Toon posts:

Policy Windows 2000 Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Policy instellen op file niveau zodat je een auditing kan uitvoeren wat wie gedaan heeft?

Wie weet dat precies?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 22:22 schreef JackX het volgende:
Policy instellen op file niveau zodat je een auditing kan uitvoeren wat wie gedaan heeft?

Wie weet dat precies?
lijkt me onzinnig, weet je hoeveel files windows 200 al bij het booten opent? Gebruik dan een filterende file-logger (zijn er zat van in omloop in het 'grijzerende' circuit) die je op iets laat wachten (meestal op een passwd.dat bij dat soort programma's ;))

suc6 iig

Verwijderd

daar is een programma voor , het was iets met sinterklaas nogwat , ff zoeken met google.com en je komt er wel uit .

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat ik wat onduidelijk was, maar ik bedoel op data bestanden zoals office files.

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 22:27 schreef JackX het volgende:
Sorry, dat ik wat onduidelijk was, maar ik bedoel op data bestanden zoals office files.
ja dat kan je JUIST doen met die sinterklaas nogwat

Verwijderd

Object access in group policy activeren en vervolgens aangeven welke bestanden je wilt auditen.
Dit doe je door gewoon de eigenschappen van de desbetreffende bestanden of mappen op te vragen en bij security => Advanced => Audit opgeven wat je wilt.

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 22:31 schreef Deeper het volgende:
Object access in group policy activeren en vervolgens aangeven welke bestanden je wilt auditen.
Dit doe je door gewoon de eigenschappen van de desbetreffende bestanden of mappen op te vragen en bij security => Advanced => Audit opgeven wat je wilt.
Maar doe dit niet te veel, want voor je het weet is er geen overzicht meer. Daarbij vergt het een heleboel resources van je computer. Log bestanden zijn ook zo vol. Doe het dus alleen voor hele specifieke gevallen en controleer regelmatig.

Verwijderd

Topicstarter
thnx everybody!!!!!!!!!
Pagina: 1