Packard Bell OC pagina online

Pagina: 1
Acties:

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Voor degenen die m'n PB OC topic gevolgd hebben en in het bijzonder degenen die bijgedragen hebben eraan- dank en hulde aan jullie (you know who you are!): het is zover, ik heb de info voor een groot aantal Packard Bell mobo's bij elkaar met IMHO genoeg info om nuttig te zijn.

Dus heb ik wat ik tot nu toe heb online gegooid:

www.pboc.tk

De pagina's zijn nu nog behoorlijk beta, dus geen graphics en nauwelijks opmaak boven een tabel (die bovendien problemen gaat geven onder de 1024x768, dat voel ik nu al), maar de rauwe info is er. Er gaan de komende dagen updates komen met meer info, maar vooral meer opmaak etc.

Suggesties welkom- als je een PB geOCd hebt, posten met zoveel mogelijk info, dan kan ik weer een stukje verder. Voor vragen etc, gewoon hier posten, ik zal zoveel mogelijk commentaar verwerken (let op, het gaat me hoofdzakelijk om de inhoud, niet de vorm, anders had ik dit wel in Webdesign geplaatst- ik weet dat het er bagger uitziet, maar dat komt later ;) )

De blijde mededeling: er is geen PB mobo van de laatste 7 jaar die niet geOCd kan worden. Ik zeg niet dat die krengen perfect zijn (er zitten echte baggerdingen bij), maar ik hoop nu dat de flames rond 'een PB is nooit te OCen' duidelijk tot de verleden tijd behoren >:)

Oslik blyat! Oslik!

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 01:15

VIPER2001

[GOT]The Source

DIE MOBO DIE IK GEPOST HEB IS DE BORA PRO
OFWEL DE MS6168 v2 (HEEL ZELDEN) EN NIET DE 6863

sorry voor de caps

en 't is een bx440 intel coppermine 600@672 MHZ

misschien kan ie nog hoger

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Verwijderd

ik dacht dat p.b met hally werkte?

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:34
nou hier doet die het helaas niet

heb namelijk veel vrienden die met deze page geholpen zouden zijn

zelf heb ik ook ervaring met die p.kkedingen grrrrrr

cul8rpeter

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 07:20 schreef ScHrOeFjE het volgende:
ik dacht dat p.b met hally werkte?
Yup, dat is een van de nieuwere mobo's. Ik heb (nog) geen info over concrete ervaringen met dat ding te OC'en, maar gezien het een MSI is, de MS-6340M v.3.0 om precies te zijn, zullen zowel een nieuwe BIOS erover gooien als CPUFSB werken. Ik zal wel een link naar de MSI BIOS op de site gooien, CPUFSB zal moeten wachten tot iemand die werkend heeft en mij de PLL info stuurt.
pietervandamme schreef het volgende
nou hier doet die het helaas niet
heb namelijk veel vrienden die met deze page geholpen zouden zijn

zelf heb ik ook ervaring met die p.kkedingen grrrrrr
De pagina doet het niet :?

Dat zal weer die k*t .tk zijn (ach, een gratis paard mag je niet in de bek kijken), want hij staat snel genoeg gehost- probeer anders hier ff.

edit:
hij is TIJDELIJK uit de lucht om een of andere reden- ik ga eraan werken hem zsm weer online te krijgenHij is weer online, maar de frames etteren nog steeds, negeer ze voorlopig

Oslik blyat! Oslik!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

waarom staat de Bora Pro 2 er niet op?

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren