Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
a) vooralsnog neemt het toe. Ik weet niet of de oven-magno-combi succesvol is. Ik heb er een in ons studentenhuis gezet maar er moest toch nog een over bij... En na de ontdekking van de broodrooster wouden mensen ook nog tosties maken (ze bedenken vast nog nieuwe brood-prepareer-technieken) en ik vraag me af of dat allemaal gecombineerd zal worden.
b)Wel hoor. Hoe weet je magnetron anders hoe lang je product moet op welke temp? De database moet geupdate kunnen worden.
b)Wel hoor. Hoe weet je magnetron anders hoe lang je product moet op welke temp? De database moet geupdate kunnen worden.
Verwijderd
c) (variantje op b) de economie moet blijven draaien, dus de hoeveelheid apparaten zal toenemen.
Verwijderd
Die geintegreerde apparaten zijn goed handig hoor. Laat maar komen.
Maar ik denk dat er toch altijd wel aparte PC's blijven bestaan, naast combi-gevallen.
Maar ik denk dat er toch altijd wel aparte PC's blijven bestaan, naast combi-gevallen.
Verwijderd
PC's zijn al combigevallen.
Nu muziek opnemen afspelen. Aantekeningen maken, binnenkort kan je ook wafels bakken in je cd-writer
Nu muziek opnemen afspelen. Aantekeningen maken, binnenkort kan je ook wafels bakken in je cd-writer
Verwijderd
<reclame>
de Tosti-Drive
deze drive is beschikbaar in ide en SCSI versie, en kan op 1,2,4 en 8x tosti's branden!
het is zeer simpel
druk op de eject, en leg een Tosti-R of Tosti-RW in de lade
sluit de lade en begin het branden van een overheerlijke tosti met het speciale Tosti-Software pakket
</reclame>
de Tosti-Drive
deze drive is beschikbaar in ide en SCSI versie, en kan op 1,2,4 en 8x tosti's branden!
het is zeer simpel
druk op de eject, en leg een Tosti-R of Tosti-RW in de lade
sluit de lade en begin het branden van een overheerlijke tosti met het speciale Tosti-Software pakket
</reclame>
Verwijderd
Nieuw van Adaptec, Adaptec Toastie!! Het eerste 3rd party programma voor uw Toaster
includes new firmware
includes new firmware
Zit net te denken dat het een beetje een twijfelachtig onderwerp is om in dit forum neer te zetten. Echte wetenschap is het natuurlijk niet
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
Het is anders een hele wetenschap om tosti's niet te laten veranderen in een rokend briketje ..
En om al die 'zooi' straks ook nog met elkaar te kunnen laten communiceren, is er bluetooth ...
Ik ben fan van dingen
daar heb ik al heel wat over gelezen ja 'BLUETOOTH ' en het schijnt nog geen eens zo duur te gaan worden om dat over al in te stoppen (tv , video ,computer, telefoon enz
lijk me wel wat hoor
zal even een paar voor beelden geven van de werking van bluetooth
1 je zit tv te kijken en als er en mail binnen komt dan krijg je dat via je tv tezien
2 als je achter je komputer zit kan je ook even je was machine aan zetten of uit zetten(of progammeren)
3 en als je met je computer beig bent krijg je ook tezien als je telefoon af gaat
dit zijn en beetje die dingen die ze over twee jaar al kunnen hebben
het lijk me wel wat hoor maar dan maar hopen dat er geen stroom storing komt of krijg je dan ook nog een meling van DE STROOM IS UIT GEVALLEN (hopelijk gaat het niet onder windows lopen want die geft gelijk een fout melding van
(u moet uw computer op nieuw op te starten ) mmm dat is nou echt iets voor microsoft LOL
lijk me wel wat hoor
zal even een paar voor beelden geven van de werking van bluetooth
1 je zit tv te kijken en als er en mail binnen komt dan krijg je dat via je tv tezien
2 als je achter je komputer zit kan je ook even je was machine aan zetten of uit zetten(of progammeren)
3 en als je met je computer beig bent krijg je ook tezien als je telefoon af gaat
dit zijn en beetje die dingen die ze over twee jaar al kunnen hebben
het lijk me wel wat hoor maar dan maar hopen dat er geen stroom storing komt of krijg je dan ook nog een meling van DE STROOM IS UIT GEVALLEN (hopelijk gaat het niet onder windows lopen want die geft gelijk een fout melding van
(u moet uw computer op nieuw op te starten ) mmm dat is nou echt iets voor microsoft LOL
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
doe mij maar een tostieijzer die de telefon aanstuurt en AH opbelt dat ik nieuwe kaas nodig heb.
Pagina: 1