Toon posts:

Waarom nooit een reactie???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen!

Ik raak een beetje geirriteerd! :(
Afgelopen week contact opgenomen via email met Ledos.nl, wil namelijk een mooi systeempje in elkaar zetten. Tot op de dag van vandaag nog niet één reactie ontvangen!! :?

Afgelopen zaterdag dan maar een mailtje gestuurd naar Gistron.com. Wederom tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen!!! :?

Wat nu!! Ik heb het gevoel gedwongen te worden een Dell systeem aan te schaffen. Wie weet een online-shop die zichzelf wel serieus neemt!! Misschien jullie eventuele eigen ervaringen erbij vermelden.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op maandag 18 februari 2002 19:35 schreef Anti-terrorizer het volgende:
Hoi mensen!

Afgelopen week contact opgenomen via email met Ledos.nl, wil namelijk een mooi systeempje in elkaar zetten. Tot op de dag van vandaag nog niet één reactie ontvangen!! :?

Afgelopen zaterdag dan maar een mailtje gestuurd naar Gistron.com. Wederom tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen!!! :?
logisch, veel bedrijven nemen email (nog steeds) niet serieus, bellen werkt vaak wel

Verwijderd

Wie weet een online-shop die zichzelf wel serieus neemt!! Misschien jullie eventuele eigen ervaringen erbij vermelden.
Ik heb goeie ervaringen met informatique. Best wel klote trouwens, je zou toch mogen verwachten dat juist een online shop veel met email zou werken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon niets daar kopen, als ze toch niet reageren, zou ik mooi ergens anders kijken.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
Ik heb hele goede ervaringen met ledos, de beste manier is gewoon ff een bestelling samenstellen op hun site en deze dan doorbellen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 18 februari 2002 19:45 schreef erkens het volgende:

[..]

logisch, veel bedrijven nemen email (nog steeds) niet serieus, bellen werkt vaak wel
Whehhehehe meeste hebben geen mail..

Sorry hoor, laatste 3-6 maanden is het echt HEEL triest geworden met de internet winkeltjes.. kocht overal alles altijd, maar een zooi gasten hebben nu zo veel slechte ervaringen dat we niet meer doen. We kopen nu bij de groothandel zelf (kost weinig moeite :) ).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09
Hoi! Ik heb bij Ledos een ocmputer aangeschaft in November, en gozer; die service daar is goed! Al je wensen die je op je bestellingsformulier tikt worden vervuld, en ze doen zelfs soms wat extra!
Het is idd zo dat die gasten er best lang over doen om te reageren (gem. 5 dagen ofzo), maar ik zou wachten, het is de moeite waard! Goede afhandeling, te vertrouwen personen. Jammer dat ze geen Altec Lansing Setje ACS56 hebben ;(.

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• meelmark

[..]
Jep, hij heeft gelijk. Als je belt, heb je hem meteen aan de lijn ;)

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Zeker weten dat wintelco.nl contact met je opneemt.

• Pyrus
  • Laatst online: 02-08 13:15

Pyrus

Hardknock life

Hoi mensen!

Wat nu!! Ik heb het gevoel gedwongen te worden een Dell systeem aan te schaffen. Wie weet een online-shop die zichzelf wel serieus neemt!! Misschien jullie eventuele eigen ervaringen erbij vermelden.
Afgelopen zaterdag als in zaterdag 16 februari? Dan is het nog al wiedes dat je geen antwoord hebt, moet toch 1 à 2 werkdagen zeker wachten, lijkt me.

LinkedIn

• meelmark
Op maandag 18 februari 2002 20:00 schreef makkie het volgende:
Zeker weten dat wintelco.nl contact met je opneemt.
]

mmm verdachte Ledos layout ;)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:28
Waarom een online-shop? Te lui om een computerwinkel in de buurt binnen te stappen? :?

Verwijderd

check effe www.eynstein.nl, altijd snelle reactie van hun kant.

