Toon posts:

[winroute pro] mirc werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb winroute pro op een xp machine draaien internetten werkt zowel op de client als op de server alleen op de client krijg ik mirc niet aan de gang
wie kan me helpen?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Wordt je tijdens connect van de server gegooid met iets van een identd error?
Staat je "exclude this pc from NAT" uit of aan ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
ja kom niet door de aanmelding heen hij blijft hangen bij got ident response
ik heb alleen een vinkje aan staan bij exclude this computer from nat bij de interface van mijn lokale netwerkje

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op maandag 18 februari 2002 20:49 schreef moonchild het volgende:
ja kom niet door de aanmelding heen hij blijft hangen bij got ident response
ik heb alleen een vinkje aan staan bij exclude this computer from nat bij de interface van mijn lokale netwerkje
Ofwel zet je overal "exclude this computer from nat" aan. (minder veilig)
Ofwel maak je een poortmap aan in winroute van poort 113 naar poort 113 op je lokale ip van de pc met winroute.
Probleem is wel dat je gaat moeten mirc runnen op je pc met winroute als je mirc wil runnen op je pc erachter. Ofwel altijd mirc op de pc erachter. Dit omdat je die 113 poort maar kan doormappen naar 1 ip.

Verwijderd

Topicstarter
als ik overal exclude this computer from nat aanvink doet mirc het wel maar dan is mijn beveiliging volgens mij helemaal weg of niet?
die poortmapping doet het niet ik heb bij listening poort 113 listening ipnr het ip van mijn nic ingevuld die aan het internet zit protocol tcp/udp destination ip ipnr van de client(ook van de winroute pc geprobeerd) destination poort 113

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op maandag 18 februari 2002 21:32 schreef moonchild het volgende:
als ik overal exclude this computer from nat aanvink doet mirc het wel maar dan is mijn beveiliging volgens mij helemaal weg of niet?
die poortmapping doet het niet ik heb bij listening poort 113 listening ipnr het ip van mijn nic ingevuld die aan het internet zit protocol tcp/udp destination ip ipnr van de client(ook van de winroute pc geprobeerd) destination poort 113
Dan is je beveiliging indd wel volledig weg.
Probeer eens bij listening ipnr gewoon unspecified te laten staan. Als destination ip bv dat van je client en run dan op je client mirc....

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor werkt ook niet
Stop er nu maar mee heb er ff de balen van probeer het morgen wel weer
vind toch wel dat ik vreemde probleempjes tegen kom met win xp als ik een x zin heb zet ik 2000 maar weer terug denk ik

bedankt voor je hulp predator :)
Pagina: 1