Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wap i.c.m. met Hi prepay (Siemens M35)

Pagina: 1
Acties:

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een Siemens M35. Ik wilde eens een keer gaan wappen via genie.nl en had alles ingesteld zoals het moest. Nu kan ik niet mijn profiel activeren. Hij geeft aan dat het netwerk niet reageert. Ligt dat aan mijn prepaid aansluiting via Hi? Het lijkt mij sterk dat Wap via prepay niet mogelijk is, aangezien ik andere mensen ken met bijv. Vodafone Izi if Ben(!) Vrij die dit wel kunnen. Weet iemand zeker dat ik niet kan wappen met Hi Prepay via bijvoorbeeld Tutch, genie.nl of vizzavi? En als dit niet mogelijk is kan ik dan overstappen naar Vodafone Izi met nummerbehoud?

Thnx in advance.

Verwijderd

wappen met hi prepay kan niet ;) wel heeft hi abbo een wapsysteem m- mobile :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 21:22 schreef M@FI@ het volgende:
wappen met hi prepay kan niet ;) wel heeft hi abbo een wapsysteem m- mobile :)
Gvd, stelletje ^$!*(%$#^& :( :(. Als ik nou wel wil kunnen wappen icm een prepay kaart, bij wie moet ik dan zijn? Via Vodafone kan het wel geloof ik. Toch? En kan ik dan mijn nummer behouden?

Verwijderd

Telfort, Ben , vodafone, kan allemaal :) alleen nummerbehoud bij prepay weet ik zow 1,2,3 niet kost d8 ik wel wat centjes :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 21:31 schreef M@FI@ het volgende:
Telfort, Ben , vodafone, kan allemaal :) alleen nummerbehoud bij prepay weet ik zow 1,2,3 niet kost d8 ik wel wat centjes :)
Ik vind het echt schofterig dat het bij ALLE andere aanbieders wel kan en bij KPN niet.(Sorry, moet effe me frustraties kwijt) Weet je toevallig of het in de planning ligt dat het wel gaat kunnen of denk je dat het voorlopig zo blijft?

Ik zal wel effe gaan informeren of nummerbehoud kan. Ik ga dan hoogswaarschijnlijk overstappen naar Vodafone 8-). Die zijn tenminste cool :)

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 21:34 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

Ik vind het echt schofterig dat het bij ALLE andere aanbieders wel kan en bij KPN niet.(Sorry, moet effe me frustraties kwijt) Weet je toevallig of het in de planning ligt dat het wel gaat kunnen of denk je dat het voorlopig zo blijft?
Kpn werkt vooralsnog niet mee aan wap met prepay. Ze zijn al druk bezig het I-mode te testen :+ Ik denk dat ze de stap met wap via prepay over zullen slaan

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Hmmz, kan dus toch niet met Hi, best vaag eigenlijk aangezien het met alle concurrenten wel kan :?

offtopic:
sandra d'r zus is dik tevreden met je ouwe 3210 trouwens...
Pagina: 1