wie vind nog meer dat de messages en met name de geopende threads naar verhouding vaak ondoordacht zijn. Daarnaast dus ook 75% van de geantwoorde msg's. Ben ik de enige die hier last van heeft en ben ik dus een arrogante kwal die anderen voor dommer dan ik uit durf te maken, of zijn hier meer mensen die het alleen niet durven te zeggen dat ze zich anders voelen dan de gemiddelde mens (hier)? Ik zou namelijk eigenlijk best wel contact willen met mensen die me nu niet heel erg hard uit lachen. (de rest, ga gerust je gang, die reply knop zit er niet voor niets
)
Moest toch ff testen of die replyknop het doet. 
Volgens mij vindt iedereen dat de messages en met name de geopende threads naar verhouding vaak ondoordacht zijn. Daarnaast dus ook 75% van de gantwoorde msg's. Hebben wij hier allemaal last van en zijn wij dus arrogante kwallen die anderen voor dommer dan wijzelf durven uit te maken, of zijn hier meer mensen die ht alleen niet durven zeggen dat ze zich anders voelen dan de gemiddelde mens (hier (en daar))? Wij zouden namelijk best wel contact willen met mensen die ons nu niet heel erg hard uit lachen.(De rest, ga gerust je gang, de uitknop op je pc zit er niet voor niks.
)
F.
ps hihihi
Volgens mij vindt iedereen dat de messages en met name de geopende threads naar verhouding vaak ondoordacht zijn. Daarnaast dus ook 75% van de gantwoorde msg's. Hebben wij hier allemaal last van en zijn wij dus arrogante kwallen die anderen voor dommer dan wijzelf durven uit te maken, of zijn hier meer mensen die ht alleen niet durven zeggen dat ze zich anders voelen dan de gemiddelde mens (hier (en daar))? Wij zouden namelijk best wel contact willen met mensen die ons nu niet heel erg hard uit lachen.(De rest, ga gerust je gang, de uitknop op je pc zit er niet voor niks.
F.
ps hihihi
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
oei, ik zie dat ik gisteravond toch wat ondoordachte msg's heb zitten posten.
sry voor dit topic... ik geloof dat ik het toen nog meende ook....
sry voor dit topic... ik geloof dat ik het toen nog meende ook....
hehe je was een beetje dazzled begrijp ik?
Geeft niks, kan de beste overkomen, ik heb uit betrouwbare bron (Hlpdsk) vernomen dat ik hetzelfde aan het doen was, het was ook veel te laat om nog te denken.
F.
Geeft niks, kan de beste overkomen, ik heb uit betrouwbare bron (Hlpdsk) vernomen dat ik hetzelfde aan het doen was, het was ook veel te laat om nog te denken.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Waar is GoT voor:
1 :om je kennis te etaleren
2 :om mensen af te zeiken (als uitlaatklep)
3 :om een discussie te hebben
Laatst heb ik ook een thread gestart, de enige reacties, dat ik dat deed om dat dat stoer was. Kijk als dat zo moet dan niet. Als we niet boven brugklas-nivea uitkomen dan is dit gewoon een veredelde chat-box.
1 :om je kennis te etaleren
2 :om mensen af te zeiken (als uitlaatklep)
3 :om een discussie te hebben
Laatst heb ik ook een thread gestart, de enige reacties, dat ik dat deed om dat dat stoer was. Kijk als dat zo moet dan niet. Als we niet boven brugklas-nivea uitkomen dan is dit gewoon een veredelde chat-box.
Waar is Got voor:
1 :om je af te vragen waarom sommige mensen niets nuttigs kunnen zeggen
2
m iets te vragen
3
m iets te beantwoorden
4
m smileys niet zoals mij te gebruiken
1 :om je af te vragen waarom sommige mensen niets nuttigs kunnen zeggen
2
3
4
Als iedereen die discussies vervelend zou vinden zou die tread gauw rustig worden: het aantal mensen dat op een "onzinnige" topic ingaat is dus een goede graad meter van hoe die topics worden beoordeeld.
offtopic:
GeeBee: ben jij echt wiskunde docent?
Want dan is het ernstiger dat je niet wist dat het 50% was....of geef je verder geen uitleg over statistiek aan je leerlingen?
GeeBee: ben jij echt wiskunde docent?
Want dan is het ernstiger dat je niet wist dat het 50% was....of geef je verder geen uitleg over statistiek aan je leerlingen?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
wat maakt een draadje onzinnig?
is dat het onderwerp?
hoe men ermee omgaat?
zomaar wat onzinnige vraagjes
is dat het onderwerp?
hoe men ermee omgaat?
zomaar wat onzinnige vraagjes
haha, ik schaamde me best wel, durfde bijna niet meer terug te kijken in de thread nadat ik vanmorgen vanmezelf gelezen had. was gister ietsjepietsie te arrogant bezig..... nogmaals excuus hoor. ben zelf nog beter in domme opmerkingen maken
idd, het heeft geen zin om hier een discussie te beginnen, omdat iedereen zijn gelijk wil hebben als het over een mening gaat en als het over een feit gaat weet iedereen het helemaal beter....
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar zie er toch maar van af. Ik lees hier nog wel, als het beter wordt ga ik wel weer reageren.
Misschien een discussie over de zin van het forum "Wetenschap en Levensbeschouwing" ??
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar zie er toch maar van af. Ik lees hier nog wel, als het beter wordt ga ik wel weer reageren.
Misschien een discussie over de zin van het forum "Wetenschap en Levensbeschouwing" ??
