Toon posts:

Eagletec <vs>ECS hoe zit het nou?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eagletec lees ik niet veel van op tweakers, in tegen stelling tot ecs die bij bepaalde type's mobo's indentiek aan eageltec is, zelfde layout+opbouw van componenten.:)

het nadeel is van eagletech dat niet alle mobo's te tweaken zijn maar het is een goed standaard stabiel bordje, neem bijv de a17 met het minst gewaarde ALI chipset.Ik ondervind geen problemen.(draait stabieler dan mijn msi)| :(

wie weet meer..

Verwijderd

Topicstarter
is er dan niet 1 tje die reageert????

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:15
Als je bij Gistron PC CHIPS of ECS bestelt, krijg je bijna 100% zeker een EagleTec. Het zijn allemaal dezelfde bordjes, Gistron houdt het gewoon makkelijk voor je: wil je over een maand nog een ECS K7S5A, hoef je niet eerst op te zoeken met welk Eagletec bord ie overeen komt.

Heb bij een bedrijf 3 systemen met PC CHIPS 810 neergezet, kreeg dus 3x de Eagletec variant geleverd. Draaien alle 3 100% stabiel, nog geen problemen ondervonden :)

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 20:27 schreef _JGC_ het volgende:
Als je bij Gistron PC CHIPS of ECS bestelt, krijg je bijna 100% zeker een EagleTec. Het zijn allemaal dezelfde bordjes, Gistron houdt het gewoon makkelijk voor je: wil je over een maand nog een ECS K7S5A, hoef je niet eerst op te zoeken met welk Eagletec bord ie overeen komt.

Heb bij een bedrijf 3 systemen met PC CHIPS 810 neergezet, kreeg dus 3x de Eagletec variant geleverd. Draaien alle 3 100% stabiel, nog geen problemen ondervonden :)
ik weet niet waar je dat vandaan haalt?..ik heb 3 keer een ECS k7s5a besteld bij Gistron en altijd een ECS gehad..(btw ECS heet ook wel Elitegroup..)...

Verwijderd

heb ook een elitegroup, zou de eagletech ook gewoon terug sturen naar gistron

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

* Harmen is ook een ecs gebruiker... 8-)

Whatever.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 18 februari 2002 20:44 schreef florisson het volgende:
heb ook een elitegroup, zou de eagletech ook gewoon terug sturen naar gistron
Het is same shit. Reden is dat de PC-Chips M810LMR en ECS K7S5A ongewoon populair zijn geweest maar nu ondertussen door een opvolger vervangen worden (M841LMR en ECS K7S6A), dus worden ze niet meer gemaakt. Een of andere kneus op de marketing afdeling van PC-Chips (=moederbedrijf) vindt het nog steeds nodig om een stuk of 4 merken met precies dezelfde HW aan te bieden. Zo is de PC-Chips M810LMR nauwelijks meer te krijgen dus krijg je Eagletech A10+ ofzo of de ECS K7SEM, en ipv de ECS K7S5A krijg je PC-Chips M830LR.

Maar de kwaliteit, sterke en zwakke punten van al die dingen zijn identiek. Tot aan de BIOS (ik heb al eens een M810LMR met een K7SEM BIOS geflashed simpelweg omdat ECS eerder de update gepost had)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

hoeveel mbit netwerkkaart heeft die ECS k7s5a 10 of 100?

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 23:26

Gallus

Cheesy

Op woensdag 27 februari 2002 21:58 schreef L@aF het volgende:
hoeveel mbit netwerkkaart heeft die ECS k7s5a 10 of 100?
10/100

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:04 schreef Gallus het volgende:

[..]

10/100
ok bedankt
Pagina: 1