Toon posts:

[chello :?] het zijn toch ook brassers ook !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet goed waar dit topic thuis hoort, maar ik denk hier ongeveer.

Ik zit met het volgende probleem : pas geleden zijn is er iemand van cable1 hierlangs geweest om chello aan te sluiten.
opzich niks mis mee, maar nou was het zo dat ze bij upc nogal ver achter liggen met het verwerken van de facturen.
(cable1 werkt tegenwoordig dus voor upc, en nog veel sneller ook !!)

dus die dude had alles aangesloten, ( wat een eeuwigheid duurde overigens, kan ik als CCNA'er veel sneller, maarja ik ga geen kabeltjes meer trekken >:) ) maar wat bleek nu, als hij klaar was moet ie inloggen op de site http://aps,
nja affijn hij inloggen, toen moest hij dus het factuuradres invullen om het account te activeren .. lukte niet, en hij al een paar keer gebeld, hij werd er ook ziek van, dus hij zou regelen dat we de dag erop terug zouden worden gebeld, en al die zoei zouden krijgen die ik nodig had om de rest te activeren.

Nou viel het me al mee dat ze de dag erop ook nog echt belde, maar ik was niet thuis, mijn vader nam op, en ze zeiden alleen : uw email-adres is geactiveerd. (het voorste gedeelte is de inlognaam, dus ik had hem bijna) maar die telefoonmiep melde dus niet welk email-adres het betrof. dus nou heb ik nog niks, kheb al miljarden keren gebeld om erachter te komen, maar die mensen zijn gewoon te achterlijk om een simpel email-adres te geven.

Weet er niemand van jullie een slinkse wijze om erachter te komen >:) ?

zo niet, ik heb nog een ongeactiveerde kabelmodem (motorola) nieuw in doos, mac-adress alles erop en der aan
te koop !!!! :7

Verwijderd

hebbie geen brief erby gekregen?je hebt alleen je wachtwoord + gebruikers naam nodig op die site en je mac wordt automatisch geintergreerd by chello..toch?

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Meestal is je e-mail adres [1e voorletter + achternaam(zonder eventuele voorzetsels)(en dat uiteraard aan elkaar)]@chello.nl .

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move [forum=19] > [forum=4]

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:03

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

E-Mail naam = loginnaam

Als je zelf moet instellen via Aps , E-Mail invoeren en als wachtwoord ook de E-Mail , Mac adres invoeren van je modem + serie nr , locatiecode = Postcode .

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus wel mijn wachtwoord gekregen, maar die gast die kon mijn email-account niet aanmaken omdat het factuurnummer niet klopte.
Ze zouden dus bellen welk email-adres ik zou hebben, maar ze zeiden alleen dat ie geactiveerd was!

ik heb dus wel mijn wachtwoord maar niet mijn inlognaam,

ik kan wel alle opties nagaan, mijn voorletter.achternaam + cijfer@chello.nl, en dan dat cijfer oplopend 1 tot 235235 maar dat schiet ook niet echt op. (misschien kan ik een scripje schrijven >:) !?! )

en naar mijn weten moet ik nog wel het mac-adres en serienummer etc, invullen maar zo ver kom ik dus niet :(

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:03

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Op dinsdag 19 februari 2002 09:07 schreef NTO het volgende:

en naar mijn weten moet ik nog wel het mac-adres en serienummer etc, invullen maar zo ver kom ik dus niet :(
Die staan op de doos van je modem ( welke heb je trouwens )

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Topicstarter
weet ik ! (motorola trouwens)

maar zal ik even mijn vraag duidelijker articuleren?

HOE KOM IK AAN MIJN INLOGNAAM ?

die mensen zitten ontzettende moeilijk te doen , om mij m'n e-mailadres te geven, en dus mijn inlognaam.
en dus kom ik geen steek verder.

de rest is easy... :P

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

gewoon ff dat 0800 1424 bellen. (is toch gratis)
anders heb ik nog wel een ander nummer voor je van een kantor van UPC (heb je meteen een receptioniste aan de lijn).
stuur maar een meeltje als je die wil hebben.

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

ik heb bij upc gewerkt!.. contacteer me even via mail of icq! .. nick@xpnick.com ik help je wel verder :) heb een aantal interne nrs voor je!

Verwijderd

Topicstarter
dat is dus het volgende probleem, ze willen het niet geven!

want de instalateur had het volgens zoon helpdesker, nooit zo achter mogen laten,
en de ander kijkt het na, en zal terugbellen wat ie nooit doet. (2x al)
weer een ander stuurt een brief met de gegevens, en die komt nooit aan.

maar ondertussen, staat hier dat kabelmodem te verrotten zonder dat ik er iets mee doe. (1,5 week zo ongeveer al :( )

dus vroeg ik mijn eigen af, of dat er niet een of andere chello site was, waar alle email-adressen staan van de users, zodat je kan zoeken.
ongeveer hetzelfde als bij
hotmail.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

heb je je klantnummer ??

dan kan je nl. ook alles invoeren klantnummer gebruiken ipv je meeladres
(zo ging het bij mij ook)
(had dus eerst kabel zonder meeladres maar dat is al opgelost)

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
ik zal als ik weer thuis ben, eens kijken (ik zit nu op mijn werk) maar het lijkt me sterk dat die instalateur daar niet opgekomen was :?

volgende post om : +- 17.45 hopelijk via de kabel :)

alvast bedankt !

17.42 uur
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
ik ben net thuis, en ik ben er niet meer aan toe gekomen om al jullie ideeen toe te passen, want eindelijk er ligt een brief van upc !!!

alles vlug ingeklopt, en nou kan ik internetten
maar toch bedankt voor jullie reacties
Pagina: 1