Lo ik kom dus uit Alphen a/d Rijn en ik zoek dus nog Raam rubber weet iemand uit of je dit in de buurt van alphen kan krijgen????
En gaan er meer mensen naar de lan in alphen???
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
LAN party, waar?? ik kom uit gouda.. toch nog beetje vlakbijOp maandag 18 februari 2002 21:30 schreef TuRk het volgende:
Lo ik kom dus uit Alphen a/d Rijn en ik zoek dus nog Raam rubber weet iemand uit of je dit in de buurt van alphen kan krijgen????
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waar is die lan dan? Website ofzo. Ik kom uit waddinxveen trouwens. Voor lanpartys in boskoop en omstreken check www.lanwars.nlOp dinsdag 19 februari 2002 00:29 schreef Karreman het volgende:
[..]
LAN party, waar?? ik kom uit gouda.. toch nog beetje vlakbij
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Mijn oude baas uit zoeterwoude heeft hetOp dinsdag 19 februari 2002 15:58 schreef _Robzilla_ het volgende:
niemand weet spiral wrap hier in de buurt?
Is dat/die niet goed genoegOp dinsdag 19 februari 2002 16:00 schreef doehetzelver het volgende:
[..]
Mijn oude baas uit zoeterwoude heeft het
wellicht bij een elctro groothandel ofsow
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
w000000t nog meer waddinxvenersOp maandag 18 februari 2002 21:34 schreef EntonoX het volgende:
ik kom uit waddinxveen (is dat ook goed) volgens mij is er geen speciale shop ofzo in onze regio, maar je kunt altijd bij een autobedrijf langsgaan.... misschien hebben ze daar een stukje over????
Verwijderd
leuk man! post anders alvast wat pics...Op dinsdag 19 februari 2002 20:28 schreef TuRk het volgende:
Leon tnx voor de pics en layout verneuken
Ik heb inmiddels raamrubber en me CCFL in me kast. CCFL is rood dus ik heb hier me eigen hoeretent
Maarre me neef is luidus me kappen zijn nog niet gespoten.
En ik ben 16Op dinsdag 19 februari 2002 21:41 schreef _Robzilla_ het volgende:
hey alphenaren... hoe oud zijn jullie allemaal!?
ik 13
Wat doe je hier danOp dinsdag 19 februari 2002 21:47 schreef Emphelator het volgende:
sorry gaste, k kom nie uit alphen, voor mij isset lekkerkerk, vlakbij r'dam
Verwijderd
Idd ik was sneller bij discovery dus ik kon er werken toen en jij nietOp dinsdag 19 februari 2002 21:39 schreef Gehaktbal het volgende:
Ook uit alphen a/d Rijn hierzow
Hmmm volgens mij had je vorig jaar ook al plannen voor een casemod, hoe staat et daar mee?
kleine case met klein biohazard, thats me!Op dinsdag 19 februari 2002 21:49 schreef _Robzilla_ het volgende:
maar als ik op de lan kom en als je dan een klein ventje met een grote HQ-08 ziet lopen dan ben ik dat waarschijnlijk
Verwijderd
that's me... ben je de broer van jan?Op dinsdag 19 februari 2002 21:59 schreef TuRk het volgende:
[..]
Idd ik was sneller bij discovery dus ik kon er werken toen en jij nietMaarre er was idd ewerder een topic over maar ik heb inmiddels het lef en een dremel gevonden om het te doen dat modden. Maarre Bal ik w8 nu dus op me neef.
En dan is het een kwestie van alles in elkaar zetten en me drives stealthen en das issie af. Dremelen en afwerken heb ik al gedaan Met dank aan LeonM. BTW kom jij ook op de lan ??? Zei je namelijk jaar terug wel
. En Robert ik ben 17 en heb ook een HQ-08A. Hijs nu eenmaal relax met ruimte alleen een btje onpraktisch met openmaken. En ben
jij het zoontje van het Loek v Zuiden ??? Zo ja dan ken ik je. Want dan heeft mijn broertje in het voetbalteam gezeten Jan van der Poel. En ik heb helaas geen cam tot mijn beschikking voor fotows. Je komt maar een keer kijken als je wat wil zien.
En nu ben ik het typen wel weer een btje zat.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
hmmm, weenie, koop bijna nooit wat maar de dynabite zuigt iigOp dinsdag 19 februari 2002 22:14 schreef Geronimoos het volgende:
Wat vinden jullie de beste computer shop in Alphen? Ik heb zelf ook 9 jaar in Alphen gewoond, ben net gaan studeren in Enschede...
Ja idd, discovery samen met Renie Systems zijn 1 van de betere.. Maar voor simpele dingen kan je nog steeds naar dynabite gaan, werkt trouwens een vriend van mijOp dinsdag 19 februari 2002 22:20 schreef TuRk het volgende:
Geronimoos Eigenlijk geeneen maar omdat ik daar toch bij discovery comp. werk dan is dat wel de beste
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
/me meldt zichOp dinsdag 19 februari 2002 20:44 schreef Niekosss het volgende:
[..]
w000000t nog meer waddinxveners
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, dan is dat Robzilla niet echt van toepassing, dat zou dus Rob-dwergje moeten zijnOp dinsdag 19 februari 2002 21:49 schreef _Robzilla_ het volgende:
maar als ik op de lan kom en als je dan een klein ventje met een grote HQ-08 ziet lopen dan ben ik dat waarschijnlijk
Verwijderd
Albex Systems, check de pricewatch maar eensOp dinsdag 19 februari 2002 22:14 schreef Geronimoos het volgende:
Wat vinden jullie de beste computer shop in Alphen? Ik heb zelf ook 9 jaar in Alphen gewoond, ben net gaan studeren in Enschede...
