Trust Boxjes geluid super stil

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
Ik had me laatst zo van die kleine trust boxjes gekocht, 80 of 100 watt. Ik steekte ze in de stroom en in de geluidskaart (in de juist ingang natuurlijk) en ik draai een mp3. Nou blijkt dat het geluid heeel zacht gaat. OK, normaal dacht ik omdat de boxen nog niet eens open stonden, maar een heeeel klein beetje open. Ik draai ze verder open, geluid niet harder :? Ik draai ze helemaal open, nog steeds niet harder :? ik draai ze toe en wil ze weer beetje open draaien, ineens valt knoppie voor geluid harder te zetten naar binnen :? :? :? Hoe kan je er nou voor zorgen dat het geluid wel te regelen valt? Hij staat nl. heel stil nu. :? en ik kan ze niet terug brengen, bonnetje ben ik kwijt.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Wat dacht je van terug brengen voor garantie ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• ddkiller0900
gaat niet, bonnetje kwijt
dan pakken ze die niet voor garantie :?

• ddkiller0900
ik moet gewoon weten hoe je het volume kan regelen zonder die knop :P , kan ik die lekker op de laptop aansluiten als ik beneden zit, want laptop boxjes zijn brak

Verwijderd

Tja, wat natuurlijk kan zijn is dat je de stroom niet hebt aangesloten zodat het geluid alleen door je geluidskaart word versterkt. Dan krijg je geluid op koptelefoon niveau.

Verwijderd

Tja koop dan geen Trust rommel

• ddkiller0900
stroom is aangesloten, met die trust boxjes is niks mis, ik moest gewoon goeiekope boxjes hebben, want zo vaak gebruik ik ze toch niet

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:26
Op maandag 18 februari 2002 22:25 schreef TheMothman het volgende:
Tja koop dan geen Trust rommel
Ja hoor, aan zulke onzin heeft onze topicstarter ook echt wat.

Misschien moet je je boxjes eens openen en kijken of je de volumeregelaar weer terug kunt plaatsen, want als je het volume softwarematig moet gaan aanpassen helpt dat ook niet veel.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 19:30
Ik zou ze aan zetten.. :P

(serieus: dit betekend gewoon dat de interne versterker niet werk, of niet aan staat, oftewel, je hoort het geluid dat direct uit de geluidskaart staat )

• tbusquet
Maar je potentiometer voor het volume is dus naar binnen gevallen.. Ik zou zeggen schroef die dingen open. En kijk wat er aan de hand is. Desnoods weer vastlijmen als het alleen het knopje is.. of ander solderen.

En de volgende keer goed je bonnetjes bewaren :D :P

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Zit er niet zo'n volume regel kabeltje tussen
Want als die verkeert omzit wil ie idd niet hard

• tbusquet
Op maandag 18 februari 2002 23:41 schreef MasterDisaster het volgende:
Zit er niet zo'n volume regel kabeltje tussen
Want als die verkeert omzit wil ie idd niet hard
Het zijn toch geen oordopjes op een discman ?

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 23:42 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Het zijn toch geen oordopjes op een discman ?
Nee duh maar ik heb zo'n cambridge soundworks op me front aangesloten en als i dat verkeert heb aangesloten dan kraakt alles en is het volume zeer zacht :(
Pagina: 1