Wij zouden die Ps2 wel eens even om gaan bouwen.. dat viel even wat anders uit.. maar van me had al 3 PS2's omgebouwd, V5, en nu moest de mijne (V3) eraan geloven. Neo 2.2 was al in tha house.. Dus, schroevendraaier erbij, en open dat ding. na wat zoeken op internet de goede schema's gevonden, en begonnen met solderen. Maar daar waren we al snel mee klaar, toen er een pinnetje van een chippie afbrak. Das dus kut. Nu gaat me tray niet meer open, verder werkt alles nog. Het betreft het printplaatje dat onder op de DVD zit. Hiervan is een chippie dus kapot. Heeft iemand nog zo'n plaatje liggen, of kan iemand me hiermee verder op weg helpen, want ik kan nu niet gamen, en daar word ik niet vrolijker van! Dus, please, help me!!
Jaja, ik denk echt dat iedereen reserve onderdelen heeft liggen van iets wat in de eerste plaats bij normaal gebruik niet kapot zou zijn gegaan
There is no magic.
Verwijderd
Inderdaad...ik geef je weinig kans 
Ik zou haast willen zeggen eigen schuld, dikke ...., als ik niet zo met je te doen had
Ik zou haast willen zeggen eigen schuld, dikke ...., als ik niet zo met je te doen had
jaja MrRudi jij en ik weten wat je daar mee bedoelt...Op dinsdag 19 februari 2002 00:33 schreef MrRudi het volgende:
Inderdaad...ik geef je weinig kans
sorry CRX_master maar dat hoort bij het risico van ombouwen
Verwijderd
je bent echt een sukkel, je moet je laten ombouwen door iemand goed zoals en niet zoals kelly
Wat je hier zegt staat een btje stom, maar wat je wil zeggen klopt wel, laat het ombouwen doen door iemand die het kanOp dinsdag 19 februari 2002 09:26 schreef kreuk050 het volgende:
je bent echt een sukkel, je moet je laten ombouwen door iemand goed zoals en niet zoals kelly
Verwijderd
CRX ben bang dat je een nieuwe zult moeten kopen want niemand hier heeft zo'n chip over voor je 
Trouwens ik denk dat ik hem zelfs op slot gooi want je krijgt toch alleen maar opmerkingen zoals hierboven
Trouwens ik denk dat ik hem zelfs op slot gooi want je krijgt toch alleen maar opmerkingen zoals hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()