te weinig punten->weinig mod-actie->te volle mod-Q

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Sinds ik er achter ben dat ik geen onbeperkte hoeveelheden modpunten (meer?) heb, is de modbehoefte bij mij danig gezakt ;(
Waar ik voorheen regelmatig moderaties wat vaster zette als de waarde imo correct was, en ongemodde reacties vaak tegen het licht hield voor beoordeling, bemerk ik nu een ander gedrag bij mezelf.
Omdat ik ofwel veel en lang op de FP moet vertoeven, of zelf regelmatig moet reageren (waar ik niet altijd veel behoefte aan heb, reageren om de reactie alleen vind ik zelf tamelijk nutteloos) om aan een kleine hoeveelheid modpoints te komen, begin ik een zuinig gedrag te vertonen. Ik mod alleen de excessen, de op TMF aangekaarte draadjes, en de items die ikzelf interessant vind of waar ik wat verstand van heb.

Dit zuinige gedrag vind ik een slechte ontwikkeling, als je wel veel wilt modden, maar niet veel zelf wilt reageren dan loop je dus al snel tegen 1 van de beperkingen van het systeem aan.

Als ik naar de steeds volle mod-Q kijk, en naar het beroerde nivo van de moderaties, dan lijkt het mij dat er meer moddereters zijn die last van teruglopende interesse hebben, ofwel net als ik te zuinig met de punten omspringen.

Vandaar deze petitie om een aanpassing van de hoeveelheid modpunten voor diegenen die daar behoefte aan hebben.

Mijn voorkeur gaat uit naar een verviervoudiging van het aantal beschikbare punten voor degene die daar behoefte aan heeft.
Een goedgevulde mod-broekzak is nodig, zodat er wederom kwistig gemod kan worden, ook in draadjes waar alleen op de sociale aspecten van een reactie gemod kan worden (bij gebrek aan de juiste kennis).

Dit onderwerp kan zaterdag a.s. tijdens de TMF meeting nog eens goed doorgesproken worden :)

Degenen die het op voorhand al met mij eens zijn mogen deze petitie medeondertekenen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Om niet in herhaling te vallen van hetgeen ik al in andere draajes uitgesproken heb zal ik hier alleen even tekenen.

Is getekend:

* KeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zelf vind ik het idee dat alleen de die-hards een lading extra modpunten krijgen wel meer dan genoeg: users die flinke veel modden krijgen dan een dusdanige hoeveelheid extra modpunten dat ze dus een extra zak hebben voor draadjes waarop errug veel gereageerd wordt.

Mensen die dusdanig veel reageren en daardoor een zodanige hoeveelheid karma hebben (Beaves, silentsnow, Cookie deze genoemd als voorbeelden voordat mensen beginnen met blaten!) kunnen van mij uit geen of een minime hoeveelheid extra punten krijgen :)

Is getekend:

* Robin Vreuls

P.S. Ook al schitter ik van afwezigheid op de meeting, dan mag ik dan aannemen dat waar jullie het dan over gehad hebben dan hier bekend wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Tjah bij mij is het meestal omgekeerd heb meestal honderden punten over en gebruik ze soms sporadisch, meer als 20 puntjes in de week smijt ik meestal niet over de balk, met name omdat ik nogal rsi krijg van die dropdowntjes, radiobuttons zou imo een stuk lekkerder klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zal dan niet in herhaling vallen:

/me agrees!

Maar toch: is het niet mogelijk dat daar zeer binnenkort iets aan word gedaan tegelijk met de PM intro :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 18 februari 2002 21:57 schreef botoo het volgende:
...
Waar ik voorheen regelmatig moderaties wat vaster zette als de waarde imo correct was, en ongemodde reacties vaak tegen het licht hield voor beoordeling, bemerk ik nu een ander gedrag bij mezelf.
...
Ik mod alleen de excessen, de op TMF aangekaarte draadjes, en de items die ikzelf interessant vind of waar ik wat verstand van heb.
Welkom, ditzelfde speelde zich bij mij zo'n maand of wat geleden af.

Al sinds zolang begint mijn 'onderbewustzijn' zich meer en meer te richten op GoT. Het hoe en waarom is mij ook niet duidelijk, ik merk wel een 'nuanceverschuiving bij mijzelf.

Enerzijds ben ik daar 'blij' mee, omdat ik "mijn draai" daar begin te vinden, anderzijds ook weer absoluut niet, omdat ik hier de boel langzaam zie afglijden (hier= T.net moderating)

<font size=1>Ik weet dat je hier vrij weinig mee kunt, maar ik wilde het ff kwijt</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 22:01 schreef KexDaFlex:
Om niet in herhaling te vallen van hetgeen ik al in andere draajes uitgesproken heb<knip>
Dat is niet onopgemerkt voorbij gegaan Kex, mede daarom wijd ik er een eigen draadje aan.
Op maandag 18 februari 2002 22:37 schreef Jaymz:
Welkom, ditzelfde speelde zich bij mij zo'n maand of wat geleden af.<knip>
Ik ben bang dat nog meer molice-members daar, in meer of mindere mate, last van hebben ;(

Volgens mij komt dit gedeeltelijk voort uit een stukje onmacht.
Normaliter kan een goed bezet Molice-squad gezamenlijk een redelijk niveau in de FP reacties bewerkstelligen, maar als er 'gaten' gaan vallen in de squad dan worden we een papieren tijger. En juist dat gevoel van onmacht maakt dat er weer minder enthousiast gemod wordt, etc.
Een visieuze cirkel dus ;(

Nu lijkt het mij nog niet te laat om weer gezond door te starten, maar dan is er wel op hele korte termijn (als in: enkele weken) steun vanuit het FP kader nodig.
Een tijdelijke(?) oplossing kan zijn om degene die daar behoefte aan heeft wekelijks manueel een 500-tal extra punten toe te stoppen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Nieuwe morgen, nieuw begin.

Normaal is * KeX niet zo'n Q modder. Maar ik heb mijn best eens gedaan om voor het gevoel wat van de berg weg te werken. Frisse moed (waar het vandaan komt weet ook joost niet) dus. Als er een paar mensen nog de moeite nemen om die paar megaongemodde draadjes weg te werken dan zijn we weer volledig bij. Even goed doorlezen en hoppa! :+

Deze manische bui veranderd niets aan mijn ideëen waarmee ik me bij * botoo 's topicstart heb aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade agrees

Zaterdag lijkt me een ideaal middel om een wat gedachten uit te wisselen en nieuwe ideeën (lastig woord :{) op te doen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Meeting in Ruurlo? >:) O-)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX agrees.....
Of Femme moet ook komen euh Wouter Ruurlo is niet zo centraal :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op dinsdag 19 februari 2002 10:10 schreef GiLeX het volgende:
Ruurlo is niet zo centraal :P
Maar misschien wel zo effektief.. >:)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Mocht er iemand van de Crew of MT de behoefte voelen om zaterdag ook aanwezig te zijn bij de meeting, dan zijn ze natuurlijk niet alleen als titel, maar ook als persoon welkom :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 19 februari 2002 14:30 schreef botoo het volgende:
Mocht er iemand van de Crew of MT de behoefte voelen om zaterdag ook aanwezig te zijn bij de meeting, dan zijn ze natuurlijk niet alleen als titel, maar ook als persoon welkom :)
Ik heb helaas al een verjaardag, anders was ik graag gekomen :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telt een rookie-nieuwspostertje ook? Ik wil ook wel even langs komen hoppen, maar ben nog geen 18 dus kom geen fatsoenlijke kroeg in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Voor zover ik weet is iedereen welkom :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1