In windows staat bij primary IDE-device een uitroepteken,
als ik vanaf a: of DVD-rom een disk wil starten zegt ie dat een apparaat dat op het systeem is aangesloten niet werkt?
Ik kan diskettes en CD's wel verkennen, maar iets installeren niet. Vanuit Adaptec geeft ie aan dat er geen goed apparaat is aangesloten ofzo en booten met een bootdiskettelukt ook niet, dan stopt ie er gewoon mee , bij de melding DMI-pool data
Aan de kabels kan het niet liggen, heb andere geprobeerd.
Aan de floppydrive ook niet heb een andere geprobeerd met andere kabel en aan de ROM-spelers kan het ook niet liggen, want die werken in een ander systeem wel
Alle kabels zijn juist aangesloten en de via4in1 drivers zijn geinstalleerd.
Waar komt dat uitroepteken en de rest van de problemen vandaan? Iemand???
Nog nix overklokt dus dat kan het probleem ook niet zijn.
als ik vanaf a: of DVD-rom een disk wil starten zegt ie dat een apparaat dat op het systeem is aangesloten niet werkt?
Ik kan diskettes en CD's wel verkennen, maar iets installeren niet. Vanuit Adaptec geeft ie aan dat er geen goed apparaat is aangesloten ofzo en booten met een bootdiskettelukt ook niet, dan stopt ie er gewoon mee , bij de melding DMI-pool data
Aan de kabels kan het niet liggen, heb andere geprobeerd.
Aan de floppydrive ook niet heb een andere geprobeerd met andere kabel en aan de ROM-spelers kan het ook niet liggen, want die werken in een ander systeem wel
Alle kabels zijn juist aangesloten en de via4in1 drivers zijn geinstalleerd.
Waar komt dat uitroepteken en de rest van de problemen vandaan? Iemand???
Nog nix overklokt dus dat kan het probleem ook niet zijn.