He who knows only his own side of the case knows little of that.
mmm, verkeerd woord in dit geval 'lijkt'
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Aan deze post kan geen enkele rechten worden ontleend want ondergetekende is geen moderator en/of administrator op dit forum
Gezien bovenstaand verhaal op eigen risico.Op dinsdag 19 februari 2002 00:15 schreef RickN het volgende:
Heb een filmpie via de email gekregen waar ik erg om moest lachen. Het lijkt veraderlijk echt en is daardoor vrij grof. Maar in mijn ogen kan het NOOIT echt zijn. In het filmpje sterft er zogenaamd iemand. Is het toegestaan zoiets te posten?
Durf je dat niet alleen aan wil ik best 'meebeslissen'. Mailadres lijkt me wel bekend
Ok, ik stuur em naar je mail. Duurt ff hè, chello upt maar met 15KB/s. Filmpie is 2,8MBOp dinsdag 19 februari 2002 00:21 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Gezien bovenstaand verhaal op eigen risico.
Durf je dat niet alleen aan wil ik best 'meebeslissen'. Mailadres lijkt me wel bekend
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
*insert signature here
Verwijderd
Waarom wil je zoiets posten op een forum met bezoekers in alle leeftijden, soorten en maten?
Maar goed, dat is iets wat ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen...
Linkie ?Op dinsdag 19 februari 2002 00:22 schreef RickN het volgende:
[..]
Ok, ik stuur em naar je mail. Duurt ff hè, chello upt maar met 15KB/s. Filmpie is 2,8MB
[Kortbeschrijfmode]Op dinsdag 19 februari 2002 00:23 schreef TjarkVerhoeven het volgende:
als je 'm ff kort omschrijft dan kunnen de meeste dat wel zeggen: die filmpjes zijn vrij bekend meestal.
Het is/lijkt echt,het is grof en er gaat iemand dood
[/Kortbeschrijfmode]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Op dinsdag 19 februari 2002 00:25 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Linkie ?
Heb een filmpie via de email gekregen waar ik erg om moest lachen. Het lijkt veraderlijk echt en is daardoor vrij grof. Maar in mijn ogen kan het NOOIT echt zijn. In het filmpje sterft er zogenaamd iemand. Is het toegestaan zoiets te posten?
bloed?? iemand overreden worden??
Eigenlijk is zoiets helemaal niet grappig en vrij kansloos.
LuNaTiC kennende krijgt zoiets vrij vlot een slotje...
Damn.Op dinsdag 19 februari 2002 00:25 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Linkie ?
Verwijderd
Terecht, en van mij mag er op z'n minst een OW overheen.Op dinsdag 19 februari 2002 00:26 schreef GaMbiNo het volgende:
Maar wat zie je dan precies?
bloed?? iemand overreden worden??
Eigenlijk is zoiets helemaal niet grappig en vrij kansloos.
LuNaTiC kennende krijgt zoiets vrij vlot een slotje...
Bedenk je dat er zoiets is als een filmkeuring, en als er gewelddadige/bloederige/mogelijk traumatische scenes in een film zitten, dan wordt er al gauw een stempel 16+ op gedrukt.
En lang niet iedereen is hier 16, dus kun je het gewoon niet maken zoiets te posten.
Toch, LuNaTiC?
Hey hey, rustig maar, ik kom het hier toch eerst braaf vragen...Op dinsdag 19 februari 2002 00:29 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Terecht, en van mij mag er op z'n minst een OW overheen.
[..]
laat maar dus...
Zelfmoordacties, echt of nep, vallen imho niet onder de categorie humor.
Verwijderd
Probeerde hij zijn nagels in te korten met een beitel en ging dat misOp dinsdag 19 februari 2002 00:31 schreef Mr.Nobody het volgende:
ik kreeg er laatst een met een vinger en een beitel.
laat maar dus...
