele dag vanalles zitten uitvogelen..omdat ik dan een beetje tijd heb gehad,.. en tis neit dat ik et neit WIL.. wat ik duidelijk aangaf..maar geen tijd hebt.. en ik et graag zou willen..voor iets waarik niet uit kom.. en allng met hanleidingen aan de slag aan et maken ben..
kvind et niet erg ok,..dat deze gesloten word.. beetje.. nutteloos.. laat em lekker open vind ik, reden genoeg om hulp te vragen.. tis geen request..en forums zijn om elkaar te helpen.. en niet alles te closen..dat vind ik soms een beetje TE,..dat slotjes gedoe..
gaarne em weer openen
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy