Toon posts:

Counter-Strike 1.4 demo >:)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag een link op www.counterstrike.nl dat er een demo beschikbaar is van CS 1.4!!!!!!!!!!

Kga um nie downloaden omdat dat errug lang ga duren....

Maar degene die hem wel willen:
http://www.cfgn.net/download.php?op=mydown&did=42
tis zoals jullie zien niet de volledige link maar dan ben ja al op weg...

Hier staan wat dingen die veranderd/toegevoegd zijn. (hier wil ik met jullie discusieren. Met name over punt 4:

1. Jumping has been nerfed, don't even try to bunny jump.
2. New Spectator Modes.
3. Para is now uber accurate!
4. You wont hit ANYTHING unless you stop and duck for a good 2 seconds before you fire.

Verwijderd

punt 1, 3 en 4 mag ik niet ...

Verwijderd

eerst zien dan geloven.
bovendien... als m'n para (mijn 3e favo gun) ineens accuraat wodt dan hoef ik niet te rennen. omdat de para nu NOG te sterk wordt gevonden door sommigen ga ik ervan uit dat dit lijstje een 1 april grap is die om de rage een beetje vor te zin een maandje of 2 te vroeg gelanceerd wordt.

and if not?

knettie snipz0r3d luuzr with para!
en anders pakken we gewoon de g3 en de sg550 en dan doen we het alsnog. bovendien boeit het allemaal geen donder, want als de cheaters automatisch gebanned worden speel ik helemaal in m'n eentje :(

Verwijderd

Topicstarter
En mag ik ook weten waarom??
Dit slaat op de 1e post

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 10:12
punt 1,3 en 4 mag ik niet

(zelfde als reply hierboven) :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Kijk, nummer 4 noem ik nog eens een verbetering :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 20:17 schreef M@NIC het volgende:
Kijk, nummer 4 noem ik nog eens een verbetering :)
Waarom dan? Ik vind alles best behalve de 4e. Ik vind dat namelijk dat het om het spel gaat en niet om het realisme. Jah een beetje dan, maar meer niet

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 20:14 schreef KnetterGek het volgende:
eerst zien dan geloven.
bovendien... als m'n para (mijn 3e favo gun) ineens accuraat wodt dan hoef ik niet te rennen. omdat de para nu NOG te sterk wordt gevonden door sommigen ga ik ervan uit dat dit lijstje een 1 april grap is die om de rage een beetje vor te zin een maandje of 2 te vroeg gelanceerd wordt.

and if not?

knettie snipz0r3d luuzr with para!
en anders pakken we gewoon de g3 en de sg550 en dan doen we het alsnog. bovendien boeit het allemaal geen donder, want als de cheaters automatisch gebanned worden speel ik helemaal in m'n eentje :(
En ik dan ik ben er ook nag. Ik speel alleen niet on-line

• M@NIC
Op maandag 18 februari 2002 20:19 schreef JusticeFriends het volgende:

[..]

Waarom dan? Ik vind alles best behalve de 4e. Ik vind dat namelijk dat het om het spel gaat en niet om het realisme. Jah een beetje dan, maar meer niet
Realisme, iig veranderd de gameplay een heel stuk, dom van ze :{
Maar ik vind het wel gaaf... niet als een idioot om de hoek komen met de trekker ingehouden :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 20:21 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Realisme, iig veranderd de gameplay een heel stuk, dom van ze :{
Maar ik vind het wel gaaf... niet als een idioot om de hoek komen met de trekker ingehouden :(
Daar had je zowiezo nix aan want je geweer gaat "schudden" en schoot je al mis voordat je goed op um richtte...

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:46

Harrie

NederVlaming

Ook ik vind die veranderingen maar niks. Punt 1 en 2 vind ik nog wel ok, maar 3 en 4 vind ik maar niets.

Het is echt voor de n00bs aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 20:25 schreef philippi14 het volgende:
Ook ik vind die veranderingen maar niks. Punt 1 en 2 vind ik nog wel ok, maar 3 en 4 vind ik maar niets.

Je mening mag er ook wel bij hoor...

Bij (vrijwel) iedereen trouwens...

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:47
punt 2 is grote verbetering. 1 moeten ze der meteen uitslopen...

3... moet ik nog zien

en 4.. maakt mij niet zoveel uit, maar liever niet dan wel

• M@NIC
Op maandag 18 februari 2002 20:25 schreef philippi14 het volgende:

Whaha moet je deze grapjas horen :D

Sorry hoor maar ik denk dat punt 4 het wel ff iets moeilijker maakt voor de "n00bs" :{

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 20:28 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik denk dat punt 4 het wel ff iets moeilijker maakt voor de "n00bs" :{
Moeten ze maar vaker spelen >:)

Niet dat ik vaak speel...

