waarom eisen ze zo veel en contackt avd,

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
Ik loop me de laatste tijd te ergen aan het feit hoe ze het kunnen maken om zo veel te eisen in een kontakt adv, vrouw zoekt man ...... met goede baan en een huis en auto....... mar andersom dan is het alleen mar van man zoekt leuke damen en moet lief zijn en liefst blond ..... dat is nog redelijk met wat die vrouwen vragen . ik zeg altijd als de vrouw dat tegen mij zegt wat ze wil , dan zeg ik altijd van WAT HEB JE ZELF TEBIEDEN OP DAT VLAK(de man wil ook wel wat hebben ) ik ben benieuwd hoe jullie er over denken en het is ook een leuk onder werp die allekanten uit kan (dus geef je mening ) ik wil het nu ook eens horen van jullie (we hebben hier al heel vaak een diskussie over gehad,met mannen en vrouwen 0 ik ben benieuwd.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

omdat weiffe die zulke contact advertenties plaatsen gewoon hoeren zijn..

en de mannen zijn wanhopig

Verwijderd

oops dubbel

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Grijns...dan hebben we heel wat wanhopige mannen en hoeren in Nederland. Lees eens de Volkskrant op zaterdag. Een paar honderd advertenties...week in week uit.

Je kan het natuurlijk ook anders zien...als je wat ouder bent dan 15 zit je niet meer op school en moet je soms wel eens werken. Dan kom je niet zo heel veel nieuwe (single)mensen meer tegen in je schaarse vrije tijd. En je kan bij Albert Hein niet aan iemand zijn neus zien of hij/zij single is en/of op zoek.

Een advertentie kan dan heel aardig het ijs breken en je op zijn minst een paar leuke kontakten opleveren.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Superbeagle
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 14:38

Superbeagle

Always smile

Dat komt door de aard van de seksen. Vrouwen zijn voor het grootste gedeelte op zoek naar een iets oudere man met bezittingen(huis, auto) en status(hoe hoger hoe beter). Terwijl de man het liefst een partner wilt die jonger is dan hijzelf en er knap uitziet.

Hoe jonger de vrouw, hoe groter de kans dat zij kinderen ter wereld kan brengen. Een vrouw met een knap gezicht en mooi figuur wordt als gezond beschouwd. Dit om een zwangerschap aan te kunnen.

Leeftijd en schoonheid maken voor de man niet zoveel uit omdat hij over het algemeen heel zijn leven zaadcellen kan produceren. Hij moet wel in staat zijn om voor zijn gezin te kunnen zorgen.

• ravw
nou hoe verklaar je het dan als jonge mannen op oudere vrouwen vallen en andersom (dat komt steeds vaker voor hoor)ik ben er ook een die valt op oudere vrouwen, omdat je dar gewoon beter me kan praten en ze stellen niet zo van die rare eisen als de juegd van tegen woording daarom ook deze topic groetjes

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Wat noem jij oudere vrouwen??? en hoe oud ben je zelf, blackhole???
Mijn vriendenkring bestaat uit mensen tussen de 20 en 28, zelf ben ik 21. Het zijn bijna alllemaal studenten, dus leeftijdsverschil is er eigenlijk niet (ondanks die 7 jaar).

Sorry gaat een beetje off topic zag ik net.

• ravw
ik ben zelf bijna 29 en wat ik ouder noem is boven de 30 in iedere val je moet het niet als negatief zien hoor maar zo kijk ik er tegen aan gewoon groetjes(komt ook dat ik veel met oudere mensen om ga daarom je gat het gewoon vinden

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Er is natuurlijk een verschil tussen wat er gemiddeld gebeurd en wat een individu voelt. Jongens zijn over het algmeen wat trager in hun ontwikkeling dan meisjes. Dus een knul van 17 en een meisje van 15 hebben de zelfde geestelijke ontwikkeling (Gemiddeld!! niet voor iedereen altijd). Maar het is natuurlijk best mogelijk dat een man van 30 een vrouw van 40 leuker vindt. Maar hij moet dan om 'succes' te hebben ook tegen een vrouw van 40 aanlopen die een man van 30 leuk vindt. Als dus 10% van de vrouwen en 10% van de mannen zo'n, wat ongewoon, verlangen hebben dan zal je bij willekeurige verdeling maar 1% van de stellen zo vinden. In de praktijk wat meer natuurlijk, ze zoeken elkaar op.
Even 'on topic'
Maar vergis je niet in de eisen, ze zijn niet zo raar. Ik heb een aantal jaren geleden ook wat advertenties geplaatst. Ik heb er werkelijk de meest bizare eisen in gesteld om uit te zoeken hoe ver ik kon gaan. Ik kreeg iedere keer een hele zooi brieven. Voor iedere wens is er wel iemand die daar graag aan wil voldoen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Het valt mij wel op dat de vrouwen die materieel ingesteld zijn en dat zijn er veel. Of niet in een relatie of in een ongelukkige relatie terechtkomen. En ik denk uiteindelijk daardoor bij de contactadvertenties terechtkomen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Pagina: 1