Heeft iemand die spel al gedownload/gekocht?
Ik zag hem staan is het de moeite waard om het te downloaden?
Ik zag hem staan is het de moeite waard om het te downloaden?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik, geheel anders
Wat is er dan beter in N2002 tov N4 ?Op dinsdag 19 februari 2002 01:24 schreef Blackhole het volgende:
IK heb hem hier liggen hij is een heel stuk beter dan 4
Dus als je van NASCAR racen houd moet je het zeker doen .
Ik vond 1, 2, 3 erg goed maar 4 vond ik zelf tegen vallen
Maar nu met deze 2002 is dta de beste die ik heb in mijn verzameling.
KIJK anders hier ff op .
http://www.sierra.com/games/nascar2002/mediascreenshots.html
Verwijderd
4 tegenvallenOp dinsdag 19 februari 2002 01:24 schreef Blackhole het volgende:
IK heb hem hier liggen hij is een heel stuk beter dan 4
Dus als je van NASCAR racen houd moet je het zeker doen .
Ik vond 1, 2, 3 erg goed maar 4 vond ik zelf tegen vallen
Maar nu met deze 2002 is dta de beste die ik heb in mijn verzameling.
KIJK anders hier ff op .
http://www.sierra.com/games/nascar2002/mediascreenshots.html
IK vind het sturen in N4 zwaar tegen vallen .Op dinsdag 19 februari 2002 10:04 schreef Frank128 het volgende:
[..]
Wat is er dan beter in N2002 tov N4 ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Je moet wel een beetje van Nascar houden dat klopt, maar miskijk je zeker niet op IRL NASCAR racing hoor, je moet niet denken dat het maar simpel rondjes draaien is.Op dinsdag 19 februari 2002 09:59 schreef LegalAlien het volgende:
zit er idd wel mooi uit.
maar je kan toch alleen maar rondjes rijden...leuk...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
www.simsport-racing.com
Daar liet ik het altijd een beetje afweten in Nascar Racing 1Op dinsdag 19 februari 2002 12:51 schreef H-Alien het volgende:
hehe sorry vind het wel typisch dat je dan weer net vraagt naar de 2 straten circuits (waar je dus niet "simpel" rondjes rijdt)
HIer komen de namen van de banen die er allemaal inzitten .Op dinsdag 19 februari 2002 12:42 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje van Nascar houden dat klopt, maar miskijk je zeker niet op IRL NASCAR racing hoor, je moet niet denken dat het maar simpel rondjes draaien is.
Ik ga straks die demo eens proberen. Zit er in de full version alle circuits? (incl. Watkins Glen & Sears Point?)
Lekker!Op dinsdag 19 februari 2002 13:05 schreef Blackhole het volgende:
[..]
HIer komen de namen van de banen die er allemaal inzitten .
[afbeelding]
[afbeelding]
PS hoe zet je die lijn uitwant ik vind het zo geen gezicht
Ja dat gaat en hier nog eens een paar mooie foto,sOp dinsdag 19 februari 2002 13:35 schreef 007 het volgende:
Nou het ziet er idd wel lekker uit. Kun je ook LAN-en?
Verwijderd
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
JA het is tedoen met het ramplank .Op dinsdag 19 februari 2002 15:11 schreef Papa Roach het volgende:
is ie ook te besturen met toetsenbord?
want nascar 4 moest bijna wel met stuur
druk eens op de "H" toets en je ziet meteen wat je allemaal kan instellen waaronder de lijn...Op dinsdag 19 februari 2002 13:05 schreef Blackhole het volgende:
[..]
PS hoe zet je die lijn uitwant ik vind het zo geen gezicht
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
IK had hem algevondenOp dinsdag 19 februari 2002 16:13 schreef party42 het volgende:
[..]
druk eens op de "H" toets en je ziet meteen wat je allemaal kan instellen waaronder de lijn...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Neem die auto van BLIZZARD.Op woensdag 20 februari 2002 09:54 schreef party42 het volgende:
[afbeelding]
no problem
Iemand nog goede tips voor het spel? Ben in een keer namelijk verslaafd aan het rijden van de rondjes (terwijl ik dat vroeger het nadeel van nascar vond). Misschien een toffe auto om mee te beginnen? etc. etc.
Verwijderd
Gaf hier toch geen problemen, misschien iets met de MIP-map? 't Is ondertssn wel al een tijdje geleden dat ik NASCAR 2002 nog geprobeerd heb. Was toen hier immers nog niet verkrijgbaarOp woensdag 03 april 2002 08:30 schreef Moondance het volgende:
Speel het nu ook met veel plezier, maar de graphics vallen me tegen, vooral dat gedeelte dat je als racer goed in de gaten moet hebben nl zo'n honderd meter voor je is vaak wazig, de witte strepen leven lijkt het wel.
Ligt dat aan mijn videokaart (gf2mx), of moet ik ermee leren leven?
Je kunt je auto optimaal afstellen, je moet rekening houden met het bandenverbruik. Pistops kunnen plannen, weten hoe een auto reageerd in bepaalde situaties, gebruik kunnen maken van aerodynamica.. Zet het realisme maar eens op 100%, dan durf ik te wedden dat je je realiseerd dat het toch wel wat meer is dan simpelweg een paar rondjes rijdenOp dinsdag 19 februari 2002 09:59 schreef LegalAlien het volgende:
zit er idd wel mooi uit.
maar je kan toch alleen maar rondjes rijden...leuk...
Verwijderd
dus we gaan met N2002 rijden volgend seizoen????Op woensdag 03 april 2002 11:49 schreef Lister_Storm het volgende:
Nou, N2002 gaat mij wel een pc-upgrade kosten
Over een week of 8 begint het NK, kan haast niet wachten
Echter eerst morganavond even de laatste race in het Dutch.N4 afwerken op Daytona.
Verwijderd
Dit kan je beter hier vragen: [topic=466223] Daar zitten ook mensen die Nascar 4 nog spelen of gespeeld hebben. Zet dan ook meteen even je specs neer, dat maakt het een stuk makkelijker.Op zondag 19 mei 2002 10:10 schreef rblommers het volgende:
ik heb een probleem met nascar 4. ik heb hem sinds kort en als het spel opstart krijg ik keurig dat filmpje te zien etc. maar zodra dat papyrus logo geweest is knalt ie terug naar de desktop. weet iemand hier een oplossing voor? ik heb update 1.3.0.6 al gedownload.
We now have a fix available for those having problems launching NASCAR® Racing 4 after the installation of the 1.3 patch. You will need to download the appropriate US or INTERNATIONAL versions of the fix from the links below. Note that you must first have the 1.3 patch installed before installing this fix:
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq