Toon posts:

Bin/Cue File aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil een image van een cd maken maar dit moet een bin/cue file worden hoe doe ik dit en met welk programma

ik heb de seach gerbuikt natuurlijk maar hier staat enkelt hoe je ze moet branden

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon een image maken met een brand programma.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 19:44 schreef Terw_Dan het volgende:
Gewoon een image maken met een brand programma.
als ik een image maak met nero krijg ik er een nrg uit met clone-CD een img

ik wil er een BIN/CUE file uit hebben

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:44
BlindRead en CDRWIN zijn twee programma's die Bin/Cue bestanden aan kunnen maken. CDRWIN is er speciaal voor gemaakt en BlindRead heeft er de mogelijkheid voor. Het zijn beiden echter geen freeware proggies, maar ze hebben wel demo's.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 19:54 schreef Japie_17 het volgende:
BlindRead en CDRWIN zijn twee programma's die Bin/Cue bestanden aan kunnen maken. CDRWIN is er speciaal voor gemaakt en BlindRead heeft er de mogelijkheid voor. Het zijn beiden echter geen freeware proggies, maar ze hebben wel demo's.
heeeej hartstikke bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op maandag 18 februari 2002 19:54 schreef Japie_17 het volgende:
Blindread was toch wel free ware of niet?
Pagina: 1