Toon posts:

PS2 dood? Nee, maar niet 100% meer...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij zouden die Ps2 wel eens even om gaan bouwen.. dat viel even wat anders uit.. maar van me had al 3 PS2's omgebouwd, V5, en nu moest de mijne (V3) eraan geloven. Neo 2.2 was al in tha house.. Dus, schroevendraaier erbij, en open dat ding. na wat zoeken op internet de goede schema's gevonden, en begonnen met solderen. Maar daar waren we al snel mee klaar, toen er een pinnetje van een chippie afbrak. Das dus kut. Nu gaat me tray niet meer open, verder werkt alles nog. Het betreft het printplaatje dat onder op de DVD zit. Hiervan is een chippie dus kapot. Heeft iemand nog zo'n plaatje liggen, of kan iemand me hiermee verder op weg helpen, want ik kan nu niet gamen, en daar word ik niet vrolijker van! Dus, please, help me!!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Jaja, ik denk echt dat iedereen reserve onderdelen heeft liggen van iets wat in de eerste plaats bij normaal gebruik niet kapot zou zijn gegaan :?

There is no magic.

Verwijderd

Inderdaad...ik geef je weinig kans ;(

Ik zou haast willen zeggen eigen schuld, dikke ...., als ik niet zo met je te doen had

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 01:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op dinsdag 19 februari 2002 00:33 schreef MrRudi het volgende:
Inderdaad...ik geef je weinig kans ;(

Ik zou haast willen zeggen eigen schuld, dikke ...., als ik niet zo met je te doen had
jaja MrRudi jij en ik weten wat je daar mee bedoelt...

:D :D :D

sorry CRX_master maar dat hoort bij het risico van ombouwen :o misschien wel lullig maar die chip is nou niet bepaalt legaal vanddar ;)

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Nix aan de hand joh, gewoon hier ff een nieuwe bestellen :

http://www.playstation2.com/

>:) >:) >:)

DOC.

Verwijderd

je bent echt een sukkel, je moet je laten ombouwen door iemand goed zoals en niet zoals kelly |:(

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Op dinsdag 19 februari 2002 09:26 schreef kreuk050 het volgende:
je bent echt een sukkel, je moet je laten ombouwen door iemand goed zoals en niet zoals kelly |:(
Wat je hier zegt staat een btje stom, maar wat je wil zeggen klopt wel, laat het ombouwen doen door iemand die het kan :P

Verwijderd

CRX ben bang dat je een nieuwe zult moeten kopen want niemand hier heeft zo'n chip over voor je >:)

Trouwens ik denk dat ik hem zelfs op slot gooi want je krijgt toch alleen maar opmerkingen zoals hierboven :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.