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Dazzle
ik ben hier pas 1 dag en denk meteen al van zommige mensen dat ze beter nog ff kunnen door leren en wat meer boeken moeten lezen wand waar sommige mensen hun bewijzen vandaan halen is mij een raadsel.
En ik ben het dus redelijk met je eens ja.
BTW. Dit heb ik ergens gelezen: Dat ongeveer 80%(kan zijn dat het anders is) van wat iemand zecht een verzinsel is van zijn/haar eigen "geest"(en over je geest durf ik me ook niet meer uit te laten wand dadelijk beginnen ze daar weer over te zeuren.) Dus je percentage van 75% kan dus redelijk kloppen.
ik ben hier pas 1 dag en denk meteen al van zommige mensen dat ze beter nog ff kunnen door leren en wat meer boeken moeten lezen wand waar sommige mensen hun bewijzen vandaan halen is mij een raadsel.
En ik ben het dus redelijk met je eens ja.
BTW. Dit heb ik ergens gelezen: Dat ongeveer 80%(kan zijn dat het anders is) van wat iemand zecht een verzinsel is van zijn/haar eigen "geest"(en over je geest durf ik me ook niet meer uit te laten wand dadelijk beginnen ze daar weer over te zeuren.) Dus je percentage van 75% kan dus redelijk kloppen.
Verwijderd
Er zijn hier mensen van wie ik bestwel wat geleerd heb (hoop ik ook andersom??). De vorige keer dat ik hier was (eens in de paar maanden een week, want er wordt veel herhaald) hebben opmerkingen van met name Macros (toen Zeikerd) en Diadem me meer over het geloof van me doen nadenken en punten aangesneden waar ik nog helemaal niet over nagedacht had. 
Maar zoals ik al zei, er wordt veel herhaald want er is nauwelijks een conclusie te maken aan het eind van de discussie en ik ben benieuwd of Macros en Diadem (ik weet niet wie hier langer zitten) het niet zat worden om elke keer die Christentjes van de schepping af te praten bij de zoveelste evolutie thread.
Maar zoals ik al zei, er wordt veel herhaald want er is nauwelijks een conclusie te maken aan het eind van de discussie en ik ben benieuwd of Macros en Diadem (ik weet niet wie hier langer zitten) het niet zat worden om elke keer die Christentjes van de schepping af te praten bij de zoveelste evolutie thread.
da's simpel te achterhalen met profielen
diadem heeft zich 23 april geregged, macros 17 mei, diadem is hier waarschijnlijk dus iets langer (op tweakers), maar allebei dus een paar maandjes. Eigenlijk allebei nog newbies
Nee, maakt geen zak uit hoe lang je hier zit, als je maar iets goeds toe te voegen hebt
diadem heeft zich 23 april geregged, macros 17 mei, diadem is hier waarschijnlijk dus iets langer (op tweakers), maar allebei dus een paar maandjes. Eigenlijk allebei nog newbies
Nee, maakt geen zak uit hoe lang je hier zit, als je maar iets goeds toe te voegen hebt
Verwijderd
Maar Macros is een gereincarneerde Zeikerd, en wat is het profiel van hem? 
Nee hoelang je erbij zit doetternietzotoe. Ze klinken niet echt newbie nee.
Nee hoelang je erbij zit doetternietzotoe. Ze klinken niet echt newbie nee.
Zeikerd = Macros??!
Dat wist ik helemaal niet... Maar Zeikerd is iig wel een aardige gast, vind ik. (Ook IRL)
Dat wist ik helemaal niet... Maar Zeikerd is iig wel een aardige gast, vind ik. (Ook IRL)
Ik ben fan van dingen
Diadem had eerst ook een andere nick.
Over het voeren van discussies.
Als voorbeeld neem ik eens die draad over het wel of niet vloeibaar zijn van glas.
Op deze stelling komen eerst een stuk of tien goed onderbouwde reply's dat glas vloeibaar is. Je zou denken: "vraag beantwoord; iedereen is het eens".
Dan komt er opeens iemand (no name) die het tegenovergestelde beweerd en daarbij argumenten aanvoerd die volkomen uit de lucht gegrepen zijn.
En hup, de draad gaat gewoon weer verder.
Jaaa, zo kan je natuurlijk elke discussie tot in lengte van dagen rekken.
Ergo, soms lijken stellingen of antwoorden ondoordacht, maar staat er bijvoorbeeld 'ik heb het gevoel' of 'naar mijn mening' voor iets wat een feit zou moeten zijn. En er zijn natuurlijk altijd gasten die de boel op stang willen jagen of de discussie nieuw leven in willen blazen, desnoods met totale onzin.
Over het voeren van discussies.
Als voorbeeld neem ik eens die draad over het wel of niet vloeibaar zijn van glas.
Op deze stelling komen eerst een stuk of tien goed onderbouwde reply's dat glas vloeibaar is. Je zou denken: "vraag beantwoord; iedereen is het eens".
Dan komt er opeens iemand (no name) die het tegenovergestelde beweerd en daarbij argumenten aanvoerd die volkomen uit de lucht gegrepen zijn.
En hup, de draad gaat gewoon weer verder.
Jaaa, zo kan je natuurlijk elke discussie tot in lengte van dagen rekken.
Ergo, soms lijken stellingen of antwoorden ondoordacht, maar staat er bijvoorbeeld 'ik heb het gevoel' of 'naar mijn mening' voor iets wat een feit zou moeten zijn. En er zijn natuurlijk altijd gasten die de boel op stang willen jagen of de discussie nieuw leven in willen blazen, desnoods met totale onzin.
Pagina: 1