** wel eerst verhaaltje lezen he **
-ik open maar een nieuw topic, kon die oude niet terugvinden, vergeten te bookmarken-
uiteraard ben ik trots op mijn eerste casemod, ik ben van plan om nog wat aan de koeling te doen, maar aangezien er al std eentje in zo'n lelijke gare dell kast zit vond ik het op dit moment niet nodig, die fan zit trouwens achter die zwarte kap die je in mijn kast ziet.
specs:
Kleur: Antrasiet Grijs van Motip
Kleur Logo: Oranje van Motip
Raam: Lexaan van de Bouwhof (duur spul)
Lampje: CCFL van Stuut en Bruin
hier komen de foto's met een kleine toelichting.
het te spuiten werk, lelijk en een vieze kleur:

de rechterzijkant al bespoten, jaja half life logo owns:

Dezelfde zijkant en ook nog eens de voorkant erbij:

De kast in elkaar zonder dvd en brander frontjes, die was ik op dat moment aan het spuiten

CCFL: lampje erin, nog niet goed ingebouwd.. ( deze is helaas vandaag gesneuveld, en moet ik dus een nieuwe halen
)

De kast weer helemaal in elkaar met gespoten dvd en brander frontjes:

Raampie erin gezet en ff mooi piccie van gemaakt:

and again....

Even tijdelijk om mijn te kleine bureau, staat toch wel stoer:

En een closeuppie van mijn voorkant.

Al met al, ik ben een kleine 4 avonden en een middag bezig geweest met het spuiten en zagen en spuiten en zagen.
Op de 2e dag zaagde ik mijn raam te klein
dus moest ik een nieuw lexaan raam halen, gelukkig heb ik die vandaag wel op maat gezaagd.
Alleen was ik dus bezig met een schakelaartje voor mijn CCFL lampje, breekt dat gekke ding.. dus die moet ik ook opnieuw gaan halen.
Al met al heeft deze grap me rond de 100 euro gekost, beetje veel, maar ja, wat wil je, 2 raampjes en 2 CCFL lampjes....
Wat ik nog wil doen:
- me CCFL terug
w88 tot woensdag...
- Schakelaartje erin bouwen voor lamp.
- Eventueel een LCD, maar weet niet of dat gaat passen in 2 floppy bayes..
nou, dat was um dan, ik zal soon nog 1 piccie posten met neon aan in tdonker..
Gaarna reacties, opmerkingen etc. thanks!
-ik open maar een nieuw topic, kon die oude niet terugvinden, vergeten te bookmarken-
uiteraard ben ik trots op mijn eerste casemod, ik ben van plan om nog wat aan de koeling te doen, maar aangezien er al std eentje in zo'n lelijke gare dell kast zit vond ik het op dit moment niet nodig, die fan zit trouwens achter die zwarte kap die je in mijn kast ziet.
specs:
Kleur: Antrasiet Grijs van Motip
Kleur Logo: Oranje van Motip
Raam: Lexaan van de Bouwhof (duur spul)
Lampje: CCFL van Stuut en Bruin
hier komen de foto's met een kleine toelichting.
het te spuiten werk, lelijk en een vieze kleur:

de rechterzijkant al bespoten, jaja half life logo owns:

Dezelfde zijkant en ook nog eens de voorkant erbij:

De kast in elkaar zonder dvd en brander frontjes, die was ik op dat moment aan het spuiten

CCFL: lampje erin, nog niet goed ingebouwd.. ( deze is helaas vandaag gesneuveld, en moet ik dus een nieuwe halen

De kast weer helemaal in elkaar met gespoten dvd en brander frontjes:

Raampie erin gezet en ff mooi piccie van gemaakt:

and again....

Even tijdelijk om mijn te kleine bureau, staat toch wel stoer:

En een closeuppie van mijn voorkant.

Al met al, ik ben een kleine 4 avonden en een middag bezig geweest met het spuiten en zagen en spuiten en zagen.
Op de 2e dag zaagde ik mijn raam te klein
Alleen was ik dus bezig met een schakelaartje voor mijn CCFL lampje, breekt dat gekke ding.. dus die moet ik ook opnieuw gaan halen.
Al met al heeft deze grap me rond de 100 euro gekost, beetje veel, maar ja, wat wil je, 2 raampjes en 2 CCFL lampjes....
Wat ik nog wil doen:
- me CCFL terug
- Schakelaartje erin bouwen voor lamp.
- Eventueel een LCD, maar weet niet of dat gaat passen in 2 floppy bayes..
nou, dat was um dan, ik zal soon nog 1 piccie posten met neon aan in tdonker..
Gaarna reacties, opmerkingen etc. thanks!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47