Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[sa] Mag ik nog even reageren?

Pagina: 1
Acties:

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het gaat om dit topic: [topic=413972]

Het was zeker niet mijn bedoeling om deze user af te zeiken. Nu had ik al een reactie geschreven, maar toen ik die wou posten was het topic al dicht.

Wou het eerst zelf in SU posten, want zijn eerste reactie op mijn post(hij heeft hem nu veranderd) was al niet echt fijn. Nu is hij nieuw dus dat is te begrijpen. Daarom wou ik nog graag even reageren...

Dus DR mag ik nog even een post neerzetten?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Zeik je hem daar af dan?

Ik vind van niet hoor...

Sterker nog, als de vraag begint met !Dringend!, zou ik er al niet eens meer naar kijken.

• BlauweFles
  • Niet online
Nee dat doe ik ook niet, maar hij vind dus van wel.
En ik had net een reactie klaar een hele beschaafde, maar toen was ie dicht.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Iemand die zo snel op zijn pik getrapt is past zich of aan of gaat vanzelf wel weg :)

Niks om je zorgen over te maken :P

• MikeN
Op maandag 18 februari 2002 21:25 schreef Peewee het volgende:
Nee dat doe ik ook niet, maar hij vind dus van wel.
En ik had net een reactie klaar een hele beschaafde, maar toen was ie dicht.
Hij schrijft:
Tot slot: Ik dacht dat een forum bedoelt was om mensen verder te helpen, en ze niet te bekritiseren.
en:
""Je email adres is al helemaal irritant"" Wat jij irritant vindt, wat moet ik dan zeggen. :r
Dan kan hij wat mij betreft doodvallen.

En om op je vraag in te gaan :) : Ik heb het gisteren toevallig 2x gehad dat ik wilde reageren en dat het zooitje al was afgesloten door D2K (leek wel alsof ie met me zat mee te kijken ;) ). Tis irritant, maar hooguit zou DR of een ander modje nog een reactie kunnen plaatsen.

Contact opnemen via ICQ is natuurlijk ook een optie, kun je het hem nog wat beter uitleggen.

• BlauweFles
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 21:29 schreef MikeN het volgende:
Contact opnemen via ICQ is natuurlijk ook een optie, kun je het hem nog wat beter uitleggen.
Bedoel je nou DR of die user(naam weet ik niet).

Ik ga die user zeker niet mailen of icq-en dat gaat me zeker te ver. Het was gewoon frustrerend dat ik net wou reageren en dat ie dicht was.

• MikeN
Op maandag 18 februari 2002 21:32 schreef Peewee het volgende:

[..]

Bedoel je nou DR of die user(naam weet ik niet).
Hmm, zou je DR nog iets moeten uitleggen :P Die user natuurlijk. Maar DR is ook een optie :P
Ik ga die user zeker niet mailen of icq-en dat gaat me zeker te ver. Het was gewoon frustrerend dat ik net wou reageren en dat ie dicht was.
Dat is idd frustrerend en de mods moeten het voortaan maar vijf minuten van tevoren aankondigen :P

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op maandag 18 februari 2002 21:32 schreef Peewee het volgende:
mwah om het topic nog te openen voor jouw reactie op hem lijkt me een beetje te, vooral omdat et dan ook weer een uitzondering is en je dan weer het gezeik krijgt van "bij hem mocht dat ook". Verder wist ik ook dat dit het 2de topic wat dicht ging van hem, en met precies dezelfde reden

• BlauweFles
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 21:36 schreef DR het volgende:

[..]

mwah om het topic nog te openen voor jouw reactie op hem lijkt me een beetje te, vooral omdat et dan ook weer een uitzondering is en je dan weer het gezeik krijgt van "bij hem mocht dat ook". Verder wist ik ook dat dit het 2de topic wat dicht ging van hem, en met precies dezelfde reden
Ok is goed.

Het was ook al weer een beetje voor bij gewaaid moet ik zeggen.
Toch bedankt :)
Pagina: 1