Kennis van me heeft een 9210 (
), maar zodra hij een fax wil versturen krijgt hij een foutmelding te zien mbt instellingen (ik weet al niet meer wat, echt het geheugen van een zeef
trek ik nog wel ff na). Maar het komt er op neer dat fax instellingen goed gezet moeten worden. Waar kan dat? In het boekje staat dat je iets uit het menu Tools moet selecteren, maar die optie is er helemaal niet
Hij heeft software versie 3.62. Als hij in een bepaald menu 'Nieuw bericht opstellen' kiest, zou je volgens het boekje uit Email, SMS en fax moeten kunnen kiezen. Hij kan echter alleen uit Email en SMS kiezen.
En als hij de datakabel aansluit en op zijn bureaublad op 'Nokia 9210' dubbelklikt (software van bijgeleverde CD), kan hij geen verbinding maken. Moet je nog ergens op de foon instellen dat hij moet verbinden?
Er zijn nog wat andere kleine bugs, is dit gewoon brakke software? Upgrade nodig?
Sorry voor de ietwat vage omschrijving van het probleem
En als hij de datakabel aansluit en op zijn bureaublad op 'Nokia 9210' dubbelklikt (software van bijgeleverde CD), kan hij geen verbinding maken. Moet je nog ergens op de foon instellen dat hij moet verbinden?
Er zijn nog wat andere kleine bugs, is dit gewoon brakke software? Upgrade nodig?
Sorry voor de ietwat vage omschrijving van het probleem