• Harrie
  • Laatst online: 19:46

Harrie

NederVlaming

Op maandag 18 februari 2002 20:28 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet mee eens. Newbies hebben vaak moeite met de hoge snelheid van het spel, en zijn snel geneigd te campen. De snelheid gaat er nu een beetje uit, dus het wordt zeker niet moeilijker voor ze.

Grapjas :D

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Ik denk dat als je een massive multiplayer game hebt je er niet te veel realisme in moet gaan brengen. Kijk maar naar Quake III, Unreal Tournament en zelfs Counter Strike is niet echt realistisch te noemen.

Maar deze spellen worden wel door de meeste mensen gespeeld.
En als ze daar nou ineens dingen in gaan veranderen die de gameplay ernstig beinvloeden (zoals punt 4) maak je in mijn ogen een grote fout.

Ik, geheel anders

Verwijderd

Topicstarter
Kvergat heel mijn eigen mening....

Ik vind alles best behalve de 4e. Dit is wel realistisch, maar niet leuk. Wie zegt me namelijk dat het 2 seconden is? En zo is net zoals philippi14 zegt, de snelheid eruit.

Verwijderd

werkt me aimbot, wallhack nog wel :? :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 20:43 schreef MaXxX het volgende:
werkt me aimbot, wallhack nog wel :? :? :?
Denk het wel PODbot werkt(e) officieel ook met 1.1, ik installeerde 1.3 en PODbot dee het nog...

wtf is wallhack :? :? :? :? :? Zeker zo'n cheat programma
Weet niemand dit niet?

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 20:44 schreef JusticeFriends het volgende:

[..]

Denk het wel PODbot werkt(e) officieel ook met 1.1, ik installeerde 1.3 en PODbot dee het nog...
kewl :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 20:44 schreef JusticeFriends het volgende:

[..]

wtf is wallhack :?:?:?:?:? Zeker zo'n cheat programma
En ik denk dat ie ook gewoon werkt met 1.4

• Keizer
  • Niet online
Als ik het goed begrijp is staand schieten er niet meer bij? (punt 4) Dat is irritatie, dan wordt alles dus vet traag lijkt me. Wat gebeurt er wanneer je staand schiet? gaat alles vet shaken?

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

als je niet onlin speelt ben j dus intens onhandig wat betreft het mee spelen (like duh) want je bent er niet (like DOH)

en de 2 seconden niets doen tot je vuurt rol is er om aimbots te plagen. we zullen zien hoelang het duurt voor de norecoil scripts up to date zijn en ALLEEN aimbots nog maar raak kunnen schieten.

ze haden beter kunnen doden dat hoe sneller en verder je je beeld beweegt in een tijdseenheid hoe erger je aim vernaait wordt. want dit shoots not up.

nou ja, ik wou toch al urban terror gaan spelen :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 20:52 schreef Keizer het volgende:
Als ik het goed begrijp is staand schieten er niet meer bij? (punt 4) Dat is irritatie, dan wordt alles dus vet traag lijkt me. Wat gebeurt er wanneer je staand schiet? gaat alles vet shaken?
Dit staand schieten was bij 1.3 al slecht hoor. nu hebben ze dat alleen iets aan gescherpt

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand deze topic ff renamen naar Counter-Strike 1.4 demo dus zonder die smiley??

• buzz
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op maandag 18 februari 2002 20:24 schreef JusticeFriends het volgende:

[..]

Daar had je zowiezo nix aan want je geweer gaat "schudden" en schoot je al mis voordat je goed op um richtte...
hieraan kun je al zien dat je het spel niet beheersd en het ook beter niet kan proberen.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 14:10

Damian

Insane Obtrusion

Zal wel weer een feest worden.

hebben we een weekje lang, geen figuren zoals die tering MaXxX erin, daarna is het weer geouwehoer, dat OGC weer werkt voor CS. is altijd zo!!

word er echt ziek van.

ben nu filmpje aan het zuigen, ff kijken of het wat is, maar dat staan schieten nu helemaal brak is, vind ik een zwaar slechte zaak, alsof je staand niet rustig kan aanleggen, en iemand voor zijn kop schieten???

tjeez, zie je in films ook, gaan ze eerst allemaal bukken en hurken voordat ze schieten |:( |:(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

3e punt lijkt een heel sterk..

