Verdacht veel trolls

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04 11:14

TheEagle

Master (of my own) universe

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/20608

Als je deze link volgt dan zul je bij de postings verdacht veel trollen tegen komen. Volgens mij is hier een flinke klojo aan de gang geweest. Natuurlijk ben ik hierzelf ook het slachtoffer van geworden. Daarom meld ik dit even. Maar ik ben zeker niet de enigste. Kan iemand hier even naar kijken ???

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIJG HIJG HIJG,

sjeeeeess man, kheb van de 2 posts van jou al 1 omhoog gemod, de ander is het niet waard vind ik,
volgende keer een rechtstreekse link (of meerdere) das wel wat makkelijker,
en idd, er heeft weer iemand flink zitten kloten in dat draadje, ik fiets me kei kapot, en een slechte conditie heb ik niet hoor!!

nu maar weer verder gaan, ff rust is ook wel goed tussendoor :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEagle

TheEagle

Topicstarter
Leuk dat je me omhoog hebt gemod. Daar ben ik blij mee. Maar het liefst zou ik degene achterhalen die die mods heeft uitgedeeld. Punish him. Dat was de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net mods uit zitten delen hoor,
so cum and punnish me ;)

idd, ze zijn daar al hard over aan het denken, alleen schiet het nog neit op met de powermod, en schijnt het beina onmogelijk te zijn om de mensen die het doen toch te achterhalen en te straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op maandag 18 februari 2002 20:12 schreef Chaos_Eagle het volgende:
Leuk dat je me omhoog hebt gemod. Daar ben ik blij mee. Maar het liefst zou ik degene achterhalen die die mods heeft uitgedeeld. Punish him. Dat was de bedoeling :)
Dan moet je misschien een draadje in TFF starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Maar het klopt wel dat iemand hier met de botte bijl heeft lopen modden...

Ik maak de opmerking dat het misschien wel interessant is als hier een Poll bij geplaatst zou worden. (We hebben het hier dus over het draadje bij het nieuwsfeit dat iemand suggereert Mac OS X naar x86 te poorten. Link staat hierboven dus.)

K'weetniet hoor, maar ik zou ècht graag willen zien wat de gemiddelde tweaker hier van denkt ... Of ligt dit aan mij en is mijn (serieus bedoelde) suggestie echt een Troll waard ??

(Score staat gewoon op 1, dus er is al iemand aan het compensatie-modereren geweest, maar daar gaat het mij niet om...)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEagle

TheEagle

Topicstarter
Nou ik zou wel willen dat ze MacOS gaan porten. Het OS ziet er super gelikt uit, en draait ook nog eens kei goed. Als het uit zou komen voor de pc dan zou ik er zeker wat HardDisk ruimte voor reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op maandag 18 februari 2002 20:48 schreef JumpStart het volgende:
[...]

K'weetniet hoor, maar ik zou ècht graag willen zien wat de gemiddelde tweaker hier van denkt ... Of ligt dit aan mij en is mijn (serieus bedoelde) suggestie echt een Troll waard ??
[...]
* KeX agrees en had het ook wel willen weten

Het barst de laatste tijd van de huftertjes die onterechte -1's rondstrooien en daarmee gewild of ongewild het moderatiesysteem opblazen.

Het is nix anders dan compensatiemodden de laatste tijd. pfft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 20:54 schreef Chaos_Eagle het volgende:
Nou ik zou wel willen dat ze MacOS gaan porten. Het OS ziet er super gelikt uit, en draait ook nog eens kei goed. Als het uit zou komen voor de pc dan zou ik er zeker wat HardDisk ruimte voor reserveren
tja, als het er mooi uitziet is het wel iets voor jou he ;).
idd, een pol zou wel uitkomst bieden, maar hier hoort dat niet he!! daar zijn andere forums voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 18 februari 2002 22:37 schreef Hawks het volgende:

[..]

tja, als het er mooi uitziet is het wel iets voor jou he ;).
idd, een pol zou wel uitkomst bieden, maar hier hoort dat niet he!! daar zijn andere forums voor.
Nee, d'uhh, daar ging het ook niet om. :) Punt was dat verzoeken om een poll bij dit nieuwsbericht toch echt niet als een troll aangemerkt zou moeten worden.

Er heeft iemand nogal lomp lopen modden. Misschien wist die persoon niet precies wat nou een troll genoemd moet worden, of misschien was die persoon wel zwaar anti-mac, dat weet ik niet. Feit is wèl dat je een groot aantal posts hebt moeten Correctie-Modereren. En dat kan nooit de bedoelling geweest zijn.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Godver... :(

En nu is er "Score 0 Overbodig" van gemaakt ...

Wat is dat nou ?? Denkt iedereen dat die roep om een Poll zwaar sarcastisch is ofzo ?? :?

Edit: We blijven bezig ... Score is ge-compensatie-mod.
Edit: En hij staat wéér op 0 Overbodig :(

Goden, wat wordt er weird gemodereerd zeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 19 februari 2002 12:28 schreef JumpStart het volgende:
Godver... :(

En nu is er "Score 0 Overbodig" van gemaakt ...

Wat is dat nou ?? Denkt iedereen dat die roep om een Poll zwaar sarcastisch is ofzo ?? :?

Edit: We blijven bezig ... Score is ge-compensatie-mod.

Goden, wat wordt er weird gemodereerd zeg ;(
Ik heb je net een overbodig erbij gegeven. Als je je reactie niet gewijzigd had had ie van mij rustig op 1 of 2 mogen blijven staan, maar dat commentaar op de frontpage is _not done_ imo.... :{

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 19 februari 2002 12:41 schreef Renegade het volgende:

[..]

Ik heb je net een overbodig erbij gegeven. Als je je reactie niet gewijzigd had had ie van mij rustig op 1 of 2 mogen blijven staan, maar dat commentaar op de frontpage is _not done_ imo.... :{
In dat laatste heb je ook wel gelijk... Ik heb m'n commentaar over score eruit gehaald. Het zal me verder, met alle respect voor modjes (doe het zelf tenslotte ook), aan m'n kont roesten, wat er nu nog met de moderatie van die post gebeurt.

Feit blijft dat ik me best wel op m'n pik getrapt voelde met de "troll" helemaal in het begin, terwijl ik oprecht benieuwd was naar de resultaten van een poll.

Maar goed, laten we er verder niet over doorzeuren, daar zitten we geen van allen op te wachten.

Pagina: 1