Toon posts:

moleculen en cellenzooi

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er is een theorie dat als een voorwerp warm is, dat de moleculen van dat voorwerp snel trillen.
Een saucijzenbroodje kan ook warm zijn, maar bestaat uit cellen. En die cellen trillen zeker.
IK DACHT HET NIET!

Verwijderd

en.............waaruit bestaan cellen?

goedzo, u mag door voor de ijskast.

Verwijderd

Topicstarter
dus als de mens erin slaagt om die bepaalde moleculen waar cellen uit bestaan uit de natuur te grijpen en samenstellen kunnen wij organisme scheppen?

het enige wat we moeten toevoegen is een geest

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-01 19:16
?!

Hoe kom jij aan die ideeen?
Er is een theorie dat als een voorwerp warm is, dat de moleculen van dat voorwerp snel trillen.
Dat is een feit hoor.

Verwijderd

WHAaaAAAA
Een saucijzen broodje uit cellen ???
Deeg wordt gemaakt van meel (okee fijngemalen cellen) maar als hoofdbestandeel dus zetmeel.
Verder is er volgens mij van de celstructuur van het vlees ook niet veel meer over....

En inderdaad als je alle moleculen uit een cel kan maken en op de juiste wijze bijelkaar kan brengen kun je een eencellig wezen maken (een geest toevoegen???????)
Geesten bestaan niet

PIKHAAK

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

Wat een crap staat hier zeg. Ik hoop dat dit niet de mensen worden waar ik over een paar dagen mee moet discusieren.
Laatst kreeg ik een ICQ van iemand, die wilde met mij discusieren over zwarte gaten. Uiteindelijk was ik hem aan het uitleggen wat zwarte gaten waren.
Nu is er weer zo'n gast, die echt geen FLAUW benul heeft hoe de wereld in elkaar zit.
Het is zelfs zo'n domme opmerking dat ik het niet ga uitleggen.

Macros uit.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Go Macros!
Waque: je had moeten opletten op school ipv papieren vliegtuigjes vouwen :+

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Het niveau mag zo nu en dan wel iets omhoog inderdaad (no offense waque). Het is niet erg wanneer je dingen niet weet, maar misschien moeten mensen die dingen niet weten hier niet posten voordat ze zelf eerst wat 'background-research' hebben gedaan.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-01 09:19
oh haha, en ik dacht dat ik gister domme opmerkingen aan het maken was, LOL!

(of ben je ons voor de gek aan het houden :D?)

Verwijderd

jezus Christus

Eh waque

ontzettend veel offense (we zijn hier niet om te komen aanzetten met "no offense")

wat ben jij dom zeg.

in je volgende leven toch maar de kleuterschool afmaken he?

Zet nou die computer maar uit (ff je moeder roepen om te vragen waar het knopje zit)

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-01 09:19
nee, hij is zeker niet dom! hij vraagt zich dingen af! er zijn heel veel mensen die dat zelfs niet lukt!

Verwijderd

Uhh... ik dacht dat ik teveel XTC op had...

• looskuh
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Laten we hem een plezier doen en gewoon even met hem meelullen:

Mja dan.. cutchiecutchie, ja hoor al die jongentjes zitten je alleen maar te pesten hoor, saucijzebroodjes trillen inderdaad helemaal niet, ook al bestaan ze uit celletjes. mja dan! ahhh..

• looskuh
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

nee, hij is zeker niet dom! hij vraagt zich dingen af!
over loze opmerkingen gesproken!'T een sluit het ander niet uit..

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
helden...o nee..

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Wàcht even. Dit is niet de manier waarop wij met elkaar om gaan hier.

Je hoeft iemand niet uit te gaan schelden, ook al stelt hij een domme vraag. En besides, de enige domme vraag is de niet gestelde vraag. Als je iets niet weet is dat helemaal geen schande, en als je het daarna vraagt is dat alleen maar mooi. En inderdaad, zoals ik al eerder zei, Waque had wat meer 'background research' mogen doen, maar dat is nog geen reden om te gaan schelden. Je mag best zeggen dat het een domme opmerking is, we hoeven geen blad voor de mond te nemen, maar doe dat op een beschaafde manier.

Omdat de vraag inmiddels beantwoord is (een saucijzenbroodje bestaat niet uit cellen, en zelfs àls hij uit cellen zou bestaan zou hij nog warm kunnen worden, omdat cellen uit molekulen bestaan) en ik geen zin heb in nog meer gescheld sluit ik hierbij deze thread.

Ik hoop dat mijn opmerking is blijven hangen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.