Eeehm jah, zou wel kunnen, maar op de lan is toch het makkelijkste.Op woensdag 20 februari 2002 10:46 schreef TuRk het volgende:
Omgeving Alphen RoXXX
Mayb reden voor een meeting ofzow
Op de lan zou je een meeting kunnen doen maar das logisch.
Interesse???
Verwijderd
Welke zaak was dat, beter!! kan ik eindelijk me kabels een beetje goed doen..Op woensdag 20 februari 2002 09:09 schreef doehetzelver het volgende:
SPRIL WRAP !!!!!!!!!!!!!!!!
found it..........
automaterialenzaak...die hebben het volgens mijn broertje
enne discovery,
vind ik een beetje duur hoor, 50 piek voor een usb bracket van Chaintech, bij de importeur in waddinxveen kost ie een tientje (guldens he) alleen magg je daar nier partikulier bestellen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Berendrecht!? Kewl, ik ook! Welke straat?Op woensdag 20 februari 2002 15:12 schreef Vrieskerel het volgende:
ik meld me ook.. ALphen aan de Rijn (wijk berendrecht... --> nog meer hierzo <--)
ben niet echt een modder, (hoewel ook weer niet echt niet), doe wel veel met pc's.. maar laat ze meestal oznder als te veel wijzigingen lopen ...
Hier nog één uit Berendrecht. Bergmolen om precies te zijn.Berendrecht!? Kewl, ik ook! Welke straat?
Eeeeh, Pieter! Nooit geweten dat jij hier ook rondhangt! Zo zie je maar weerOp woensdag 20 februari 2002 16:50 schreef pietervl het volgende:
[..]
Hier nog één uit Berendrecht. Bergmolen om precies te zijn.
Jullie???
edit:
Leon, ik zie nu pas dat jij het bent (zomervakantie Beter-Uit)
Ben hier pas sinds kort. Maare tweakers is wel de beste site in zijn soort dus ik blijf hier wel rondloungenEeeeh, Pieter! Nooit geweten dat jij hier ook rondhangt! Zo zie je maar weer
Hoor ik hier Beerendrecht??? standaardmolen is present...Op woensdag 20 februari 2002 16:02 schreef LeonM het volgende:
[..]
Berendrecht!? Kewl, ik ook! Welke straat?
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
Cool me @ papiermolen nr 45Op woensdag 20 februari 2002 19:19 schreef Geronimoos het volgende:
[..]
Hoor ik hier Beerendrecht??? standaardmolen is present...
Jah, das kl*te heh!Op woensdag 20 februari 2002 19:36 schreef _Robzilla_ het volgende:
waar kan ik hier trouwens led's kopen... die electro winkel uit de hoofdstraat is falliet al heel lang... dus waar dan
Leiden heb je nog de Groot electronics.. ook wel een OK zaakje. Op de papiermolen 45, ken je dan ook Ivo, die woont toch op 52 of niet?Op woensdag 20 februari 2002 20:06 schreef LeonM het volgende:
[..]
Cool me @ papiermolen nr 45
[..]
Jah, das kl*te heh!
Ik koop ze nu dus maar bij de Conrad of Baco in IJmuiden (niet Lijmuiden)
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
Verwijderd
http://cgg.yi.orgOp woensdag 20 februari 2002 21:22 schreef Vegeta het volgende:
/me is NOG 1 alphenaar , surfend over dit gewelde forum! lan - party where??? I WANNA KNOW
5 zelfs al, vlak bij jouw huisOp woensdag 20 februari 2002 21:43 schreef TuRk het volgende:
Nu 4
Verwijderd
Verwijderd
KOEKERK!!! ME too.Op donderdag 21 februari 2002 18:54 schreef sloezz het volgende:
berendrecht?? daar heeft een vriend van mij net een huis gekocht patrokmolen ofzoiets.
Grappig ik kom trouwens uit koudekerk, en inderdaad bij rijsbergen zul je zeker slagen en voor weinig want hij is zo'n beetje de goedkoopste
Verwijderd
Laat me raden:Op donderdag 21 februari 2002 19:24 schreef TuRk het volgende:
erm dat weet ik niet rob.
Kewl Koekerk is wel geinig vooral v/d Post
Zal ik het dan maar verklappen:Op donderdag 21 februari 2002 19:34 schreef Kaaskoekje het volgende:
[..]
Laat me raden:
Jij hebt een scooter en koopt daar graag onderdelen???
Of ben je meer een diehard bikkelaar op de fiets
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Sloezzz, ben jij een hoeker dan ?Op vrijdag 22 februari 2002 18:19 schreef sloezz het volgende:
kaaskoekje ik kom uit de irenestr (achter de openbare school)
ga je wel eens naar de hoek dan??
en hoe oud ben jij
Verwijderd
Oliemolen... (moeten we kennen he...)Op woensdag 20 februari 2002 16:02 schreef LeonM het volgende:
[..]
Berendrecht!? Kewl, ik ook! Welke straat?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik wist niet dat hier ook mensen uit ter aar komenOp woensdag 27 februari 2002 00:23 schreef Mito het volgende:
saaa veel tweakers in de omgeving hier!!
Ik kom uit Ter Aar, dat ligt ongeveer tussen nieuwveen en alpen.
Verwijderd
haha mafkees wie gooit er dan ook een pot punaises leeg over het fietspad, ik heb me banden teminste niet zelf hoeven te betalenOp vrijdag 01 maart 2002 13:47 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hier ook mensen uit ter aar komen
(ik heb nog bij je in de klas gezeten)
je weet vast wel wie ik ben als ik zeg punaise