Gentoo final?

Pagina: 1
Acties:

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik kwam net op http://www.ibiblio.org/gentoo/snapshots/build/ en daar zag ik een ISO van 614 MB.
Zou dat inclusief alle sources zijn enzo? zodat je niks meer van internet hoeft te halen?
Ik kan namelijk niks op gentoo.org vinden over een release :P

PSN: Houtvlot

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 22:34 schreef dinges het volgende:
Ik kwam net op http://www.ibiblio.org/gentoo/snapshots/build/ en daar zag ik een ISO van 614 MB.
Zou dat inclusief alle sources zijn enzo? zodat je niks meer van internet hoeft te halen?
Ik kan namelijk niks op gentoo.org vinden over een release :P
volgens mij is dat de binary distro?, ik vind 600mb wel erg wienig voor alle sources als ik kijk in /usr/portage :P

Verwijderd

Dat is de binary die al lange tijd verwacht was en die op de Fosdem ook te halen was.

Volgens mij duurt het nog wel een paar weekjes/maandjes voordat Gentoo final gaat

• dinges
  • Niet online
Het is trouwens wel logisch dat het de binary distro is :)

deze heet build-i586-1.0_rc6.iso en de rest is allemaal build-ix86.
dus ik heb gewoon niet nagedacht voor het posten
spank me :P

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 22:42 schreef nelske het volgende:
Dat is de binary
Op maandag 18 februari 2002 22:44 schreef dinges het volgende:
Het is trouwens wel logisch dat het de binary distro is :)
prutsende papegaien :P

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Op maandag 18 februari 2002 22:42 schreef nelske het volgende:
Dat is de binary die al lange tijd verwacht was en die op de Fosdem ook te halen was.
Kan me vaag herinneren ergens een bak cd's gezien te hebben bij Gentoo Developers Team.

Verwijderd

Word hard gewerkt om gentoo 1.0 af te krijgen. Er worden nog wat features aan portage toegevoegdt en wat andere bugs gefixed. Dus het ken nog wel een tijdje duren voordat 1.0 uitkomt.
Op maandag 18 februari 2002 22:36 schreef DJ_PP het volgende:

[..]

volgens mij is dat de binary distro?, ik vind 600mb wel erg wienig voor alle sources als ik kijk in /usr/portage :P
Nee dit zijn niet alle binary's. Want anders had je wel wat meer cds nodig om alles te branden. Het was eigenlijk gewoon meer een eerste test iso om te kijken hoe binary supprt binnen portage werkt.

• dinges
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 00:26 schreef Ferry het volgende:
Word hard gewerkt om gentoo 1.0 af te krijgen. Er worden nog wat features aan portage toegevoegdt en wat andere bugs gefixed. Dus het ken nog wel een tijdje duren voordat 1.0 uitkomt.
[..]

Nee dit zijn niet alle binary's. Want anders had je wel wat meer cds nodig om alles te branden. Het was eigenlijk gewoon meer een eerste test iso om te kijken hoe binary supprt binnen portage werkt.
* dinges kijkt verbaasd
NOG een gentoo devver hier? :P

wat willen jullie nog toevoegen aan portage?
en hoe lang is "tijdje"?

Pagina: 1