Toon posts:

K7T Turbo Versie 3 bestaat niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, allereerst: ik weet dat er ongeloofelijk veel topics over de K7T turbo zijn, en ik heb er een hoop van gelezen, maar mijn probleem kan ik niet vinden.

Het probleem is dus: ik kan op de MSI site mijn mobo niet vinden, en dus weet ik niet welk bios ik moet hebben om mijn oude te flashen. Bij mijn oude bios kan ik NIX instellen. Geen voltage, geen multiplier, geen fsb.

Via live-update heb ik al een nieuwe bios,(award versie 3.3), maar ook daar is nix in te stellen. Weet iemand een ander bios dat ik kan proberen?

K7T Turbo Versie 3, MS6630 Lite is dus alles wat ik kan vinden op m`n mobo. Als ik naar de msi site ga, staat een soortgelijk mobo er wel op, maar met 6 pci-slots....en ik heb er maar 5!! Heb ik nu een vaag rip-off bordje of zo?

oef, wat een lap text, maar ik hoop dat het duidelijk is.

Verwijderd

Je kunt de gewone BIOS pakken van de oude versie, die is ook bedoeld voor de K7T-Turbo Lite.

Deze file dus:

http://www.msi.com.tw/php/upload/bios_files/6330v32.exe

PS.

De multiplier is niet te veranderen met de Lite versie, dit is alleen mogelijk met de gewone K7T-Turbo en Turbo2.
Dat wordt dus potloodstreepjes trekken op je CPU voor de juiste multiplier >:)

Verwijderd

Zelfs de Bios van de K7T Turbo 2 werkt erop

(zonder lullen)

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de snelle replies op dit uur :)
At the risk of sounding like an ongeloofelijke newbie: potloodstrepen is toch om je proc te unlocken? Dat zou mijn 1333 t-vogel toch al moeten zijn??

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 00:50 schreef DaRealMac het volgende:
thx voor de snelle replies op dit uur :)
At the risk of sounding like an ongeloofelijke newbie: potloodstrepen is toch om je proc te unlocken? Dat zou mijn 1333 t-vogel toch al moeten zijn??
Dat ook, maar met een combinatie van potloodstreepjes(ik dacht op L2) kun je de MP instellen van je CPU.
De search zal je hiervoor verder op weg helpen :P

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm, dat zuigt :(
Dat wordt maar weer searchen dan, want dat fsb ophogen met fuzzylogic werkt ook voor geen meter...
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom mijn mobo volgens de MSI site niet bestaat :?

Verwijderd

Hij bestaat echt wel, zie onderstaande link:

http://www.msi-computer.nl/products/moederborden/6330le/main.html

Verwijderd

Topicstarter
dat is de versie 1.0, kan ook maar FSB tot 100 aan, en die van mij loopt toch echt op 133...

Verwijderd

Ze hebben het op die page wel over PCB 3.x, dat is de revisie die is voorzien van de KT133A Northbridge en 686B Southbridge.
Voor de rest zijn de specs gelijk

Verwijderd

Topicstarter
Point taken.... ff overheen gelezen. Eigenlijk heb ik dus een brak kutbord.... Damn! :(
Met fuzzylogic wil ie na de biosupdate (3.3 dus) ook al niet meer overklokken, terwijl ie dat emt de oude nog wel deed. Nou ja, ik ga nog wel wat met versies kloten. iig bedankt voor de replies!
Pagina: 1