Enig idee hoe?
ik denk dat hij zoiets bedoelt van de ene vorm van gewichtseenheid naar de andere.
zoiets als van kilogram naar gram maar dan iets moelijker.
ik ken de eenheid KDa niet, sorry.
Probeer BINAS ofzo.
zoiets als van kilogram naar gram maar dan iets moelijker.
ik ken de eenheid KDa niet, sorry.
Probeer BINAS ofzo.
I want to live forever, so far.. so good.
Dacht ik ook Warbringer, maar in Binas staat ie niet. Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
mjah, naar het wetenschapsforum dus..
hmmm, ik heb eerlijk gezegt ook nog nooit gehoord van KDa. K zal wel voor kilo staan, maar de eenheid Da? Ik heb hier geen binas bij de hand, sorry...
hmmm, ik heb eerlijk gezegt ook nog nooit gehoord van KDa. K zal wel voor kilo staan, maar de eenheid Da? Ik heb hier geen binas bij de hand, sorry...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
KDalton
voor de rest weet ik het ook niet meer *yawn*
voor de rest weet ik het ook niet meer *yawn*
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Klopt, de eenheid Dalton is al jaren, ( durf niet met zekerheid te zeggen hoeveel jaren ) uit "ons" meetsysteem gehaald.
Ah, dan weet ik het wel, Dalton is gelijk aan de atomaire massaeenheid (u) en is dus 1,66x(10)^-27 kg, dus een Kda = 1,66x(10)^-21 gram
Toch de Dalton..
Ergens achter in mijn hoofd zei een stemmetje dat al..
Ergens achter in mijn hoofd zei een stemmetje dat al..
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
De Dalton (en vooral kDalton) wordt nog steeds gebruikt in de biochemie om de grootte (het gewicht) van eiwitten aan te geven.
Zoals Dr_Frickin_Evil als schreef is een Dalton gelijk aan een atomaire massa-eenheid (= ongeveer het gewicht van een waterstofatoom).
Zoals Dr_Frickin_Evil als schreef is een Dalton gelijk aan een atomaire massa-eenheid (= ongeveer het gewicht van een waterstofatoom).
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Pagina: 1