GF3 Ti 200 Brak?

Pagina: 1
Acties:

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Ik draai win2k (service pack 1) , en eerst liep alles goed. Ik had 6800 3dmarks (2001)en 33 Fps met de nature demo.....(niet oc-ed). Ik heb direct x 8.1 geinstaleerd en toen had ik ineens 20 fps met de nature demo..... Ik heb geprobeerd Direct x 8.0 te installeren , maar dat hielp nix. Heeft iemand anders nog id-en? Ik vind het raar dat ie het nu ineens niet meer goed doet. Ook laad win2k heel lang bij het opstarten.... Hij ratelt maar door..... Iemand id-en?

Raku

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:57
jij hebt t beste een vermoeden, aan gezien jij kan terughalen wanneer je pc dit is gaan vertonen. Dus welke drivers,progs,s-pack,aspi-layer etc. heb je vlak hiervoor geinstalleerd. Als je hebt lopen kloten met dx8 over 8.1 installeren --->Win2k opnieuw erop zetten (kale full-install uiteraard)Wat je ook kan doen is Windows handtekeningencontrole-utility draaien. (die zit toch ook op W2k?)

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
je begrijpt me verkeerd. Ik heb eerst 8.1 erop gezet , TOEN liep ie kut , daarna gepoogd 8.0 erop te zetten , maar toen liep ie nog steed beroerd.....

Raku

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:57
Aha nou dan is er 'n conflict met dx8.1 bij jouw.
Ga eerst maar eens AL je drivers controleren of 't de nieuwste zijn. En installeer ServicePack2 ff ;)

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
ik heb trouwens ook alle pci kaarten uitgeschakeld (apperaatbeheer) maar dit hielp niet. Daarna drivers verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Hielp ook nix. Bios (mobo) gereset. Hielp ook nix. Ik weet nu zeker dat het met win2k te maken heeft of iig een software prob.... Wat weet ik niet.....

Raku

Verwijderd

Ik had PRECIES hetzelfde probleem

In het begin 3dmark2001 score van 6500 (default) en nature demo fps van 33,1

Na installen van XP Detonator 27.xx haalde ik maar 19 fps in nature!

Toen weer terug naar 23.11 en het loopt weer soepel op 33 fps :)

Ik had dat probleem ook in win98SE.

Verwijderd

het ligt dus niet aan directX denk ik, maar aan je drivers.
Probeer even detonator 23.11

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Nou , ik heb de detonators 23.11 erop staan (win2000/xp) , win2k opnieuw geinstaleerd , service pack 2 gedownload , direct x 8.0 erop gezet (met deze direct x deed ie het altijd goed) In Xp had ik hier echt geen problemen mee. Maar het is nog steeds niet goed. Ik heb de settings van direct 3d op best performance gezet , maar dat helpt maar 2 fps in de nature demo. Wat moet ik nu doen? Win Xp erop zetten met al het gezeik vandien? Of weten jullie misschien een andere oplossing?

Raku

Verwijderd

Heb je de VIA 4-in-1 drivers wel geinstalleerd?? Zo nee, doe dit en draai 3DMark2001 nog eens....nog geen verbetering??......gooi dan als een dolle Windows XP eroverheen met DirectX 8.1 EN de VIA 4-in-1 drivers....bij mij draait alles als een dolle. 3DMark score: 6900

Oh ja, het liefst de Detonator 27.42 drivers gebruiken, stabiel en de beste performance....trouwens TV-OUT doet het ook met deze drivers!!!
Pagina: 1