Verwijderd
Je hebt ook een schaap met 5 poten end at soort dingen.
Dus gewoon een genetische afwijking
Als het uit de Telegrof komt, geef ik Photoshop als verklaring
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
En dat die zenuwen en alles dan goed loopt vindt ik echt een wonder... niet zomaar een simpele afweiking.. een hele hoop dna structuur moet veranderd zijn voor 6 vingers denk ik zomaar.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Verklaring: mooi voorbeeld van de evolutie. Door mutaties krijgen individuen afwijkingen. Wanneer deze positief zijn voor de overlevingskansen en dus voortplantingskansen dan zal zo'n eigenschap zich vaak snel verspreiden. Wanneer deze negatief uitpakt dan niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Homo Tweakerius
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Verwijderd
Wat heeft dat nou weer met regelgeving te maken? Wel eens gehoord van UV-straling van de zon of kosmische straling. Dit soort zaken zijn juist de motor van de evolutie.Precies, zal werd door straling kome ofzo, ze nemen het niet zo nauw met regeltje
Dat vrouwtje dat van een achtling zou bevallen bijvoorbeeld, zeggen de dokters: nou mevrouwtje, ik zou er een paar weg laten halen anders dan redden ze het niet waarschijnlijk. Vrouwtje: dit is mijn kans op world-fame!! Ik ga voor het record!
Nou dat is dus ook fout afgelopen en dat vrouwtje hoor je niks meer van...
net goed!
when i wake up people take up mostly all of my time!
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
Tijdens ontwikkeling van embryo wordt per ongeluk een segmentje (vingertje, teentje) teveel gevormd. Een extra groepje cellen (die nog alle kanten opkunnen) gaat zich ontwikkelen tot vinger.
Zo zijn er bijvoorbeeld ook viervleugelige fruitvliegjes, of fruitvliegjes met i.p.v. antennes pootjes vooraan.
Het is echter duidelijk dat zulke mutaties nooit tot (macro)evolutie kunnen leiden omdat de genen geen nieuwe functie krijgen.
Xetar