• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Zal ongetwijfeld al wel eens topic geweest zijn, maar aangezien de tijd gewoon doortikt worden alle voorspellingen van Nostradamus maar weer een opnieuw onder de loupe genomen.

Toch wil het maar niet vlotten met de komst van de Anti-Jezus. Nu is Juli 2000 ook al weer voorbij, waarin het toch echt had moeten gebeuren. Volgens de laatste berichten is het echter toch geen Arabier zoals iedereen dacht, maar een geflipte Noord-Koreaan of Chinees die straks met nukes gaat gooien. Of zal dan toch binnenkort een grote Europeaanse stad door Libische terroristen genuked worden in september 2000? Gewaagd alternatief is George W. Bush. Of toch maar de bijbel lezen en freestyle letters door elkaar gaan gooien, waardoor het er toch weer sterk op duidt dat het Midden-Oosten de brandhaard bij uitstek is.

Iemand nog meer van deze prietpraat? Ik verveel me dood en heb zin in occulte shit uitchecken :)

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-01 15:21
Hee, goed idee! Wie zou nu stiekem de antichrist zijn? Geef jou ideeen!

Bush lijkt me een goeie, verder misschien
Oprah,
Jomanda,
David Hasselhof ...

//update

Laat ik nou deze zite gevonden hebben ... :)

// Nog een update

Wat de fok! Nog een site gevonden!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

David Hasselhof kan niet! Want hij bestuurde Kit in Knightrider!

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

hhmmm WW3?
israel-palestinie?
de G8 waarbij kok met de muis een computer probeerde te zappen :) ?
AI? (terminator)
Of anandtech omdat ze niet elke dag meer no. 1 staan?

Ik denk anandtech... :)

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Bill Gates

en dan Linus Torvalds als de verlosser :)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

aaargh!:

wie weet is Linus Torvalds wel de antichrist. Hij probeert iedereen op te zadelen met een compleet onbegrijpelijk besturingsysteem (voor leken dan). Als iedereen eenmaal linux draait dan begrijpen alleen hij en zijn getrouwen nog hoe alles werkt en is hij dus almachtig op internet...

of ben ik nu paranoïde?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Een paar jaar terug ben ikŽs in die Nostradamus (in zijn grote groene broek ;)) zooi gedoken...

Wat ik me nog voor de geest kan halen is dat volgens N. de 3e antichrist voor WW3 zou zorgen. Deze persoon zou over iets van 15 jaar van nu bekend worden, nu zou Žie "achter de schermen" blijven. Een soort gifwolk zou in Europa voor grote problemen zorgen, en deze oorlog zou de laatste grote oorlog worden. Als deze oorlog is afgelopen zou volgens mij de tijd voor nieuwe wereld aangebroken zijn. Alles zou dan beter worden en de mens zou nieuwe dingen ontdekken in de trend van "mentale kracht"

Oh ja, als extra tip om erachter te komen of we al richting WW3 gaan stond er nog een omschrijving die leek op: Alle mensen en informatie zullen gedegradeerd worden tot getallen... Lijkt nu wel dat wel idd al in het "getallentijdperk" zijn aangekomen...

Žt zou natuurlijk allemaal kwats kunnen zijn, maar wel altijd leuk om die boeken te lezen :)

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Als je je in die Nosty interpretaties gaat verdiepen moet je voor de grap eens een zooi van dezelfde quatrijnen, uit verschillende boeken naast elkaar leggen. Meestal liggen de interpretaties mijlen en jaren ver uit elkaar. Er wordt me er toch een eind op los gevisioneerd daar daait Jezus zich nog aan het kruis voor om. Da's onzin want het schijnt dat hij ook weer terug komt snel. Ga maar vast in de rij staan voor het water, dat wordt de wandeling van de eeuw ;)
Ik wil niet zeggen dat het allemaal bullshit is, maar er zit dus wel bijna 100% bullshit tussen.
Die voorspellingen kloppen ook altijd achteraf op een vreemde manier. En vooraf gedane voorspellingen betekenen na de dag dat het niet gebeurt is ineens weer iets anders.
Maar toch het blijft raar...

Verwijderd

/ me heeft een keer een video band gezien over nostradamus en daarin werd de val van het communisme voorspeld en het uiteenvallen van de sovjetunie.. toen ik die band zag was dat net gebeurt maar die band was jaren daarvoor al gemaakt ...
daar stond ik dus wel even versteld van

maarre george Bush gaat die verkiezingen toch niet winnen
die vent is echt een vette dumbazz
veels te dom om antichrist te zijn

bill Gates blijft een goeie Kandidaat :)
milosevic zou willen dat hij het was , maar hij is ook gewoon een kneus

Catherine Keijl is misschien niet de antichrist maar zij is toch echt een helse plaag :)

oprah is ook een goede kandidaat.. ik vind het erg verdacht dat zij haar studio en bedrijf Harpo noemt.. en ze net doet alsof ze heilig is met haar Angel Network

:)

btw ik heb ooit eens een voorspelling gelezen over Branden in Amerika...
en ik moet zeggen dat het daar aardig in de brand staat
en in het zuiden van europa is het ook al aardig aan het fikken... hhmmmmzzz

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

wie weet is Linus Torvalds wel de antichrist. Hij probeert iedereen op te zadelen met een compleet onbegrijpelijk besturingsysteem (voor leken dan). Als iedereen eenmaal linux draait dan begrijpen alleen hij en zijn getrouwen nog hoe alles werkt en is hij dus almachtig op internet...
nah, zolang hij alleen maar gedeeltelijk aan het kernel werkt.
Billy Boy heeft het binnen MS alleen voor het zeggen en ook nog een 95% van de desktop markt in handen, verder is de broncode niet vrijgegeven dus je hebt geen idee wat billy met je PC uitspookt, da's pas eng. Linux word door ik-weet-niet-hoeveel mensen ontwikkeld en er niemand met absolute 'macht' , alles gaat in goed overleg. en zoals ik al zei, linus is AFAIK alleen bij het kernel betrokken :)
of ben ik nu paranoïde?
ja. :+

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 21:15
Aaaargh...niet te goedgelovig zijn...bijna niemand doet iets voor niets.

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1