ik wil mijn case spuiten.. met soort valmmen maar hoe kan ik het best de vlammen afplakken? ik dacht met behangersplak want da kun je er volgens mij zow weer afwassen? of heb ik het fout ?
heb iemand dat niet een keer met spuitlijm gedaan?
GoT a clue? Specs
Verwijderd
Gewoon met heel breed afplak band afplakken .. heel je zijkant inplakken en dan met een mesje de vlammen eraf snijden ... werkt perfect en kost geen drol
Verwijderd
Ik zou TasyCrap gebruiken, oftewel tape dat je ook gebruikt om euh zeg maar kozijnen af te plakken enzo 

Verwijderd
Dat zeg ik ... GAMMAOp maandag 18 februari 2002 22:04 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik zou TasyCrap gebruiken, oftewel tape dat je ook gebruikt om euh zeg maar kozijnen af te plakken enzo
[afbeelding][afbeelding]
* MRic3 is spuiter geweest dus let op
gebruik zeker niet die Tasycrap tape, die is te grof en spuitlak vloeit daar zo onderdoor... dus rafelige randjes...
Gebruik een glade low stick tape of zoals eerder gezegd een folie waar je de vlammen uitsnijdt. Mijn voorkeur heeft de folie. Zorg wel dat de folie tegn de lak kan die je gaat spuiten... tesje dus...
gebruik zeker niet die Tasycrap tape, die is te grof en spuitlak vloeit daar zo onderdoor... dus rafelige randjes...
Gebruik een glade low stick tape of zoals eerder gezegd een folie waar je de vlammen uitsnijdt. Mijn voorkeur heeft de folie. Zorg wel dat de folie tegn de lak kan die je gaat spuiten... tesje dus...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Nou meneer de spuiter, TasyCrap heb je in verschillende soorten hoorOp maandag 18 februari 2002 22:16 schreef MRic3 het volgende:
* MRic3 is spuiter geweest dus let op
thnX m8S dENK DaK AFPLak foLiE GA GebRuiKen (Met eerSt EEn TeST sPuITje VOoR dE FOlie)
edit:
dAMn WiNAmp pLuGiN
dAMn WiNAmp pLuGiN
Ik ken datOp maandag 18 februari 2002 22:18 schreef iFc-Freaky het volgende:
[..]
Nou meneer de spuiter, TasyCrap heb je in verschillende soorten hoor
• breed en smal ...logisch
• permanent of tijdelijk ... lijkt mij duidelijk
• high tack low tack ... moet het goed of even vastzitten
• heat resistent ... voor als je gaat moffelen (lak verwarmen in oven)
• flexible ... voor om de bochtjes
• chemisch resistent tegen diverse chemicalieen
• wateroplosbaar
• voor op grovere ondergronden
• dubbelzijdig
• opschuimend indien je iets moet opvullen
• transparant omdat je de ondergrond nog wilt zien
• met aangehecht plastic zodat je grote stukken kan afdekken
• enz enz enz
Dus..... vertel mij niks over tapes
Ik heb echt heeeel veel uitgeprobeerd...
Verwijderd
die vlammen natuurlijk, dus een tut, met uitleg hoe je die valmmen mooi kan doen...Op dinsdag 19 februari 2002 18:01 schreef YpS het volgende:
wat moet maken ??
Pagina: 1