Verwijderd

Aha
Het wordt dus nog erger dan voorheen.
Het spel wordt nog trager gemaakt, zodat strax je opa en je oma het ook kunnen spelen. Het CS-team wil immers dat zo veel mogelijk mensen het leuk vinden dus ze gaan het onmogelijk maken om flink te rulen.
Het wordt dus een duck versie met alleen maar gespray en nog meer gecamp.
Rushen wordt onmogelijk.

Dat filmpje sloeg ook weer nergens op. Die map heb ik helemaal geen intresse in. Na 20 seconden zie ik al dat het een waardeloze map is en bovendien kan je die map nu al downloaden en testen in CS 1.3.

Grappig dat ze weer dingen als dat bomb planten gaan veranderen. Punten waar niemand op dit moment een probleem van maakt gaan ze wijzigen. Ik durf te wedden dat de laatste-kogel-bug er nog steeds in zit in 1.4 :( .

Ik vat nog steeds niet de manieren waarop het CS-team dit spel wil "verbeteren".

Verwijderd

Ze maken het toch wel wat realistischer, spring maar eens heel dust rond in real time... kijken of je savonds goed slaapt >:)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bluh aangepast zodat het extra makkelijk word voor campers :r
bah zitten lekker in hun hoekje en jij raakt hun niet omdat jij nog loopt :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Sick Nick
  • Laatst online: 05-11 20:26

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 19 februari 2002 19:25 schreef YakuzA het volgende:
bluh aangepast zodat het extra makkelijk word voor campers :r
bah zitten lekker in hun hoekje en jij raakt hun niet omdat jij nog loopt :(
Idd, ik wil gewoon om iemand heen kunnen rennen en tegelijk een mp5 of p90 in z'n kop leeg pompen >:)

Stil staan en bukken om te schieten.... dat doe je alleen als je ergens heen sneaked maar niet als je op bv militia als CT via de voorkant wilt gaan. Word je door de (dan al stilzittende) T's voor je paasei geschoten omdat je niet terug kan schieten :z

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-11 21:08
Tjah leuk maar ik ben al beta test0r :P

Verwijderd

AHHHHHHHHHHHHH, ben ik cd+cdkey kwijt :(
heb ik nieuwe pc
wil ik naar winkel om nieuwe te kopen, is winkel dicht!! GVD..
Moet ik nog wachten voor CS :(

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

hmmm, ik heb een tijd geleden cs gespeeld, maar er is toch geen donder meer aan als ik dit zo lees?, is dit echt geen grappie?.... Dan is CS echt doomed gewoon tot uitsterven, ik kan me niet voorstellen dat mensen het waarderen telkens 2 seconde te moeten wachten voordat je kan schieten, hahaha, ik zie het helemaal voor me in het echt. Doet de politie een inval ergens, moeten ze eerst 2 seconde wachten voordat ze kunnen schieten, owja, en wel bukkend hoor, anders raak je niks!!!< hahaha, wat een realiteit....

heb ik het nu verkeerd gelezen of begrijp ik het echt goed met dit verhaaltje?

BF1: Don-Panio

• Sick Nick
  • Laatst online: 05-11 20:26

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 19 februari 2002 20:21 schreef Predator_NL het volgende:
hmmm, ik heb een tijd geleden cs gespeeld, maar er is toch geen donder meer aan als ik dit zo lees?, is dit echt geen grappie?.... Dan is CS echt doomed gewoon tot uitsterven, ik kan me niet voorstellen dat mensen het waarderen telkens 2 seconde te moeten wachten voordat je kan schieten, hahaha, ik zie het helemaal voor me in het echt. Doet de politie een inval ergens, moeten ze eerst 2 seconde wachten voordat ze kunnen schieten, owja, en wel bukkend hoor, anders raak je niks!!!< hahaha, wat een realiteit....

heb ik het nu verkeerd gelezen of begrijp ik het echt goed met dit verhaaltje?
Denk dat je het niet helemaal goed heb begrepen :D :+

Je kan wel altijd schieten maar de nauwkeurigheid van je gun is gewoon belabberd als je niet eerst stil staat of zelfs even bukt en even aan legt.
Hiermee willen ze de snelheid eruit halen, rushen zit er niet meer in want sidestep runnen en schieten heeft weinig effect meer als al je kogels de verkeerde kant op schieten :(

Verwijderd

Ben blij dat ze eindelijk wat aan de klote gespring doen, wordt strontziek van die figuren die alleen maar rond springen in een mod die als realistisch is bedoelt

Verwijderd

Vind alle punten wel beterz....wordt het iets meer Tactical Gameplay....het begon steeds meer op Quake/UT te lijken..

