Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Toevallig virusprotectie in je BIOS aanstaan? Dan kan LILO niet naar de bootsector schrijven
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Bovenstaande post is getrashed. Gelieve dit soort onzin niet nogmaals te herhalenOp maandag 18 februari 2002 22:11 schreef ThaNoNameOne het volgende:
[..]
0x0103=0 , je kunt deze fout dus gewoon negeren
ja als het echt niet anders kan , dan moet je lilo uninstalleren en gewoon windows xp installeren , dat lijkt me het beste , of kies een andere draak
=Op maandag 18 februari 2002 23:07 schreef nelske het volgende:
[..]
Bovenstaande post is getrashed. Gelieve dit soort onzin niet nogmaals te herhalen
Forget your fears...
Verwijderd
Euhm verklaar u nader!Op maandag 18 februari 2002 23:16 schreef Aetje het volgende:
[..]
=LOL
=
Na vooruit dan maar...
=
Laughing Out Loud
=
=
Forget your fears...
Verwijderd
Euhm ik vraag op een normale manier, wat er zo grappig aan is.Op dinsdag 19 februari 2002 01:01 schreef Aetje het volgende:
Na vooruit dan maar...
=Laughing Out Loud
=
Ik vraag u bij deze netjes om dit soort opmerkingen voortaan achterwege te laten. De volgende keer zitten hier namelijk consequenties aan vast.
Kinderachtig gedoe!
Ik denk eerder dat Aetje het met je eens is hoor Nelske. Dat hij er blij mee is dat die post getrashed is..Op dinsdag 19 februari 2002 01:04 schreef nelske het volgende:
[..]
Euhm ik vraag op een normale manier, wat er zo grappig aan is.
Ik vraag u bij deze netjes om dit soort opmerkingen voortaan achterwege te laten. De volgende keer zitten hier namelijk consequenties aan vast.
Kinderachtig gedoe!
Ik kan het natuurlijk mis hebben
Verwijderd
Mjah, zou kunnen. Als dat het geval is dan mijn excuses. Neemt niet weg dat beide postings dan nogal nutteloos zijnOp dinsdag 19 februari 2002 01:22 schreef saviour het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Aetje het met je eens is hoor Nelske. Dat hij er blij mee is dat die post getrashed is..
Ik kan het natuurlijk mis hebben
Verwijderd
Maar weer ff ontopic: Als de topicstarter eens iets meer vertelt over zaken als:
• inhoud lilo.conf
• versie lilo
• ide controller
• inhoud fstab
kunnen we wellicht helpen. Op grond van deze melding alleen kwan ik alleen wat tegen in het fins en dat is niet echt te volgen voor mij.
• inhoud lilo.conf
• versie lilo
• ide controller
• inhoud fstab
kunnen we wellicht helpen. Op grond van deze melding alleen kwan ik alleen wat tegen in het fins en dat is niet echt te volgen voor mij.
Najaa, 'K denk, probeer n's een beetje humor in het topic te brengen... Okee, sorry da'k offtopic ging. Ik vond het gewoon grappig.Op dinsdag 19 februari 2002 01:29 schreef nelske het volgende:
[..]
Mjah, zou kunnen. Als dat het geval is dan mijn excuses. Neemt niet weg dat beide postings dan nogal nutteloos zijn
* Aetje deed wazig. Gebeurt wel vaker...
Forget your fears...
Lilo versie is 21.7-5Op dinsdag 19 februari 2002 01:33 schreef janjanjansen het volgende:
• inhoud lilo.conf
• versie lilo
• ide controller
• inhoud fstab
verder heb ik geen bijzondere dingen in lilo.conf en fstab staan maar die kan ik evt. nog posten. de schijf waarop ik hem probeer te installen (hda1) is gewoon een ide schijf en het heeft altijd gewerkt. In safe mode kopieer ik trouwens lilo.conf en boot.b van mijn oude root naar de goede directory's, ik neem aan dat dat gewoon goed moet gaan..
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Pagina: 1