Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
sommige wel 10 minuten langOp maandag 18 februari 2002 22:20 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
GEEN EEN WERKT VOLKOMEN :'(*![]()
Precies. En zo zal het helaas altijd blijven.Op maandag 18 februari 2002 22:20 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
GEEN EEN WERKT VOLKOMEN :'(*![]()
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
als je iig een goede config voor CSG hebt draaien
Verwijderd
ook wel kut ga je ergens verbinden, ow paladin nodig.. eerst PB uitzetten, dan weer verbinden met paladin pff.. want PB en Paladin werken nie samen, hoe zit het eigenlijk met Cheating - Death en PB/Paladin?
Verwijderd
yeah riteOp maandag 18 februari 2002 22:30 schreef The Will het volgende:
De enige anti-cheat die echt goed werkt is een admin, de rest is idd zo omzeild
Ik start counterstrike altijd op via het paladin.exe bestandje, dus paladin draait altijd. op de achtergrond heb ik dan cheating-deatch draaien, voor het geval ik op zon server ga, en er staat paladin op, dan pakt ie gewoon palading, ga ik op een cheating-death server, zegt paladin dat het geen paladin server is, maar start het spel wel gewoon, en doet cheating-death het gewoon..Op maandag 18 februari 2002 22:43 schreef WouteRF het volgende:
nah werkt allemaal niet,
ook wel kut ga je ergens verbinden, ow paladin nodig.. eerst PB uitzetten, dan weer verbinden met paladin pff.. want PB en Paladin werken nie samen, hoe zit het eigenlijk met Cheating - Death en PB/Paladin?
die twee gebruik ik nu gewoon. en tjah, cs-guard, die is server side, dus die werkt altijd wel... of je nou met paladin of met cheating-death werkt...
Geef mij maar een Warsteiner.
Heeft ie helemaal gelijk in, als je een goede admin hebt, die er altijd is, dan kan je bij hem altijd terecht over cheaters enz..Op maandag 18 februari 2002 22:47 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
yeah rite
M'n chatfunctie werkt in het begin ook niet.
Na een tijdje houdt het wel op maar toch irri..
-edit- laat maarOp maandag 18 februari 2002 23:45 schreef Frank128 het volgende:
CS Guard is irri.. als ik op een server speel met CSG worden in het begin zo'n beetje al m'n scripts automatisch uitgevoerd: ik heb bv. een volume script, dat gaat vanzelf steeds op 25%, 50%, 75%, 100%, volume off, lekker handig als je net een tegenstander op geluid wil pakken
M'n chatfunctie werkt in het begin ook niet.
Na een tijdje houdt het wel op maar toch irri..
Wil je een servertje joinen. Is ie vol.. Ben je er naar lang retryen eindelijk in... Moet je weer verplicht een of ander anti-cheat ding gaan downen. Ik denk dat ik dan liever met een paar cheaters speel (geloof ik).
Zodra er een nieuwe versie csguard uitkomt of een andere anticheat staat de nieuwe OGC al weer klaar om gedownload te worden door al die lamers
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zelf heb ik er ook een hekel aan eigenlijk, maar ach who cares.....
(ja, begin maar met flamen)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
LAMEROp dinsdag 19 februari 2002 12:04 schreef jooers het volgende:
Heheh, soms is het wel cool, om met OGC te spelen hoor.
BTW, wie komt er wel eens op die RentOne servers?Op dinsdag 19 februari 2002 12:05 schreef MastahBlastah het volgende:
[..]
LAMER![]()
Check die admin daar, die gebruikt zelf OGC... Xism clan
lolOp dinsdag 19 februari 2002 12:06 schreef jooers het volgende:
[..]
BTW, wie komt er wel eens op die RentOne servers?
2e van NL staan en dan OGC gebruiken zeker, dream on
Je voelt je zelf zeker ook zo goed als je bovenin het lijstje staat? Snel screenies maken joh en jezelf er op aftrekken.Op dinsdag 19 februari 2002 12:04 schreef jooers het volgende:
Heheh, soms is het wel cool, om met OGC te spelen hoor.
LOL!Op dinsdag 19 februari 2002 12:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je voelt je zelf zeker ook zo goed als je bovenin het lijstje staat? Snel screenies maken joh en jezelf er op aftrekken.
jij spreekt uiteraard uit ervaring
Op dinsdag 19 februari 2002 13:27 schreef jooers het volgende:
[..]
LOL!
jij spreekt uiteraard uit ervaring
Verwijderd
en ik was er ook bij toen ba ( die admin ) werd uitgescholden, en dan op de vraag ken je xism/iFc kregen we een antwoord nee... dat getuigt alweer van het newbie gehalte van de doorsnee nederlandse cser. als je XiSM al gecheat vind moet je vooral niet meedoen aan opencup eurocup. groetjes
nederlandse servers zitten vol bevooroordeelde tering newbies die niet weten waar ze over praten, ik speel er ook nooit meer, cu on deense/finse servers, daar schelden ze je tenminste niet uit voor cheater. bb newbs
yeah right! xism/ba bedoel je zeker.. LOL@JOU, ik ben ook rentOne admin, en xism/ba tjiet zekerste weten niet jonguh, kom nou! Hij ownt gewoon bijna iedereen!Op dinsdag 19 februari 2002 12:06 schreef FragNeck het volgende:
[..]
BTW, wie komt er wel eens op die RentOne servers?
"With 5 Frags in UT u get: Monsterkill. With 5 Frags in Q3 u get Excellent. With 5 Frags in CS u get Kicked by console..."
;X baOp woensdag 20 februari 2002 13:58 schreef Black_Adder het volgende:
"If you can't beat 'em , call 'em cheaters"
"With 5 Frags in UT u get: Monsterkill. With 5 Frags in Q3 u get Excellent. With 5 Frags in CS u get Kicked by console..."