Toon posts:

multiplier werkt niet laag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik met search zocht naar het antwoord op mijn vraag vond ik alleen maar vragen met: "Waarom kan mijn multiplier niet hoger??"

Nu, ik heb net m'n XP1900+ geunlockt en probeerde de multiplier lager te zetten dan de standaard 12x maar dat lukte niet. Welke ik ook koos, onder de 12x wilde hij niet meer opstarten. Ik heb trouwens nog niets aan m'n FSB veranderd.

Toen ik 13x probeerde starte hij prima op en werkte alles picobello. Maar dat was niet echt mijn planning...

Iemand een ideetje? Verkeerde biosinstelling of iets verkeerd gegaan bij het unlocken? :?

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:48
en als je nou dan je FSB omhoog gooi?

misschien kan je proc gewoon niet teveel onder geklokt worden... wie weet. Net als overklokken, dat kan ook niet te ver

GoT a clue? Specs

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
onderklokken moet geen probleem zijn voor een cpu, ik kan de mijne op 550 laten draaien.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
Zou het? Ik weet het niet hoor, maar ik ga het in ieder geval gelijk even proberen.

Verwijderd

is je unlock wel gelukt wat geeft hij aan op 13 op 133?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 22:52 schreef 007BigHarry het volgende:
en als je nou dan je FSB omhoog gooi?

misschien kan je proc gewoon niet teveel onder geklokt worden... wie weet. Net als overklokken, dat kan ook niet te ver
Die theorie gaat helaas niet op. Heb het net geprobeerd, maar geeft hetzelfde resultaat.
Op maandag 18 februari 2002 23:08 schreef ScHrOeFjE het volgende:
is je unlock wel gelukt wat geeft hij aan op 13 op 133?
Het is soort van gelukt lijkt het. Hij geeft namelijk 1666 Mhz aan, maar dat staat wel gelijk aan een multiplier van 12.5x terwijl ik 13x ingaf.
Pagina: 1