Het volgende raadsel2

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-01 09:19
"Kijk, als je er om vraagt dan krijg je het natuurlijk...
Maar ik beschouw dit wel als abuse. Dus niet te vaak doen anders krijg je problemen."
(kan iemand mij leggen hoe de quote werkt? of zou het gewoon simpel [quote]quote[/quote zijn?)

ma'goed. Had niet verwacht dat mijn raadsel zo simpel oplosbaar was. (haha, eigenlijk wel, je posting dat je nieuwe admin was stond er niet voor niets ;))je maakt het me erg makkelijk, diadem, maar ik begrijp dat je nog jong en enthousiast bent ;)

het leuke van topics dichtgooien is dat als je dat onredelijk doet er vaak weer een niewe topic over geopend wordt ;). Je moet denk ik nog leren dat het soms beter is om iets te laten zoals he is dan er wat aan te doen....

maar, ik maak me nu zeker weer schuldig aan abuse? misschien is het leuk om de filosofiese vraag te stellen 'wat is abuse' dat maakt deze topic als het goed is meteen geen abuse meer:
'wat is abuse in het algemeen en wat is het op dit forum?'

ik zeg: abuse betekend 'misbruik. uitgaan van het NL is makkelijker dan van het engels.
gebruik maken van iets dan heb jij er voordeel aan, en anderen vrijwel geen nadeel of naar gelang het voordeel bijna geen nadeel.
Een topic zou op dit forum dus meer abuse zijn als naar verhouding heel weinig/geen mensen nadeel aan hadden en veel mensen voordeel. Die vorige topic van mij lag op het randje. Ik vond het leuk, anderen misschien ook, de meesten vonden het om het even en jij had er nadeel van. In deze topic ben ik jou echter aan het uitdagen. Jij hebt er dus nadeel aan. Maar als goeie moderator zou je er geen nadeel aan mogen hebben. De rest van de mensen vinden dit denk ik allemaal wel leuk om te lezen ;) Helemaal als ik hun andere ideeen/gedachten over jou las.

Wat is te vaak doen? 2x valt niet onder te vaak als je het de 1ez noemde... je bent wel wat zwakjes hoor! ik zou zeggen, nog 1x en je wordt geband! jij zegt: 'je kan je dit nog makkelijk 1x veroorloven....'

Dit zegt ook al weer de beperkte 'macht' die je hier hebt, als je al over macht kan spreken op dit internet. Je hebt beperkte middelen tot je beschikking en blijkbaar durf je maar een klein beetje te bluffen. die problemen waar jij het over hebt zullen echt heel wat minder zijn dan dat beetje dat jij kan veroorzaken. en dan nog.
femme zal mij zeker problemen kunnen veroorzaken, als hij wil, maar zover zal hij zeker niet gaan, het worden hier geen inetmafiazaken en vriendjes zijn is veel leuker dan vijand. dat geldt ook voor jou, diadem.

ik hoop dat je inmiddels duidelijk is geworden dat ik echt geen abuser ben, maar puur jou aan het pesten ben. Je modereet skills moeten maar eens bekijken hoe ze dit moeten aanpakken. Hoe je het aanpakt zal toch waarschijnlijk niet uitmaken op de hoeveelheid last die jij van mij gaat krijgen, maar zal wel veel over jouw geschiktheid als moderator zeggen. Ik geef lekker geen tips :P

Verwijderd

[quote*]blablabla[/quote*] zonder *

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
bla? :)

Maar ik herken hier wel wat in...ik hoop dat de toekomst zal uitwijzen dat diadem een objectief moderator zal zijn geweest...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

[Quote*] blabla [/Quote*]
Dus met een hoofdletter op 't begin en zonder 't helpdesksterretje...

Verwijderd

[Quote*] blabla [/Quote*]
Dus met een hoofdletter op 't begin en zonder 't helpdesksterretje...