Verwijderd

Informatique ? Ik heb er al behoorlijk wat besteld , ok niet echt de goedkoopste , maar wel snelle levering en goeie service .

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 08:35
Voor de belgjes:
Met www.mpl.be heb ik erg goeie ervaringen. Onmiddelijk antwoor dop vragen per email.. stipte levering, service bij stukgegane monitor was ook goed.

Heb er ondertussen keer of 4 iets bestelt en doe telkens weer moeilijk door vooraf te mailen en garanties te eisen dat't ook 's anderendaags geleverd wordt. Tot op heden is dat ook altijd gelukt zoals afgesproken. :)

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 21:24

Tachyon

pop the glock

Aanbevolen:

Perfect Systems
Eynstein
Informatique

Reageren snel, orderbevestiging, goede service, schappelijke prijzen (vooral Eynstein) :D

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 20:31 schreef dominator het volgende:

[..]

Waarom een online-shop? Te lui om een computerwinkel in de buurt binnen te stappen? :?
ja. :Z

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 16:10
Nou mannen( danwel vrouwen),

Ik heb zelf goeie ervaringen met informatique.Ik heb nog geen een keer langer dan 24 uur moeten wachten op antwoord op een meel die ik ze gestuurd had.En dat waren echt niet allemaal leuke mails hoor!

Heb ze ook wel es afgezeken omdat ik iets niet helemaal snapte( was een beetje :( )

Ook dan keurig bericht terug, netjes gewoon alsof er niets aan de hand was.

Om een systeem in elkaar te knutselen, kun je eerst beter ff kijken op hun site.OOk kun je je specs. die je graag zou willen zien in je nieuwe pjoeter meelen.Zij doen de rest wel.Kijken of het wat is enzo qua conflicten,aanbiedingen.

Toegegeven, ze zijn niet de goedkoopste maar service hebben zij hoog in het vaandel staan, :+

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 20:31 schreef dominator het volgende:

[..]

Een computerwinkel in de buurt heeft niet alle hardware en is (meestal) ook niet de goedkoopste en/of heeft goede service. :{

C:\>_

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 22:55 schreef vinnie_van_wham het volgende:

[..]

Een computerwinkel in de buurt heeft niet alle hardware en is (meestal) ook niet de goedkoopste en/of heeft goede service. :{
ik heb de belangrijkste onderdelen van mn pc (mobo, proc, kast) bewust bij een zaak in de buurt gekocht.. het was wel iets duurder dan via een internetwinkel, maar dat vind ik niet opwegen tegen het risico dat je neemt als de boel niet werkt.. stel je hebt alles 'lekker goedkoop' via internet gekocht en je zet het in elkaar en de pc doet niks.. wat had jij dan graag gewild dat je het ietsjes duurder bij een lokale zaak had gekocht en er zo ff langs kon gaan.. :) Nu moet je alles opsturen en dat duurt zo minstens 2 weken...

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 22:25 schreef Tachyon het volgende:
Aanbevolen:

Perfect Systems Ken ik niet
Eynstein Prima
Informatique Ook prima

Reageren snel, orderbevestiging, goede service, schappelijke prijzen (vooral Eynstein) :D
En BolderHardware.nl Wederom prima.

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Hoi mensen!

Als dit inderdaad afgelopen zaterdag was, dan vind ik je niet zo bijster intelligent, en een beetje een superzeik klant. Als mensen maandag aan de slag gaan met mailtjes die ze vanaf het weekend binnenkrijgen, dan kan dat soms wat langer dan een dagje duren.

En als je geen mailtje ontvangen hebt, zou het ook aan jouw mail kunnen liggen aangezien je meestal een autoreply krijgt dat je mail is ontvangen...

Verwijderd

www.wintelco.nl reageren direct op e-meel, vaak al binnen 10 minuten, als je je telefoonnummer erbij zet met de vraag je te bellen garandeer ik je dat je gebeld wordt, althans dat is mijn ervaring. Verder heel vriendelijk, verstand van zaken, lage prijzen en vooral ook goed spul. :7
Pagina: 1