Verwijderd
Precies, gelukkig gebruik jij nog eerst je gezonde verstand®, en daar ben ik wel blij om.Op dinsdag 19 februari 2002 00:31 schreef RickN het volgende:
Hey hey, rustig maar, ik kom het hier toch eerst braaf vragen...
Maar er zijn al genoeg figuren geweest die dom genoeg waren om het gewoon zonder te vragen postten. Ik zit er iig niet op te wachten, en zou iemand die zoiets ongevraagd mailt gewoon bannen en uit ICQ en alles smijten.
Maar ja, wie ben ik?
CheatahOp dinsdag 19 februari 2002 00:35 schreef Cheatah het volgende:
Maar ja, wie ben ik?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Wat is hier nu leuk aan
Sommige mensen hebben echt een sick gevoel voor humor hoor
Hey, jij bent precies 1 dag ouder dan ik en je doet ook nog informatica, wat een toeval. Het enige verschil tussen ons lijkt wel dat jij niet zo'n sick gevoel voor humor hebt als ikOp dinsdag 19 februari 2002 00:44 schreef nelske het volgende:
Ik kan zo al wel zeggen dat het antwoord hierop "NEE" gaat worden.
Wat is hier nu leuk aanDat mag je mij echt eens uitleggen.
Sommige mensen hebben echt een sick gevoel voor humor hoor
Verwijderd
Tjah, dat wil ik dus ook weleens weten, maar meestal komt men niet verder dan 'het is gewoon leuk' of 'het ziet er wel tof uit', maar ja, wat moet je daar nou mee?Op dinsdag 19 februari 2002 00:44 schreef nelske het volgende:
Wat is hier nu leuk aanDat mag je mij echt eens uitleggen.
Om er nou een heel topic aan te wijden, lijkt me eerlijk gezegd niet zo handig, gezien de minder relaxte reacties die je dan gaat krijgen.
hier zie je het filmpje, en zelfs met mijn niet al te scheve/foute 'sense of humor' vond ik 'm wel grappig, op een nakedgun 33 1/3 achtige manier.
Kijk maar.. Een topic in HK kan strikgenomen, maar kan ook makkelijk uit de hand lopen door offtopic gebeurn... en het is grensopzoekend, want je hebt kans dat de volgende het beitelfilmpje post, onder het mom van "deze mocht ook"..
maarja... Ik raad het je af maar verbied het je niet...
Verwijderd
Zonder generaliserend over te willen komen.Op dinsdag 19 februari 2002 00:46 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Tjah, dat wil ik dus ook weleens weten, maar meestal komt men niet verder dan 'het is gewoon leuk' of 'het ziet er wel tof uit', maar ja, wat moet je daar nou mee?
Dat soort uitspraken worden meestal gedaan door mensen die niet heel veel in hun leven meegemaakt hebben.
Juist jaOp dinsdag 19 februari 2002 00:49 schreef RickN het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik vind dat dit filmpje gewoon als geintje bedoelt en gemaakt is. De hele situatie schreeuwt gewoon "GEINTJE!!!!"
Omdat het veel op zelfmoord lijkt is het leuk
<font size="1">Overigens zal ik het je nog sterker vertellen over gelijkenis (studie)
We hebben dezelfde studie gedaan
nieteens een leuk filmpje
De vos loopt door het bos.
Woeiii als ik nou eens een OW mocht uitdelen..Op dinsdag 19 februari 2002 00:53 poste JvS een filmpje
Nah, ik vind em niet supergrof maar ik vind em ook niet schreeuwen GEINTJE.
Een beetje een twijfelgevalletje dus... maar het is niet mijn soort humor..
ey, dat wist ik nietOp dinsdag 19 februari 2002 00:56 schreef WILDEAAP het volgende:
Nouja zeg!!! moeten we hier zo moeilijk over doen
nieteens een leuk filmpjeen zo nep
Dit topic is gesloten.
![]()