• MichelK
  • Niet online
femme zal mij zeker problemen kunnen veroorzaken, als hij wil, maar zover zal hij zeker niet gaan, het worden hier geen inetmafiazaken en vriendjes zijn is veel leuker dan vijand. dat geldt ook voor jou, diadem.
DaZZle: het stukje 'Dat geldt ook voor jou, diadem.' vind ik bijna als een bedreiging klinken. Je hebt natuurlijk je best gedaan om je stukje tekst niet bedreigend te laten klinken. Maar ja.

• DaZZle
nee, nee! dan heb je het verkeerd begrepen.! ik wil liever vriend zijn met diadem dan vijand.

maar ik denk dat hij wel ok wordt als modereter. Het publiek hier vraagt alleen niet om zwaar modderaten, ik denk zelfs dat het hier niet nodig zou zijn (tenzij er een kiddo uit een ander forum langs komt huppelen) en ik had het idee dat diadem dat niet helemaal begreep. Maar hij is natuurlijk ook nog maar net moderator, dus dan moet hij zijn tools ff uitproberen.

wat veel moeilijker is is proberen een goeie moderator te zijn op een probleemforum waar iedereen niet alleen scheit aan je heeft, maar ook nog eens doelbewust de regels overtreden gaat... wil je dan objectief blijven dan moet je tussen de partijen in gaan staan en gaat iedereen je dus haten. Alleen een buitenstaander kan zoiets dus eigenlijk doen...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

nee, nee! dan heb je het verkeerd begrepen.! ik wil liever vriend zijn met diadem dan vijand.
Waarom open je dan deze thread? Denk je dat je hem op deze manier wel kunt steunen ermee ofzo?
Het publiek hier vraagt alleen niet om zwaar modderaten, ik denk zelfs dat het hier niet nodig zou zijn (tenzij er een kiddo uit een ander forum langs komt huppelen) en ik had het idee dat diadem dat niet helemaal begreep.
Diadem maakt zelf uit hoe hij moet moderaten en hoe streng hij is... ik en een hoop andere admin's hebben genoeg vertrouwen in, en laten het aan hem over.
wat veel moeilijker is is proberen een goeie moderator te zijn op een probleemforum waar iedereen niet alleen scheit aan je heeft
Waarom heeft iedereen schijt aan Diadem? Wat is er mis met die jongen? omdat ie 1 thread heeft geclosed?
Alleen een buitenstaander kan zoiets dus eigenlijk doen...
Ja, en een buitenstander is volgens velen een newbie die niet weet hoe het 'vroeger' was.

Conclusie: deze thread is wel ERG kinderachtig. Ik heb al 10 keer gezegt: laat Diadem doen zoals hij het het beste vindt, in plaats van 'ja dit moet anders en je moet het zo doen'.

Ohja; laat dit nu a.u.b. de laatste thread over hem zijn!

• blouweKip
  • Laatst online: 25-12-2025
Maar tom, je bent het er toch wel mee eens dat een moderator objectief moet zijn en niet naar believen en willkeurig threads moet gaan sluiten omdat hij/zij het er niet mee eens is of begrijpt.

Deze topic over diadem is in die zin nuttig, dat hier mensen kunnen laten zien wat zij er van vinden (ipv in elke topic apart op diadem gaan zeiken)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Laat hem een maand ofzo zn ding doen..daarna kun je pas een beetje oordelen...ik heb er wel vertrouwen in trouwens...

• DaZZle
ik heb er ook vertrouwen in :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Deze topic over diadem is in die zin nuttig, dat hier mensen kunnen laten zien wat zij er van vinden (ipv in elke topic apart op diadem gaan zeiken)
Laten zien wat ze ervan vinden?? Waar heb je het over? meneer is sinds een paar dagen moderator... dan kun je zoiets niet zeggen.

Dan stel ik bij deze voor, als je problemen hebt met Diadem dan bel je mij maar eens even op. Dit soort dingen worden hier puur geplaatst om 'maar wat te zijken'. Er is iemand begonnen dus de volgende denkt 'waarom ook niet'. Als het echt zo erg is allemaal dan bel maar even, leg ik het wel uit.

[ Voor 1% gewijzigd door Opi op 15-05-2009 11:51 . Reden: Op verzoek nummer verwijderd. ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.