Nu maar afwachten wanneer de ChEAt0rZ weer terug zijn :(

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Bah, dat strafe schieten is nou juist het leuke. Hoe wou je nu een war spelen als de ct's lekker zitten en die t's aankomen rushen, die schieten dan dus geen donder raak :?

Verwijderd

Fuck daar gaat me rush!

Verwijderd

Het is juist de bedoeling om de snelheid eruit te halen en de tactiek er terug in te brengen. Zoals nu in dust.

T koopt wat flashes, rushed meteen door naar bombspot A terwijl de flashes door het pad gegooid worden. En vervolgens is het gewoon een 2de Quake3 want dan is het gewoon een bloedbad.

Nu krijg je meer tactics. Je moet meer samenwerken, beter kijken etc. ipv als een onbehouwe boer door de map stormen.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
lang leve punt 4... maar punt 3??????

heb al zo'n hekel aan dat ding. :(

ow strafen gaat ook achteruit

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 22:25 schreef Sick Nick het volgende:

[..]

Denk dat je het niet helemaal goed heb begrepen :D :+

Je kan wel altijd schieten maar de nauwkeurigheid van je gun is gewoon belabberd als je niet eerst stil staat of zelfs even bukt en even aan legt.
Hiermee willen ze de snelheid eruit halen, rushen zit er niet meer in want sidestep runnen en schieten heeft weinig effect meer als al je kogels de verkeerde kant op schieten :(
Als ze dat nou maar zichtbaar maakten zoals bijvoorbeeld in RtCW

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 19:36 schreef Palm het volgende:
Tjah leuk maar ik ben al beta test0r :P
Mag ik je vragen van welk spel/maatschappij?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 22:02 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

hieraan kun je al zien dat je het spel niet beheersd en het ook beter niet kan proberen.
WEl, maar dat was altijd al een beetje... Kbedoel als je stil zit en gehurkt, dan kan je beter richten dan als je loopt daarom hebben ze die 2 seconden regel gedaan om het NOG realistischer te maken...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op maandag 18 februari 2002 20:19 schreef JusticeFriends het volgende:

[..]

Counter-Strike is verpest door springmieten en strafenichten die rechtsreeks uit domme fragspelletjes als Q3 en UT komen.

Let's get one thing straight - CS IS GEEN FRAGSPEL. Het is teamplay. Fraggen is dom. Killen vind ik een acceptabeler woord. CS is bovendien realistisch. Nee, niet levensecht, en dat zal het nooit worden ook. Het is een spel. Maar het is tenminste relistisch BEDOELD.

Het feit dat je nu moet bukken om te schieten is een grote stap in de richting van meer realisme, en zorgt er hopelijk voor dat ik niet meer mensen tegenkom die als een mongool voor mijn neus gaan staan springen en strafen alsof ze met een flakgun aan het knallen zijn. Dat doe je maar in UT :r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op woensdag 20 februari 2002 11:18 schreef Gordijnstok het volgende:
Het is juist de bedoeling om de snelheid eruit te halen en de tactiek er terug in te brengen. Zoals nu in dust.

T koopt wat flashes, rushed meteen door naar bombspot A terwijl de flashes door het pad gegooid worden. En vervolgens is het gewoon een 2de Quake3 want dan is het gewoon een bloedbad.

Nu krijg je meer tactics. Je moet meer samenwerken, beter kijken etc. ipv als een onbehouwe boer door de map stormen.
Proficiat, na bijna 40 posts van mensen die het niet snappen ben jij de eerste die echt doorheeft waar CS om gaat.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 19:56 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Proficiat, na bijna 40 posts van mensen die het niet snappen ben jij de eerste die echt doorheeft waar CS om gaat.
i second that :7

• Danfoss
  • Laatst online: 11:27

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Op woensdag 20 februari 2002 19:52 schreef Captain Pervert een goed stuk:

[..]

Counter-Strike is verpest door springmieten en strafenichten die rechtsreeks uit domme fragspelletjes als Q3 en UT komen.
Inderdaad! Hierom ben ik na met beta3 te zijn begonnen acuut gestopt met CS toen beta 7 uitkwam.
CS ging de verkeerde kant op.

Misschien dat ik nu 1.4 eens ga checken als hij uit is..

Sys Specs

• Eeruku
  • Laatst online: 23-10 17:59
kvind van niet eigenlijk

CS was juist leuk OM de snelheid/realisme verhouding, de alternatieven zijn eigenlijk wat CS1.4 nu wordt...

ik bedoel, 1.4 = Urban Terror, alleen dan met 100000X zoveel cheaters :'(

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Pagina: 1