Toon posts:

hercules gf 3 ti500 / gainward gf 4 mx

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een nieuw beeldkanon hebben en ik kan kiezen uit deze twee planken.

elke is de beste.
graag wat advies...

Verwijderd

de hercules is het snelst.
elke gf3ti500 is sneller dan een gf4MX,want die is namelijk net wat sneller dan de gf2

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

gf4mx = ietsjes sneller dan een gewone gf2. Dus met wat geluk houd mijn gf2 ti 64mb een gf4mx nog wel bij.

Neem de Hercules!

iStockphoto

Verwijderd

ik zou voor de gf3/ti500 gaan, is veel sneller.
en de gf4mx heeft geen enviromental bumpmapping, pixelshaders, etc etc

grtz 5erl

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Zekers de GF3 Ti 500!

MX moet je niet hebben, ik ga zelf over een tijdje voor de Geforce 4 Ti 4600 ofzoiets maar is nog ff te duur ;)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik heb die hercules gf3 ti500
ik heb hem op 250/506 draaien :+ , waarom.....geen id vond ik leuk, hoger liep 3dmark vast.

http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectcompare&projectType=6&projectId=2790078

dit is de link van 3dmark2001 SE.
is me score + specs :)

Verwijderd

Als geld geen rol speelt sowieso die gf3 nemen..... :P Maarre de gf4 heeft wel nview... ik heb zelf de leadtek A170 gf4mx ben dr goed over te spreken.... ik zou trouwens wel een leadtek kaart nemen, die heeft verreweg de beste 2d filters...
Btw Blizzard hij is echt sneller dan een gf2 Ti want ik spreek uit ervaring.... :7

Verwijderd

Ik zou zeggen. )(!*#!@* de gf4mx. tis weinig meer dan een souped up gf2mx. ga voor de gf3 ti 500 want met dx8 games ben je zo ie zo Fakked zonder shaders, en spellen die nog nie dx8 gebruiken trek je Makkkkkelijk met een ti 500. Makkkelijk. dit is echt een typische No brainer.

ti500 dus. geen twijfel over mogenlijk. (bij de keuze tussen gf4mx en ti 500 dus. gf4 4200 zou ook een optie zijn namelijk. of een radeon als je echt wilt tweaken)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.